Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Lige en update:

Igår var jeg nede i byen, og jeg mødte ham som jeg havde set de bobler i næsen på ( se første indlæg i posten)

Det føltes som om at det vendte tilbage da jeg mødte ham, som om jeg var tilbage ved "gerningsstedet". Det var virkelig for spooky... Havde det også underligt første gang efter jeg var oppe i lejligheden hvor det hele skete...

Andre med bad trips som har prøvet at få "flashbacks" når man kom tilbage til "gerningsstedet"....?

Junior medlem

Ja så må jeg vil os krybe til alters... eller hvad man nu skal sige... hehe...

Det er mig alco omtaler som S...

Jeg skriver her fordi at jeg også efter denne oplevelse er blevet skræmt meget og har tænkt meget over det at tage stoffer. Og fordi jeg tænkte det os kunne være "spændende" for jer (inkl. alco) at høre hvordan jeg oplevede dette fælles badtrip.

Men først lige hvordan min dag forløb.

Jeg ligger ud sammen med Alco og en anden ven... vi begynder at drikke da vi får lov til at gå fra skolen... Så vi tøffer ned hvor der er kæmpe sidsteskoledags fest og begynder at drikke... inden vi når derned har jeg været inde og købe mig en flaske vodka.. kun til mig.. hehe... Nå men vi kommer derned og Alco's og min ven er virkelig stiv så han tåger bare rundt for sig selv. Jeg finder nogle andre venner fra gamle dage og fester lidt med dem. På et tidspunkt møder jeg så en rigtig god gammel ven som jeg straks begynder at gå sammen med... kl er her omkring 15. Mig og min gamle ven (lad os kalde ham A) tøffer op for at finde noget jeg kan blande mit sprut med. Så vi går op i kiosken og køber 1 ½ l sodavand. Vi bæller lidt af sodavanden så det passer med en halv flaske vodka og hvad der nu var tilbage i sodavands flasken. Jeg begynder at hælde dette i mig, og da vi kommer tilbage til festen finder jeg Alco og de andre igen. Før at jeg mødte A har mig og Alco + anden ven været ude og tage noget amf. jeg tager ca 150 mg.

Herefter går mig og Alco hjem til en ven og gør os klar til at tage til fest.. og lige få skiftet udklædningen ud med noget ordenligt tøj..

Så vi tar til klassefest (hvilket i øvrigt var en af de fedeste fester jeg nogensinde har været med til, ikke pga stoffer eller at vi var vildt stive. Bare at jeg hygggede mig så godt med alle mine venner) og derefter i byen.

I løbet af aftenen og natten indtager jeg 500 - 550 mg amf oralt og 1 smiley.

Sent om natten/ tidligt om morgenen sidder vi så på et værtshus og snakker med en gammel gut der gerne vil give øl på et andet værtshus men vi bestemmer os for at tage hjem... jeg tar en taxa sammen med W og J.. Alco går sammen med T ud til W. Da de kommer ud har vi andre fået ryddet lidt op så det er til at være der... og her begynder det så... det jeg egentlig skulle skrive om.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vi ryger lidt, og jeg synts ikke rigtig at det virker men mens jeg tænker på dette ligger jeg mærke til at jeg har lagt mig op af T og nærmest prøver at begrave mig under hende i et kæmpe grineflip... Sådan tror jeg der går et kvarters tid(sådan føles det i hvert fald) Her vågner jeg dog op brat ved at Alco og J er begyndt at snakke om det med at de falder i hak, og pludselig gør det det samme for mig.

