Røvsnaps skrev:
Citat:
Jeg er ikke særlig meget inde i kemi, så det ved jeg ærlig talt ikke. Men produktet indeholder nok en blanding af lidt forskelligt - har prøvet at følge Plutonium's Ekstraktion af Psilocybin/psilocin fra Psilocybe Cubensis metode. Mere ved jeg faktisk ikke om det

Hvis det er sådan det hænger sammen burde du bare holde dig fuldstændig fra det... er du direkte ubegavet?
Er du klar over hvad det er for nogle stoffer du arbejder med?
Hvis man laver sådan nogle ting så skal man fandme vide hvad det indeholder og ikke at det "nok indeholder en blanding af lidt forskelligt"
Det er fandme ikke legetøj...
EDIT: Prøv nu at tænk dig om og se om det virkelig er noget du har styr på det du laver? Det er ikke for at lyde som en gammel sur idiot, men jeg ville hellere tage Mephedrone hver dag i et halvt år end at indtage noget af det lort du ender med at få blandet sammen...
Hehe
Jeg arbejder med: svampe, vand, og MeOH, hvor springfarligt mener du lige det er? Selvfølgelig er MeOH meget giftigt, og brandfarligt, og ikke legetøj, men der er også noget der heller handsker, mundmaske, sikkerhedsbriller, og udendørs miljø..? Desuden er det en meget simpel ekstraktion, ville aldrig gå igang med noget jeg mente jeg ikke kunne håndtere.
Udover det så er jeg da glad for at det er mig der skal indtage det, og ikke dig - ville blive trist over at se nogle indtage mephedrone i et år - eller bare i det hele taget
Grunden til at jeg skrev "en blanding af lidt forskelligt" var fordi at jeg ikke ved hvilke andre inaktive alkaloider jeg får med i mit slutprodukt ud over psilocin/psilocybin, jeg kender ikke alle svampens forskellige indholds stoffer..

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.