Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 17:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg er afhængig af smøger. PIS...
Men ikk af noget andet... så det er jo egentlig nice nok. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Utopia
Lightergas. Jeg var ung, dum og havde ikke hørt om skadesvirkningerne ved det dengang. Godt man blev klogere! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Og så har jeg en slem tendens til at falde tilbage på den fede rimelig tit. Er dog på stop nu og prøver at holde den så lang tid jeg kan! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
har stort set været afhængig af alt jeg har prøvet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

dog aldrig på hverdagsbasis, det første var den fede i ca 5 år, ca 3-4 gange om ugen, det stoppede efter mit første LSD trip, for jeg fik syge flaskbacks hver gang jeg røg, i flere måneder efter.

kiks har jeg råædt og man skal virkelig ha det skidt før man stopper med dem!, søvnløshed, angstanfald etc etc var min ven ;D. det var først da jeg fik rysteanfald et par gange om dagen jeg stoppede med dem, det siger vel bare alt om hvilken effekt de har på en, man blir så blind ( lykkeligt blind ). men der er sq ikke noget af det der har skræmt mig så meget at jeg ikke kan finde på at gufle en enkelt eller 2 engangimellem ( 2 gange i år).

coke har jeg heldigvis aldrig haft råd til at være afhængig af.

shrooms var sq nok det værste, jeg fik det seriøst mystisk efter et par måneder med et meget tæt forbrug, dEr var jeg sq ved at bukke under. en egentlig afhængighed er det jo svært at kalde det med shrooms, men en stor trang og svag viljekraft er jo en god kombo at fucke sig selv op på i perioder.

anyways er mine erfaringer at de fleste ikke vil indse de har et misbrug, specielt ikke når man står midt i det.

men jeg har det fint med min fortid nu, og det jeg er gladest for er at jeg ikke endte med at fortryde det nu, men tager det som en stor stak erfaringer. og så lige trippe engangimellem sådan lige for at sætte verden i perspektiv [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det eneste stof jeg har haft problemer med at kontrollere mit forbrug af har været GHB/BDO... Men jeg tror jeg vil til at være afhængig af kodein og n2o her i sommerferien også. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

tsk!
tøse stoffer hele bundtet i sidder og whiner over... tag mig.. fantastisk ung/smuk/forførende ung mand der forstår at leve livet!
jeg har inegen probelmer med stoffer haft, da jeg ved hvad det kræver og ikk kræver osv.. Min eneste onde ånd er Poppers! Poppers er satans værk, der bare skal sniffes/suges, men hvis poppers kan klares kan alle stoffer klares!

længe leve overstoffet = POPPERS!!

Junior medlem

Geografisk sted: Det Mørke Århus
Hmm Afhængighed... Jeg har røget Heroin hver dag i 3 måneder *Nu 3 år siden* Jeg oplevede ikke nogen problemer med at holde op.. Self. var det dejligt og ville gerne ryge igen og igen og igen.. Men stoppede bare pludseligt og røg en masse hash istedet for.. Fik slet ikke Alle de psycho afhængigheds trip som alle snakker om man får... *Opreklameret lort*

JEg har også sniffet en helvedes masse coke, sniffede til sidst hver dag indtil jeg faldte om på lortet, så blev jeg så skræmt at jeg aldrig har rørt det igen, da jeg troede jeg skulle dø...

Så.. Afhængighed.. TRO PÅ DET!

Skal nok lige siges jeg er total stof-fri nu og har været det i 6 måneder snart!

[ 10 Juni 2003: Besked ændret af: E-Aben ]

Insane psychedelia user!

GHB er meget nemt og meget dejligt.. En hvis psyisk afhændighed har vist ramt mig, men man løber som regel tør får det går rigtig galt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er nemlig det man gør daffy [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Mit problem er at jeg i perioder "binger" på GHB og BDO, hvor jeg er på det omkring halvdelen af mine vågne timer, ofte i skolen og når jeg er sammen med venner/kæreste (som ikke ved det). Et binge varer som regel 1-2 uger hvorefter jeg holder pause i 2-4 uger mere.

Insane psychedelia user!

Ja.. GHB rusen kan så nemt blive dagligdag. Men det er sgu' også et dejlig narko [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Hmmm E-aben, så har du vist også været EN af de heldige få! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]