Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 14:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hey psy.
Her forleden købte jeg en rigtig fed bong på staden, en såkaldt ''icecatcher''. Efter at have købt den, er jeg gået fra at være en joint-man, til at være bong-man. Både mine venner og jeg elsker den - de kommer tit forbi og tager et bonghoved i ny og næ, for ikke at sige hver dag. Den har simpelthen vist sig at være en kæmpe succes!

MEN...

Her forleden, efter en vildt bytur, tog vi hjem til mig for at fyre et optursbonghoved. Jeg var som altid rigtig ivrig efter at fyre op, så jeg kom, i min berusede tilstand, desværre til at vælte den og smadre foden på den. Nu har den 2 huller i bunden, hvor vandet fiser ud. Hullerne er forholdsvis små.
Lige siden uheldet, har alt ændret sig tilbage til det gamle. Jeg er ikke længere en bong-man, men en jointman. Vennerne savner også bongen - jeg nåede ikke engang at få navngivet den :cry:

Sådan ser den ud (har ikke lige fået den renset): Billede

Billede

Billede

Jeg gav 500 for den, så det ville være rigtig lækkert hvis den kunne ordnes. Der må være nogen der har været udsat for det samme? Hvad gør man?

R.I.P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Køb noget epoxy (eller anden tokomponentslim), lim delene på igen (måske lige smide en ekstra klat ved hullerne så du er sikker på de bliver lukket, lad den tørre, fyld et hoved med weed, fyr op i den, sug og læn dig tilbage.
Så er den skid vist slået.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bliv spand-man og fyr op for en spand!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ariaji skrev:
Køb noget epoxy (eller anden tokomponentslim), lim delene på igen (måske lige smide en ekstra klat ved hullerne så du er sikker på de bliver lukket, lad den tørre, fyld et hoved med weed, fyr op i den, sug og læn dig tilbage.
Så er den skid vist slået.

Lækkert nok, tak skal du have :) Hvor køber man sådan noget - i en malerbutik eller lignende?

Rellek skrev:
Bliv spand-man og fyr op for en spand!

Spanden er selvfølgelig også en unik oplevelse, men det er lidt for besværligt at have med at gøre. Desuden kan der være nææsten samme mængde røg i bongen, og den er ret lækker at sidde med, og kan passes videre i sofaen selvom man sidder i en kæmpe koger - det er lidt en fordel ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
Der er mange måder at fikse glas på :)
Men ikke fordi jeg vil lyde som en gammel dum bongryger der ska virke klogere end alle andre, men !
Prøv nu at hold lidt pauser med bongen ind imellem og gå tilbage til joint af og til.

Jeg var "jointmand/knægt" da jeg var 13 - 14 år - havde det vildt fedt , så gik jeg over til bong, og så gik det hele i vaksen.. det var da sjovt i starten, men det blev hurtigt ødelagt af misbruget, da man hurtig bliver afhængelig af tjald når man lige kan suge et hoved nemt.
og pludselig skal man have et hoved inden man overhoved kan spise...
og idag får jeg kun grineren på eller får det direkte " sjovt " hvis jeg ryger nol, eller whitewidow på bong, gerne et par gram for mig selv.. det har ødelagt meget af min hashoplevelse og man ender bare med at blive sløv og sumpet og sidde derhjemme og ikke gide noget, selvføgelig kommer det også an på viljestyrke - men jeg fik engang et godt råd fra en gut på staden - som jeg ville ønske jeg havde fuldt - han sagde :
jeg ryger kun joints derhjemme, der er bong forbudt medmindre der er storfest..
og ryger kun bong ude fra mit hjem, til fester osv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

roche skrev:
Men ikke fordi jeg vil lyde som en gammel dum bongryger der ska virke klogere end alle andre, men !
Prøv nu at hold lidt pauser med bongen ind imellem og gå tilbage til joint af og til.

Jeg var "jointmand/knægt" da jeg var 13 - 14 år - havde det vildt fedt , så gik jeg over til bong, og så gik det hele i vaksen.. det var da sjovt i starten, men det blev hurtigt ødelagt af misbruget, da man hurtig bliver afhængelig af tjald når man lige kan suge et hoved nemt.
og idag får jeg kun grineren på eller får det direkte " sjovt " hvis jeg ryger nol, eller whitewidow på bong, gerne et par gram for mig selv.. det har ødelagt meget af min hashoplevelse og man ender bare med at blive sløv og sumpet og sidde derhjemme og ikke gide noget, selvføgelig kommer det også an på viljestyrke - men jeg fik engang et godt råd fra en gut på staden - som jeg ville ønske jeg havde fuldt - han sagde :

Var det ikke en idé at gå i behandling for misbrug, hvis du ikke selv kan stoppe?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
En flaske cyanoacrylat holder evigheder og er genialt til den slags ting. Limer det meste og gør det MEGET effektivt. Alt keramik, smadrede glasskåle og ja bonger limes nemt sammen med denne vidunderlim, hvis den går i stykker igen er det et andet sted. Burde være et must have i enhver husholdning, sammen med gaffertape, loddekolbe og en hammer!

God vind med projektet ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
Rellek skrev:
roche skrev:

Var det ikke en idé at gå i behandling for misbrug, hvis du ikke selv kan stoppe?

Jeg har røget siden jeg var 13 år du ;)
jeg er 21 nu.. har holdt pauser før - lange pauser på et halvt år af gangen sommetider, mest grundet en dame eller andet - jeg har skam ikke brug for behandling for at stoppe med lidt tjald, hahahahahah - det handler lidt om karakter.

Jeg siger bare at bong tit gør dig lettere afhængelig og kan på sigt ødeligge din oplevelse med cannabis... det var det ?

( i used to suck dick in the street for coke, do you ever does that for marijuana )
noget jeg engang så / hørte i fimen half baked... ;)
og btw.. bland dig uden om

Mvh roche

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]