Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 17:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Evighedstrip?
Junior medlem

Hej.
Ja, har været påvirket i snart tre uger efter en mdma tur, tog lidt under et g. Men hvis det er noget som jeg synes virker rimelig mærkeligt, så er det at jeg tog det om torsdagen. Men fik først mit tilbage fald tirsdagen efter :S.
Tror det er det der HPPD. Mange farver er blevet skarpere især lys, fx fra biler.
Hvordan finder jeg ud af om jeg har evighedstrip? altså om min hjerne er : 1234567890? Forstår det ikke helt.
Ved ikke hvad jeg skal gøre. Håber der er nogen der kan hjælpe mig, overvejer stærkt at søge til min læge. Men er der overhovedet nogen hjælp at hente der.

/N

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neverland
Øhh.. jeg har lige svaret dig i en anden tråd men nu har du så lavet din egen..?

Hvad mener du helt præcist med "påvirket"? Kunne det antages at du evt "bare" er blevet en smule deprimeret efter din blæser?

Junior medlem

Okay, (:
Har været meget i tvivl. Men er altså helt sikker nu. Rigtig mange farver er blevet stærkere. :s

Junior medlem

Men er da blevet lidt deprimeret efter det hele. I starten var det mega nøjeren, men nu har jeg lært at ignoere det lidt.

Medlem
Brugeravatar

For mig, lyder det som om du er blevet en smule deprimeret, hvilket er meget normalt efter en blæse tur. Har du taget mange ture?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Undskyld hvis det lyder hårdt, men tror bestemt ikke at det er muligt at få HPPD af mdma. Og dit mdma har næppe været rent, for det er en syg voldsom dose du har taget hvis du har taget tæt på et gram! :shock:
Du lyder ikke til at være så gammel, så tag det stille og roligt i stedet for at tage knap et gram!! Hvis du har læst lidt her inde burde du vide hvor meget det egentlig er. Håber virkelig at det har været noget skamcuttet noget. Det du oplever er nok nedturen fra en brændertur, køb noget 5-htp! Det hjælper utrolig meget

Junior medlem

Er 19, har prøvet mdma 3 gange nu, så det var altså efter min tredje tur af farverne er blevet stærkere. Det er selvfølgelig ikke helt usansynligt at det bare er fordi at jeg er blevet lidt depri, for det har virkelig gået mig på. Dem jeg tog det med sagde at det var bedst med et gram, har først fået en bruger herinde efter det hele skete.
Hvad er det der 5-htp egentlig? Er virkelig glad for at du siger at man ikke kan få hppd af mdma.

Junior medlem

Tog det også dagen i efter en by tur, så havde ikke rigtig fået noget at spise inden vi begyndte med mdma'en. Troede ikke at 1gram var alt for meget. Havde fået afvide at et gram ville virke bedst :s . Kan man så godt have taget permanent skade ved at have taget så meget? Synes godt nok det hele er så frustrerne :(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
1 gram er ALT FOR MEGET! Det kan umuligt ha været rent!
Ifølge erowid.com er heavydosen på 200mg og derover
http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml

Jeg tog engang ½ gram over en aften, endte med at jeg fik to blackouts og troede den ene gang da jeg vågnede at jeg sad i skolen, og den anden gang spurgte jeg alle de andre hvorfor de var så sure på mig. Normalt når jeg tager mdma tager jeg omkring 250-330mg i løbet af en aften og kvalitet. Så 1 gram er RIGTIG meget! Det må være skamcuttet! Kan simpelthen ikke forstille mig andet.

Edit:
5-htp er et stof som hjælper med at genopbygge din serotoninlagre i hjernen, det er disse lagre du tømmer når du tager mdma. Og det er manglen på serotonin der gør at du går og har nederen på indtil lagrene er oppe på normalt niveau. Søg lige på det på google, og få købt dig noget hjem hvis du regner med at tage meget mdma

Junior medlem

Okay, vildt nok. Ja så må det da have væet skamcuttet. Var virkelig også blæst! Gid jeg vidste det inden. tog måske 0,8 fra kl 17 - 02. Og så gik jeg i seng 3 - halv 4.
Spørgsmål om anskaffelse fjernet. Det er i mod Psychedelia.dk's regler. Mvh. Moderator
Forstår bare ikke at jeg først for et tilbage fald 4dage efter nede på mit arbejde. Det skete bare fra det ene sekund til det andet. Har aldrig oplevet noget så ubehageligt, måtte tage hjem med det samme. Var godt nok til noget gril aften dagen efter hvor jeg fik lidt amf, ved ikke om det kan have nogen påvirkning.

Junior medlem

Altså dagen efter min emma tur.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Amf påvirker ca. altid organismen i negativ retning, så det er nok også tilfældet her. Indtager du andre stoffer (herunder hash og alkohol) jævnligt?

