Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 07:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hey Psy!
Nu er det efterhånden ved at være 3 måneder siden jeg sidst havde taget amfetamin, dog kom min kammerat lige med noget i går, og vi tog i byen og delte ca. 4 gram. Jeg var voldblæst, min korttidshukommelse var ikke eksisterende, og jeg kan kun huske aftenen i brudstykker. Og i dag har jeg det som sådan ikke specielt dårligt, jeg har ligesom lært at styre downeren ved amfetamin (dog er mit urin så mørkt, det ser ud som om jeg pisser motorolie :D ), men mit spørgsmål er så; Kan det virkelig passe at 3 måneder er nok til at fjerne min tolerance (som før i tiden var off the charts!!)?
Det skal siges at jeg ikke tror det var noget specielt god amfetamin, det gjorde da hvad det skulle, men i forhold til prisen tror jeg ikke det var noget alt for sygt shit..

(ved ikke om dette burde være i "medaljens bagside", var lidt i tvivl.)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
3 måneder burde være nok til få din tolerance godt ned, men lad mig lige spørge dig om noget. Var i 2 om at dele 4g? Så har det godt nok været noget skod amf.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg mener det er 4g, min kammerat havde 5 g liggende (siger han), han hentede det og solgte 1g til hans kammerat, så delte mig og ham resten.. Men ved nærmere eftertanke kan jeg huske vi var ude og sniffe 3 gange, så ved lidt hurtig hovedregning har der været 0,3 g pr. streg.. Synes også det lyder voldsomt, og kan ikke huske om vi tog det hele, men altså, hvorom alting er - så har jeg stadig (efter jeg har sovet) hjertebanken, svedeture og svært ved at fokusere - og faktisk også kæbespændinger af og til.. Men som sagt - jeg ved ikke hvor godt det er, jeg går ikke ud fra det har været top-kval, og jeg er heller ikke sikker på om det var 4g, men jeg tror det har været deromkring..
Synes det er sygt man kan miste så høj en tolerance som jeg har haft, så hurtigt :O ! Men cool nok, så er det jo bare billigere at gå i byen ;)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Hvis i har være ude og sniffe 3 gange og i har taget 2g hver, så har i taget over 0,6g hver gang per mand. Det lyder utrolig voldsomt og virkeligt dumt så det undre mig overhoved ikke at du har det elendigt idag.
Din tolerance er højst sandsynlig heller ikke væk, men ligegyldigt hvad så burde du nok holde en lang pause IMO.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Eftersom amfetaminer typisk er fuldstændig udskilt fra din krop i løbet af ret kort tid - 3-4 dage, alt efter indtagelsesmetode og dose - vil jeg umiddelbart mene at du er fri for tolerance - Medmindre du altså har været ude i et længere varende misbrug, og din hjerne har opbygget massiv og længerevarende tolerance overfor transmitterstofferne..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]