Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
Onsdag Den 4/6 kl 20.00 på Tv3 i programmet "Line`s"

Genudsendes Den 7/6 kl 11.20

"Weekendnarkomaner" Kokain i lange baner, fester og dansende, euforiske unge. Det hele foregår i weekenderne og i hverdagen levet et anmindeligt liv.

Men i Line`s i aften sættes der ? ved, on det er muligt at leve et liv på stoffer i weekenden og et normalt liv i resten af ugen?

I Programmet kan man møde pigen Line, der skal være på medicin resten af livet, fordi stofferne har givet hende depressioner.

Mød også ham, der stadig tager stofferne og siger, "Jeg kan godt styre det" og faderen, der pludselig opdager, at sønnen var begyndt at tage kokain.

Jeg var tilskuer til dette show, og det er faktisk ret godt, seføli er der en del om de 2 der faldt i, men den 3'e er ret fornuftig...

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Men TV3 skal nok få det klippet sådan at stofbrugeren kommer til at ligne en komplet idiot - det er jo sket før.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Ax/Chill

Jeg var tilskuer til dette show[/B]<HR></BLOCKQUOTE>

Indrøm det var dig som er "Jonas" [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Ej showet var da faktisk okay... Henrik Rindom fik som sædvanlig fyret lidt pis af, og nogle af de der X weekendnarkomaner lavede sq nogle sukkende blikke da de hev en kex frem [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Ham "Jonas" ( fyren som kunne styre det ifølge ham) sagde faktisk noget ret fornuftigt...

Bla at han fik noget spirituelt ud af stofferne, og blev "ladet op".

Men selvfølgelig lidt for typsik medie HR som sædvanlig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Alcoholic [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

he aj, det var faktisk ikke mig, men jeg var fyren i den lyseblå anorak der blev panoreret hen over bagfra flere gange, det var en af mine venner der var "jonas", og vi var nogle stykker der tog med for at støtte ham.

faktisk syntes jeg også at showet var ret godt, og "jonas" blev ikke fremstillet på en uretfærdig måde, og det bedste avr sq at der på intet tidspunkt blev nævnt noget med techno, og at technoen på den måde kunne ha blevet hængt ud.

efter showet var faktisk det sjoveste, vi stod der og snakkede med henrik rindom, line og de 2 tøser + en stak producere etc.
vi fik virkelig taget noget gas på dem [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
line spurgte os om vi evt ville spise de i showet omtalte grønne folkvogne, hvortil vi nærmest svarer i kor og kigger sultent rundt og siger at de da bare kan diske op, så skal vi sq nok teste dem. det chokerede dem ret meget.
alt i alt var det sjovt at gi dem et indblik i en aktiv brugers tankegang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
hvordan er rindom så som person?! han ser da meget empatisk ud, men ved desværre ik så meget om stoffer [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nævnte de mere om de grønne VW?

Medlem

faktisk var henrik rindom ret spændende, en meget videnbegærlig fyr, og på ingen måde sådan stemplende agtig, han er helt klart interesseret i unge og deres brug af stoffer, han virker som om han søger at forstå dem der midt i det og har det helt ok med det, jeg tvivler dog på det vil lykkes ham nogensinde. generationskløften er simpelthen for stor.

jeg samlede ikke yderlige info om de grønne vw op efter showet, havde faktisk overvejet det men samtalen endte ikke lige der, og der var ret meget kaos [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Nævnte de mere om de grønne VW?<HR></BLOCKQUOTE>

Nej han nævnte bare at han havde snakket med politiet om at de skulle testes, og programmet er vel en måneds tid gammelt så mon ikke snart vi hører noget [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]