Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 15:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: København, Nørrebro
Jeg troed det var knust sovepille og spiste over 100x dosis og var væk i over 2 uger hvor jeg intet husker og næsten brændte broer til gode venner. Kan intet husjke, endte på psyk lillejuleaften. Lødsladt og komer totalt lammet til min fars Juleaften. Totalt mumlebullerbasse der bumler rundt som en tosse... Kan huske jeg fik at vide at være lidt stille---..... SÅ er den gal...
Phenazepam er værre end dommervagtspiller (krydser) eller flournitrazepam F2'ere tilsammen!
HVis i endeligt vælger at tage benzoer så gå efter de lidt mildere(ikke svagere på virkning, bare anderledes) som man er mere bevidst men også skæv på som f.eks clonazepam(Rivotril) vallier eller lign.
Pas på jer selv og hinanden når i tager stoffer og tag aldrig en dosis i ikke kender eller ved hvor stærk er! Det er HJERNEDØDT!

Senest rettet af SvampeB0B 20 mar 2010 18:34, rettet i alt 1 gang.

Svar med citat  
Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
lol. kan mærke 20 mg diazepam. det var voldsomt cuttet det phena
har sgu ikke nogen latterlig tolerance. den er væk nu :cheers:

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Det lyder det som om at der er splittede meninger om.
Forresten forsvindet en benzo-tolerance på ingen måde fra dag til dag (det tager fucking evigheder) og den står du stadig med - se blot på hvordan du skriver.

Svar med citat  
Medlem

Larmerfyr -> well yes kan vel heller ikke udtale mig om hans drågz når jeg ikkke selv har prøvet dem. Udtaler mig bare om det jeg har set og hørt. Og udfra det jeg oplevede med dem, så så det sgu ikke ud til det phena var vold cuttet da. Men til gengæld også svært når lenny skifter mening alt efter hvilken vej vinden blæser.. Oplever nu tit i situationer hvor folk er blæste på det nivuea at de en månedstid senere har glemt hele forløbet - DESVÆRRE.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Det har jeg også set ske alt for mange gange.
Det er lidt synd da de personer det går ud over knapt lærer noget af det.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

LarmerFyr skrev:
Jeg har også lige sat en advarsel i toppen af hans indlæg.

Mvh, Jonas.

Jeg synes det er en god idé at advare i selve de posts, der giver potentielt farlige forslag osv. Men jeg synes også det er på sin plads at synliggøre at der er blevet ændret i posten af en moderator, det tror jeg ville kunne give mere respekt om advarslen.
Nu skriver du det selvfølgelig lidt længere nede, men alligevel...

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Jeg kan godt tilføje et "Mvh, deres moderator" eller noget lignende næste gang.
Hermed taget til efterretning. :)

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

OrangeLenny skrev:
Syntes virkningen minder lidt om diazepam, dog lidt lækrere lidt ala Alprazolam.

Men pas på, halveringstiden er MEGET voldsom, der kan være gået 2 døgn hvor du ikke har indtaget noget og føler du normal, men det er du ikke 8) pas meget på med redoseringer

Lidt ironisk DU advarer andre om noget du ikke selv kan styre .. :) Held og lykke.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Bare fordi han har opført sig uansvarligt med det betyder det jo ikke at hans advarsel om det er mindre værd - der følger bare en dum skrækhistorie med.

Svar med citat  
Medlem

KeepOnFlyin skrev:
OrangeLenny skrev:
Syntes virkningen minder lidt om diazepam, dog lidt lækrere lidt ala Alprazolam.

Men pas på, halveringstiden er MEGET voldsom, der kan være gået 2 døgn hvor du ikke har indtaget noget og føler du normal, men det er du ikke 8) pas meget på med redoseringer

Lidt ironisk DU advarer andre om noget du ikke selv kan styre .. :) Held og lykke.

Jeg er da lige præcis i en god situation til at advare andre om brug af benzodiapiner, når jeg selv har problemer med benzoer.

... Og jeg skulle æde mange benzoer :roll: .. Så må du bruge ihvertfald 6 timer om dagen med kæften ned i en dunk lightergas. :evil:

Senest rettet af OrangeLenny 03 maj 2010 14:14, rettet i alt 1 gang.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har ingen tolerance i forhold til benzoer, og jeg har nu prøvet doser med phenazepam på 4mg og 7mg. Stadig uden effekt. Jeg går ud fra at det er skam cuttet.

edit: Jeg har haft minimum 3 dage i mellem hver dose, og jeg har startet lavt (altså ~1mg).

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

LarmerFyr skrev:
Bare fordi han har opført sig uansvarligt med det betyder det jo ikke at hans advarsel om det er mindre værd - der følger bare en dum skrækhistorie med.