For mig føles det som om jeg falder i staver(ganske almindelig fed stener) og så pludselig vågner jeg ved at føle mig dum og flov over at jeg sidder i den tilstand, her sidder man så og tænker over hvor dumt det var. kun for at opdage at man sidder og tænker over noget dumt og igen ser latterlig ud. Sådan fortsatte jeg med at sidde og vågne op til en virkelighed hvor jeg var dum. (minder lidt om hvad alco mente med en ond verden). Dette var bare starten.. Det blev værre og værre for hver gang jeg vågnede op, hvilket jeg vil tro jeg gjorde hver 5 sekund føltes det som for mig. Men havde mistet al tidsfornemmelse på det tidspunkt. Alco gik i panik på et tidspunkt W slæbte ham ind i sengen. På dette tidspunkt tåger jeg og fatter ikke en skid... sidder og undrer mig over hvorfor jeg tænker som jeg gør... Da Alco kommer op og er lidt mere klar, beslutter vi os for at gå ud i naturen... W vil dog ikke lade os gå alene så hun går med os.. Vi går ned i gården og ud på en græsplæne... Alco og W sætter sig bare på den væde bænk hvilket jeg synts er utrolig morsomt og synts at de virker dumme fordi de slet ikke tænker over det... hehe.. så der står jeg lidt og griner af dem... men jeg sætter mig ved siden af alco og vi begynder at snakke... men så vender jeg ryggen til og begynder at kigge rundt på husblokkene... Her begynder mine første halluer.. Jeg kigger rundt på nogle garage porte og vinduer.. og det begynder at føles som at hver gang jeg fokuserer på noget "zoomer" mine øjne ind på det og det blir helt vildt stort og er ved ramle ind i mit hovede.. dette synts jeg er ubehageligt så jeg lukker øjenene.. sidder stadig med ryggen mod de andre.. De har siddet og snakket længe nu(føles det som om) og jeg begynder at give komentarer til hvad de snakker om stadig siddende med lukkede øjne og ryggen til dem. Så går det op for mig at vi må se virkelig dumme ud hvis man kiggede på os fra et vindue af. Og herefter sidder vi bare lidt og snakker, mens jeg stadig blir ved med at affbryde mine egne sætninger med at vi må se virkelig dumme ud, set udefra. Jeg får overbevist de andre om at vi ser for dumme til at sidde midt på græsplænen og at vi hellere må gå op igen.. da vi kommer op sover J og T kan jeg ikke huske hvad laver... Men vi sætter os i stuen og snakker lidt om hvor scarry det... jeg kan ikke rigtig huske noget fra dette tidspunkt.. Har stadig den der "vågnen op følelse" hele tiden. Men jeg sidder og tænker for mig selv mens de andre snakker.. og jeg blir enig med mig selv i at det er sku ikke sjovt det her og at jeg vil bare sove den ud lige som J allerede er igang med. Så derfor smider jeg mig ind i sengen ved siden af hende. Jeg prøver at falde i søvn. Så selvfølgelig ligger jeg med lukkede øjne og nu tager mine halluer rigtig godt fat! de farvar om ringe osv. som man altid kan se når man lukker øjnene bliver 10 000 gange fordoblet og alt er totalt rod for mine øjne... det går lidt over og jeg ser ikke så mange farver.. Men nu begynder jeg at se det billede jeg så for mine øjne lige før jeg lukkede dem.. dvs at jeg ligger og ser på mine venner stående stille som de gjorde lige før jeg lukkede øjnene. Jeg kan stadig høre dem snakke og skramle med noget. så det er ret uhyggeligt at ligge og se dem stå stille mens jeg kan høre dem lave noget andet. Så derfor prøver jeg at fortrænge tanken og opdager at jeg kan lidt styre hvad jeg vil se... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] her synts jeg faktisk at det var meget sjovt at se halluer... for nu blev billedet lige som glas splintret og der var nu 1000 små af de samme billeder som fløj rundt i spiraler og ringe.. alt blev til prismer og alt muligt for mine øjne... det var vildt spøjst... Alt dette foregår over 3-6 min. for det er ligesom om jeg tænker ekstremt hurtigt, og jeg opdager også at mit hjerte slår ekstremt hurtigt... så jeg ligger med lukkede øjne og oplever at tiden skulle gå 10 gange så hurtigt som normalt, men jeg kan høre de andre i normalt tempo... Blir lidt skræmt af det og prøver at tænke på noget andet... En gang imellem kigger jeg lige op og kigger på mit ur.. tiden går MEGET langsomt... Imens alt dette foregår inde i hovedet på mig kan jeg høre at de andre snakker frem og tilbage om det... Alco snakker noget om at vi skal indlægges bagefter og at de hellere må ringe efter nogen. De tror stadig jeg sover.. men jeg begynder igen at komme med komentarer til det folk snakker om og jeg synts ikke at de skal ringe til nogen. Jeg er overbevist om at det snart går væk så det er der ingen grund til. Men de ringer efter en veninde og hun kommer og kigger til os. Da hun kommer og har været der lidt kan jeg høre at de ringer rundt til nogen som har forstand på alt det her og jeg blir lidt bange for at de har ringet til skadestuen eller noget. Men det har de heldigvis ikke... De tror stadig jeg sover.. men jeg kan høre at veninden og Alco er ovre og kigge til mig på et tidspunkt. Veninden bliver nød til at smutte igen.. Sådan forløber et par timer og da jeg er holdt op med at få "vågne op følelsen" og ikke rigtig gider mine halluer mere står jeg op og går ind til de andre i stuen. T og J over.. men W alco og mig sidder bare og snakker... Alco ringer efter en anden ven som kommer forbi og ham sidder vi så og snakker lidt med.. han blir et godt stykke tid.. jeg er ikke rigtig fucked mere, er sådan set bare bagstiv på det tidspunkt og falder kun i staver ligesom man går når man virkelig har tømmermænd... W går i seng og vennen smutter os igen... så sidder mig og alco og snakker.. vi hører lidt musik og ser lidt fjernsyn... På et tidspunkt (mener det var omkring kl 13:00) går vi over for at se hvornårjeg skal tage bussen... Den går først om en halv time så vi går tilbage.. Jeg gider ikke rigtig vente så jeg ringer til de gamle og de kommer så og henter mig... Jeg trængte til at komme hjem og sove for det havde jeg jo ikke gjort i de par timer jeg havde lagt i sengen.. selvom de andre stadig er overbevist om det... Mine forældre ligger ikke mærke til noget usædvanligt og jeg sover lidt da jeg kommer hjem.. om aftenen skal jeg op til kæresten og hun ligger heller ikke mærke til noget. Hvilket jeg synts er utrolig underligt for jeg følte virkelig at jeg var anderledes end jeg plejer at være...

