Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 20:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

hey venner..

Jeg røg sku en form for overdose i weekenden/ eller forgiftning?
meget af det phykisk, men amfen fik bare min puls til at få amok og slå mærkeligt. om aftenen havde jeg også drukket alkohol og taget ca en 3 gram rigtig god amf.. det blev morgen og jeg kunne godt mærke et tomt hul i maven men tænkte det sikkert bare var amfen der havde suget alt næringen ud af mig.. så sspiste en sandwich.. kl 6 spurgte jeg kammerateren om vi sku ta en bombe til.. Det gjorde vi så.. ca lidt under et gram. Og fuck jeg havde en masse blandede fornemmmelser i kroppen. par timer efter fik jeg lidt svært ved at trække vejret og valgte så og vil ligge mig hjem og sove.. Men kunne jeg ikke .. kroppen var i mega uro. havde KÆMPE pupiller.. både i lys og mørke. og pulsen var så langsom at jeg troede det ville stoppe med at slå. Jeg ringde til vagtlægen og han sagde prøv og sov eller gå en lang tur
jeg gik så en lang tur.. Men jeg var gennemvåd af sved, og var lidt svimmel så ringede 112..de målte min p uls til over 200.. Og hvis os noget højt blodtryk eller lavt.. Jeg kom derind blev lagt til ro.. rik en masse og drikke.. som jeg havde i forvejen..Og det kom langsomt ud af kroppen.. jeg havde det okay udover jeg havde lidt vejrtrækningsproblemer..(phykiske) jeg kommer så hjem,..og tror det er mig der har taget ALT For meget.. 4-5 dage efter prøver jeg og nippe ca 10% af det svarende jeg tog dengang.. og min puls gik igen amok.. og op og ned og i tæmpo.. Så prøvede jeg og tage en streg af noget andet amf..nogle timer efter.. Så blev min puls stabil igen.. og Blev langsommere som den skal være.. Så hvad fanden.. Er den giftig den her amf.? jeg har kæmpe pupiller i flere dage...Efter bare 2 små streger igen.. Og er totalt varm over det hele..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Nøj, en rodet tekst! :shock:

Jeg kan ikke rigtig finde hoved og hale i det du skriver .. Men 3g god amfetamin på en dag, der må du allerede have svar på dit spørgsmål? Det er en meget stor dose, og det er sikkert din krop har kunne følge med, måske derfor den reagere som den gør ..

Har du erfaring med amfetamin? - Altså hvor længe har du taget? (Jeg spørg mht. til de store pupiller) ..

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
jeg ved ikke hvad det er du har indtaget, men du skal holde dig fra amfetamin af enhver slags i et godt stykke tid, tror jeg. du lyder til at være lidt afbrændt psykisk også.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Halugenlampe skrev:
jeg ved ikke hvad det er du har indtaget, men du skal holde dig fra amfetamin af enhver slags i et godt stykke tid, tror jeg. du lyder til at være lidt afbrændt psykisk også.

Godt råd!

Jeg tror ikke amfen er giftig, eller dvs. det er den, i de doser du har taget. Det faktum at du først har taget 3G og derefter en bombe på lidt under 1G, altså sammenlagt næsten FIRE GRAM amfetamin, er nok hovedårsagen til at du stadig har det ilde... Det er mildest talt dybt uansvarligt! Det er intet under at din krop reagerer som den gør, når du lidt under en uge efter så stor en dosis, vælger lige at prøve igen. Giv dit nervesystem en chance for lige at komme ovenpå igen førend du tager mere og næste gang, så tag lidt mindre ad gangen....

I mellemtiden kan du læse lidt om skadesreduktion og virkningsmekanismer på wikien: http://psychedelia.dk/wiki/Amfetamin

//Cubensis

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Undskyld mig, men hold da kæft hvor er du dum! Virkelig..
Du kan udelukkende takke dig selv for at du forhåbentlig har brændt nallerne godt og grundigt på det lorte stof!
Hold dig fra det lort, hvis ikke for altid, så i hvert fald et godt stykke tid. Du lytter tydeligvis ikke til de signaler som din krop giver dig.
Og hvis du lider af så meget noia at du ringer 112 fordi at din puls stiger og du har det dårligt. Så forstår jeg virkelig ikke at du så sætter næsen i det samme lorte pulver én gang mere så kort tid efter!
Tænk dig om fremover, så slipper man altså for en del dårlige oplevelser ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Du bliver nød til at slappe af... Du misbruger stofferne i sådan en grad, de skader dig. Prøv at læs dine tidligere indlæg...

Vil gerne tage stoffer.. men kan ikke mere :(

Jeg troede virkelig det var min tur!

Hvis du virkelig ikke vil stoppe med stofferne, så lad i det mindste vær med at tage høje dosiser og husk at få din søvn.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Extreme skrev:
... om aftenen havde jeg også drukket alkohol og taget ca en 3 gram rigtig god amf..

Hvad er der lige galt med denne sætning? :lol:

Ej, sry.. Men det var da også meget dumt at tage så meget på en aften... :roll:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Extreme skrev:
Så prøvede jeg og tage en streg af noget andet amf..nogle timer efter.. Så blev min puls stabil igen.. og Blev langsommere som den skal være.. Så hvad fanden.. Er den giftig den her amf.? jeg har kæmpe pupiller i flere dage...Efter bare 2 små streger igen.. Og er totalt varm over det hele..

Jeg tror ikke kun at hans doser er årsagen... Hvis han slet ikke fik det dårligt af det andet amf? Ikke fordi at doserne ikke var for store, men samtidig ER der måske noget galt med hans amf?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Topic er altså fra november sidste år.....

Men derfor var han stadigvæk død hvis han sniffede 3g GOD amf på en aften....

Ka huske engang hvor en mate stak mig omkring 0.1-0,2g uncut meth i en bombe....... Jamen for helvede englene de sang i mange timer - jeg stod og mixede musik en hel nat og da lyset kom igen, var jeg nød til at spise 2mg alprazolam for at kunne snakke ordentligt igen. Det var så fedt...

PLUR

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]