Junior medlem

Ja, plejer at ryge hash stort set hver dag. Men har ikke røget i snart tre uger, altså ikke lige siden det hele startede.

Junior medlem

Og det var da stort set også hver weekend at jeg lige fik lidt amf og coke. Men har som sagt ikke rørt noget i ca 3uger nu, heller ikke alc.

Medlem
Brugeravatar

I mine ører tyder det mere og mere på at du er blevet deprimeret. Du har været vant til at tage stimulanser og pludselig stopper du. Det vil hjernen jo reagerer på. Jeg er selvfølgelig ikke læge men det er bare min umiddelbare konklusion af det du fortæller.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
For en del år tilbage - kørte jeg den HELT ud på roskilde... Holdt mig vågen i omkr 12 dage, kun med en smule søvn 3 gange - holdt mig hovedsagligt vågen på MDMA, syre, svampe, amf, alkohol og tjald - det var helt gakket til sidst, med ægte hallucinationer og hørehalluer i stor stil... grænsende til delirium...

Men det tog mig omkr 1½mdr at komme ovenpå igen - gik i den tid rundt og var en følelsesmæssig zombie, ingen glæde, ingen sorg, ingenting! Det var meget ubehageligt! Og både første og sidste gang, at jeg har kørt den så langt ud!

Jeg var lykkelig da jeg følte noget første gang derefter - hehe, og det var faktisk da jeg så en fesen reklame fra den gamle fabrik - den med hunden Molly ("kom så Molly") hvor den fælder en tåre.. Men den følelsesmæssigt basale reklame fik mig til at tude, og endelig følte jeg noget, et eller andet - og der var jeg lettet!

Så bare rolig, tvivler stærkt på at du altid vil ha det sådan nu - sørg for at få vitaminer og lidt motion, så er du klar til at rolle igen imorgen:P

Junior medlem

Okay, håber i har ret med hensyn til at jeg bare et blevet depri. Men så gad jeg bare godt at vide hvorfor de fleste farver er blevet forstærket for mig? Selv lyset fra andre biler om dagen blinder mig lidt. Altså alle lys er blevet meget skarpere.
Spiser okay sundt, og har lige købt vitaminer og styrketræner stortset hver dag.

Medlem
Brugeravatar

HopIFjordeN skrev:
For en del år tilbage - kørte jeg den HELT ud på roskilde... Holdt mig vågen i omkr 12 dage, kun med en smule søvn 3 gange - holdt mig hovedsagligt vågen på MDMA, syre, svampe, amf, alkohol og tjald - det var helt gakket til sidst, med ægte hallucinationer og hørehalluer i stor stil... grænsende til delirium...

Men det tog mig omkr 1½mdr at komme ovenpå igen - gik i den tid rundt og var en følelsesmæssig zombie, ingen glæde, ingen sorg, ingenting! Det var meget ubehageligt! Og både første og sidste gang, at jeg har kørt den så langt ud!

Jeg var lykkelig da jeg følte noget første gang derefter - hehe, og det var faktisk da jeg så en fesen reklame fra den gamle fabrik - den med hunden Molly ("kom så Molly") hvor den fælder en tåre.. Men den følelsesmæssigt basale reklame fik mig til at tude, og endelig følte jeg noget, et eller andet - og der var jeg lettet!

Så bare rolig, tvivler stærkt på at du altid vil ha det sådan nu - sørg for at få vitaminer og lidt motion, så er du klar til at rolle igen imorgen:P

LOL til "Kom så Molly" reklamen -den er en sikker vinder! :D

Så sagt med andre ord, kan man vel godt sige at du var deprimeret? At du hverken følte glæde eller sorg er jo også et tegn på en depressiv tilstand.

Medlem
Brugeravatar

xpx skrev:
Okay, håber i har ret med hensyn til at jeg bare et blevet depri. Men så gad jeg bare godt at vide hvorfor de fleste farver er blevet forstærket for mig? Selv lyset fra andre biler om dagen blinder mig lidt. Altså alle lys er blevet meget skarpere.
Spiser okay sundt, og har lige købt vitaminer og styrketræner stortset hver dag.

Som Hopifjorden også siger, tror jeg også bare du skal ta' den med ro og tænke positivt. Det med at farverne er blevet stærkere kan sagtens skyldes denne tilstand. Mit bedste råd er at lade være med at tænke for meget over det. Giv det lidt tid og ta' det så op til revudering igen lidt senere.
Spis masser af C-vitamin. Øg antal gram indtil du får tyndskide. Spis også ekstra D-vitamin. Gerne 60mg i døgnet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Deprimerende var det ihvertfald - men følte mig ikke nedtrykt - nærmere følelseskold.
Men ja, diagnosen ville nok hedde depression...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]