Synes bare tit der følger en dum skrækhistorie med, når det er OrangeLenny .. Så bliver man sgu lidt bekymret, men det nok bare mig..

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

BehindMind skrev:
Jeg har ingen tolerance i forhold til benzoer, og jeg har nu prøvet doser med phenazepam på 4mg og 7mg. Stadig uden effekt. Jeg går ud fra at det er skam cuttet.

Ja, du kan godt være sikker på at det enten er voldsomt fortyndet hvis du ikke har fået effekt af henholdsvis 1, 4 og 7 mg.

Der er en lille ting jeg godt vil påpege generelt og det er at man skal huske på at benzoer ikke giver en rus på samme måde som opioder, MDMA, psykedeliske stoffer, hash osv. eller andre stoffer/rusmidler som giver en klar virkning som er helt tydelig.
Hvis man bliver ved med at dosere med benzoer for at opnå en eller anden klar kropslig rus så vil man bare ende et sted hvor man er totalt zombie det næste lange stykke tid.
Det giver lidt velbehag og en rar kropslig følelse, men så er der ikke meget mere - så lad være med at gå amok med doserne i et forsøg på at blive lamme - i bliver bare lamme.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

LarmerFyr skrev:
BehindMind skrev:

Ja, du kan godt være sikker på at det enten er voldsomt fortyndet hvis du ikke har fået effekt af henholdsvis 1, 4 og 7 mg.

Der er en lille ting jeg godt vil påpege generelt og det er at man skal huske på at benzoer ikke giver en rus på samme måde som opioder, MDMA, psykedeliske stoffer, hash osv. eller andre stoffer/rusmidler som giver en klar virkning som er helt tydelig.
Hvis man bliver ved med at dosere med benzoer for at opnå en eller anden klar kropslig rus så vil man bare ende et sted hvor man er totalt zombie det næste lange stykke tid.
Det giver lidt velbehag og en rar kropslig følelse, men så er der ikke meget mere - så lad være med at gå amok med doserne i et forsøg på at blive lamme - i bliver bare lamme.

Ok, ja det var nok også det jeg tænkte.

Selvom, at det ikke er en decideret rus, så kan du sagtens mærke når du er påvirket af et benzo præparat. Ikke at jeg er uenig i det du siger...

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Nu har jeg aldrig prøvet phenazepam, men efter hvad the great interwebz fortæller mig, så er phenazepam vidst rimelig subtil i almindelige dosiser, samtidigt med det vare helt abnormt længe før virkningen er fuldt indtraffet.

Der er flere som skriver, de først havde den fulde virkning dagen efter.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Virkningen skulle komme efter et par timer. Selve det angstdæmpende skulle først komme dagen efter, så vidt jeg har læst.

Svar med citat  
Medlem

BehindMind skrev:
Virkningen skulle komme efter et par timer. Selve det angstdæmpende skulle først komme dagen efter, så vidt jeg har læst.

Det kan jeg bekræfte ihvertfald med egne erfaringer, tror egentligt det var lidt derfor jeg kom til at overdosere så voldsomt, havde underligt nok fået ind i mit hoved at virkninger kom efter en halv time :roll: .

Syntes faktisk den fulde virkning kommer dagen/dagene efte. Jeg sad en aften og dosere phenazepam og følte mig ikke sådan rigtig påvirket, men så dagene efter væltede jeg rundt FULDSTÆNDIT uden hæmminger, (voldsom angt dæmpende virkning, ligegladhed,) og underligt nok følte jeg mig overhovet ikke særlig påvirket :oops: , troede bare mine venner tog pis på da de sagde jeg var rimelig væltet.. Så PAS PÅ MED DENNE BENZO!

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har fået noget nyt, og denne gang er det aktivt ved 1mg.

Synes dog, at der er lidt problemer med at få det helt opløst i propylen glycol. Er der andre der har erfaringer med det? Jeg har glasset i et vandbad og ryster det godt en gang i mellem, men der er stadig meget små stykker i. Måske skal det bare have lidt tid.

Skulle dette topic måske rykkes til "Syntetiske Stoffer"? Eller er titlen for åbenlys?

Svar med citat  
Admin
Brugeravatar

Du skal lade det stå i ihvertfald 24 timer for at få det opløst i propylen glycol. Tror det er fordi propylen glycol er så viskuøst, at det tager 100 år om at opløse ting og sager i det. Men hvis du har et rent produkt, skulle det hele gerne blive opløst i løbet af 1-2 døgn.

-Jimmy Carter

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ok, tak. Det vidste jeg ikke. Jeg kan også se at det er mere eller mindre opløst nu.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]