har stort set været afhængig af alt jeg har prøvet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
dog aldrig på hverdagsbasis, det første var den fede i ca 5 år, ca 3-4 gange om ugen, det stoppede efter mit første LSD trip, for jeg fik syge flaskbacks hver gang jeg røg, i flere måneder efter.
kiks har jeg råædt og man skal virkelig ha det skidt før man stopper med dem!, søvnløshed, angstanfald etc etc var min ven ;D. det var først da jeg fik rysteanfald et par gange om dagen jeg stoppede med dem, det siger vel bare alt om hvilken effekt de har på en, man blir så blind ( lykkeligt blind ). men der er sq ikke noget af det der har skræmt mig så meget at jeg ikke kan finde på at gufle en enkelt eller 2 engangimellem ( 2 gange i år).
coke har jeg heldigvis aldrig haft råd til at være afhængig af.
shrooms var sq nok det værste, jeg fik det seriøst mystisk efter et par måneder med et meget tæt forbrug, dEr var jeg sq ved at bukke under. en egentlig afhængighed er det jo svært at kalde det med shrooms, men en stor trang og svag viljekraft er jo en god kombo at fucke sig selv op på i perioder.
anyways er mine erfaringer at de fleste ikke vil indse de har et misbrug, specielt ikke når man står midt i det.
men jeg har det fint med min fortid nu, og det jeg er gladest for er at jeg ikke endte med at fortryde det nu, men tager det som en stor stak erfaringer. og så lige trippe engangimellem sådan lige for at sætte verden i perspektiv [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
|