Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det irriterer mig, det med visiteringerne...
Jeg har ikke selv været ude for det endnu, men nogle af mine venner fik snuppet deres morgen-ryger, efter de havde været til fest og lamme sig - BITTERT! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Jeg tør slet ikke tænke på hvor mange tusinde skattekroner det har kostet pr. gram - spild af ressourcer!

Eventuelt, kunne man fylde noget oregano i en ziplock og have på sig, bare for at pisse dem af... eller f.eks. jordstumper, eller endnu bedre - LORT!

Forestil jer deres ansigter når den ene betjent åbner posen, tager klumpen ud i hånden (fordi at man påstår at det ikke er hash), snuser lidt til det, for derefter at konstatere at det er indtørret hundelort! -haha! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

100%, og der er jo også en hel del variation dér, i kvalitet og udseende,.. lige fra lys Gravhund til mørk Mastiff…

Lad dog fiduserne få fat fingrene i noget unikt hjemmeskidt ægte hunde Høm Høm, og lad dem indånde duften gennem deres velpolerede forkvaklede statsstyrede næseborer… [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Jeg ryger ikke selv den fede, men vil for eftertiden ha’ lommerne fyldt med Ziplocks i varierende størrelser, og måske en enkelt latexhandske uden pudder til at sortere de forskellige kvaliteter med, inden jeg forlader stedet med den frie ånd, som er med til at få resten at samfundet til at blomstre, og skabe lidt variation i den brækfremkaldende 7-11/Mc. D kultur…

Jeg vil ha’ lommerne fyldt med høj kvalitets hjemmeskider, når jeg tager hjem fra Jordens, Danmarks, Københavns, vores egen free mindede fristad CHRISTIANIA… [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Eventyrrevolution NU,
dEEP

jeps det arki sige er helt rigtig de har ikke ret til og rode dig i dine godt dele .hehe
""så bare" putte ned i jeres boxers eller g-strenge eller hvad fanden I nu går i" [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem

.....trold og arki, panserne må, hvis de beslutter at anholde jer, visitere jer så grumt de vil....
det eneste er at man kan kræve en betjent af eget køn. Men dette kan de fravige, grundet tidsmangel hvis de har lyst.....

men husk at de skal anholde jer sfår at visitere jer, og bagefter når de ikke finder noget så overvej at bede om en kvitering, får i en, er den 800kr værd, på den nærmeste politistation, pga. fejlagtig anholdelse.

men vær klar over at de godt kan finde på at losse jer 6 timer i detentionen hvis de gider, så er det bare blevet til politi vedtægten og der er 500kr i bøde......

fuck pvt! den mest nederen del af dansk lovgivning!

Medlem

Geografisk sted: Månen
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zikterion:
.....trold og arki, panserne må, hvis de beslutter at anholde jer, visitere jer så grumt de vil....
det eneste er at man kan kræve en betjent af eget køn. Men dette kan de fravige, grundet tidsmangel hvis de har lyst.....
<HR></BLOCKQUOTE>

Og hvorfor faen' var det så lige at man ville be om at blive visiteret af en af eget køn!!??!?!?? Nej tak, men ellers tak for tilbudet!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
For at gøre dem det endnu mere besværligt?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg var derinde en søndag nat kl 2 (sådan endte min fødselsdag [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ) og der var ikke skyggen af dem... Der er godt nok ikke så stort udvalg, men man kunne tilsyneladende hente det man ville uden at skulle bekymre sig om politi...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]