Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 19:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

first post. sååå HEJ! :P genialt forum, virkelig taknemmelig for alt den info!

Ville lige hører om der er nogen der har følt en meget kraftig summen i armene efter at have røget pinde? Føles lidt som om der er et eller andet der nærmest strømmer i underarmene, og har imens en dårlig motorik i fingrene. det sker dog ikke hver gang jeg har røget men, det sker af og til. Langt fra det mest ubehagelige jeg har oplevet, men det er utroligt irriterende når man f.eks. prøver at lave et eller andet med hænderne.

- på forhånd tak for hjælpen. :)

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg føler ofte en summen i hele kroppen når jeg ryger noget stærkt, men det er noget som holder op, når jeg slapper af og giver helt slip, og det føles bestemt ikke ubehageligt.
Det med motorikken.. er det ikke sådan generelt med hash, at man bliver lidt dårligere motorisk?

Hilsen Fanny

Junior medlem
Brugeravatar

Hej fanny tak for svaret.
Det holder ikke sådan lige op. jo motorikken bliver helt sikkert forværret når man ryger^^. men det er ikke problemet. fingrene trækker sig nærmest også sammen. meget underligt, men nu ikke noget der bekymrer mig. burde det gøre det?

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Tja, det ved jeg ikke. Umiddelbart tror jeg ikke det er farligt. Bliver dine fingre kolde? Jeg tænker om det er blodet som trækker sig tilbage?

Hvis det bliver ved, så ryg noget mindre eller lad helt værre.

Hilsen Fanny

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Prøv at træne din underarm, ved prøve at øge din grebsstyrke, evt med sådan en fætter her: http://www.sportgymbutiken.se/?pid=299099 det burde styrke nervesignalerne ned til dine fingre, og måske afhjælpe den summen du får. Hvis det føles, ligesom hvis du snurrer armene hurtigt rundt i møller i luften, så er der stor sandsynlighed for at der er noget galt med dit blodkredsløb, eventuelt for højt blodtryk.

Junior medlem
Brugeravatar

fanny: ja de bliver nemlig kolde! fik jeg vidst ikke lige nævnt.

Morten på 14: kigger lige på det. for højt blodtryk? det lyder sgu ikke så godt. heldigvis er det kun når jeg har suget J's.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Det lyder ikke umiddelbart som for højt blodtryk, men det er en mulighed. Selvom du kun oplever symptomer når du er skæv, kan du sagtens have for højt blodtryk alligevel. Prøvet at svinge armene rundt i mindste 30 sekunder, og mærket om det føles ligesom når du er skæv?

Junior medlem
Brugeravatar

nej synes ikke lige det summer når jeg gør det. :wink:

Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg tror bare det er den gode gamle dags skævert. Det sker engang imellem, giv slip og nyd rusen.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Norge
Prøv med korrekt kroppsholdning. Altså skuldrene hengende fritt bak, rett i ryggen når du sitter. Hash har en tendens til å få meg til å sitte anspendt. Og da opplever jeg disse problemene som du beskriver rett hyppigere. Dog det er min pc-bruk som er problemet. google - korrekt kroppsholdning:-) Håper du kan forstå min norsk.

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Kan det ikke være noget psykisk? Altså vis jeg er skæv fokusere jeg nogen gange mere og mere på en forholdvis ''lille'' ting, som summen i armene?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Den har været oppe og vende før. Jeg fik f.eks. altid summen i arme og ben, dengang jeg røg hash. Altså hver gang. Men jeg syntes det var meget rart på en underlig måde ..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]