Så her et par dage efter er det først at jeg begynder at føle mig normal og tibage ved mit gamle jeg.

Så hvad kan jeg lære af denne oplevelse?

Jeg er virkelig blevet skræmt af det med at tage stoffer og har tænkt mig at holde en pause.. også derfor jeg ikke har drukket eller noget i denne weekend.. har ikk festet siden...

Jeg skal aldrig blande stoffer igen, og tror jeg holder mig fra kex permanent..!

Kun lidt amf i ny og næ..

Ellers kun fadøl og sprut fremover.. for det har virkelig skræmt mig det her...

Men(det klassiske MEN) jeg vil os sige at det er ikke kun fordi det har skræmt mig og jeg er bange for at skal ske igen. Jeg er bare vågnet op for en gangs skyld og set hvad det er jeg har gang i her. Mit stof brug er eskaleret helt vildt fra at jeg kun havde prøvet det 2 gange over 3 uger. til at jeg er på amf både fredag og lørdag næsten hver weekend.. og det er sket kun over 2 måneder... så jeg er ligesom vågnet lidt og ser nu at jeg nok skal til at passe på for ellers bliver det bare ved med at køre vildere og vildere.. og til sidst kan jeg sku ikke følge med til sidst...

Så jeg ser meget af dettte som en lærestreg og et ordenligt rap over fingrene.

Så alt i alt har jeg lært meget af det! og jeg har fået respekt for stoffer.

Idag føler jeg mig normal, men når jeg tænker tilbage på det er det som det hele kommer tilbage... Jeg regner dog med at det snart går over. Skal bare lige have det "godt" igen.. ikke det at jeg ikke har det godt nu... i ved hvad jeg mener...

Så alt godt her fra mig og pøj pøj allesammen.. sorry det blev vist en mindre roman... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Følelsen er meget ubehagelig.

Det er det som jeg har prøvet at advare jer knægte i mod - Ikke for at spille hellig eller noget, men selvom man synes at man tar ikke stoffer særligt tit og man har en stærk psyko, så er risikoen der altså.

Og jeg tror specielt når man ikke er ældre, så er risikoen stor.

[ 01 Juni 2003: Besked ændret af: ~Jensus~ ]

Dedikeret medlem

Ja lige en update på hele situationen...

Kig her!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]