Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 20:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hey psychedelia :)

Jeg har ladet mig fortælle at hvis man tager og lægger en slags bane af amfetamin i jointen skulle du opnå en utrolig opløftne virkning. Er der nogen der kan be- eller afkræfte den teori ?

Jeg har selv haft suget noget amfetamin en dag, og der efter røget en joint. Hvor jeg fik en tankegang der kørte utrolig hurtig men en krop der reageret utrolig langsom.

Vil effekten være den samme hvis man røg begge dele på en gang ?

/Totti

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tvivler på at man kan ryge amfetamin, det skal vist være freebase eller sådan noget. Har ihvertfald aldrig hørt noget lignende :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
Jeg har set venner proppe amf på deres bonghoveder og tro de var kloge med kommentaren :
Så kommer der sku li lidt sne på bjertoppen gutter høhøhø ... idioter... ;) LAD VÆR
Indtet i amf giver virkning når de ryges, plus det kan være cuttet op med en masse lort og bindingsmidler som er skidt for lungerne.
Bare lad vær !

Freebase har indtet med amfetamin at gøre- hvis du vil ryge noget ska det være coke, og så skal du lave det om til freebase først, ved at opkoge det i 3dobbelt salmiak spiritus osv - men det en anden historie.
Jeg tvivler på at amfetamin kan gøres " rygebart " - meth-amf er - men det er to vidt forskellige ting.

og en andet spørgsmål ? hvorfor vil du have en opløftende virkning imens du ryger en joint... med hash ? går jeg ud fra..
kan se ideen med at tage en bane, og ryge ne joint eller omvendt, men hvorfor lige samtidig ?

anyway... jeg har været så dum at ryge amf på et bonghoved, og hold da kæft en lortesmag og sikke en god hash jeg ødelage.

Insane psychedelia user!

roche skrev:

Freebase har indtet med amfetamin at gøre- hvis du vil ryge noget ska det være coke, og så skal du lave det om til freebase først, ved at opkoge det i 3dobbelt salmiak spiritus osv - men det en anden historie.
Jeg tvivler på at amfetamin kan gøres " rygebart " - meth-amf er - men det er to vidt forskellige ting.

Hvis det er Amfetamin freebase, hvorfor har det så intet med freebase at gøre?
Amfetamin kan svjv godt laves til base form og så ryges. Men hvis det er almindeligt gade amf, vil jeg ikke anbefale at ryge det. da virkningen er minimal/ikke-eksisterende og cutstofferne muligvis kan være usundt for lungevævet.

Junior medlem
Brugeravatar

roche skrev:

og en andet spørgsmål ? hvorfor vil du have en opløftende virkning imens du ryger en joint... med hash ? går jeg ud fra..
kan se ideen med at tage en bane, og ryge ne joint eller omvendt, men hvorfor lige samtidig ?

anyway... jeg har været så dum at ryge amf på et bonghoved, og hold da kæft en lortesmag og sikke en god hash jeg ødelage.

Det var fordi at efter jeg havde suget noget amf, (ingen ide om mængde) og derefter røget en god pind. Jeg opnådede en effekt jeg ikke har prøvet med noget som helst stof før. Skal lige siges der også var alkohol i blodet. Men ville gerne opsøge denne rus igen. Og efter som jeg havde hørt rygter om det skulle kunne ryges var jeg jo nysgerrig på om det kunne give mig min efterlyste effekt. :)

Jeg kunne jo også bare gentage effekten, men kunne godt være at hvis man tilføjede det til jointen at det ville give en mere effektiv rus :)

Dedikeret medlem

Tråden hører altså til i 'Syntetiske stoffer'. Det skæmmer øjet at se amfetamin blive nævnt i et cannabis forum :evil:

Junior medlem
Brugeravatar

Var lidt usikker på forummet. Men tænkte den hørte til her da min hoved ingridiens er hash :)

Medlem
Brugeravatar

ta det ver for sig, du vil ikke få andet end klam smag i munden ved at smide det i en joint...

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: SeaWorld, baby!
Kan denne tråd ikke nok flyttes til syntetiske stoffer?

Nogle folk her ryger kun cannabis og vil ikke have noget at gøre med amf eller andre stoffer...
Mig inklusiv :x

"Among the drugs that are currently illegal, I have chosen not to use marijuana, as I feel the light-headed intoxication and benign alteration of consciousness does not adequately compensate for an uncomfortable feeling that I am wasting time." - Alexander Shulgin

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
jo det er så iorden.... flyttet////

Junior medlem
Brugeravatar

Tak for det :) Tror jeg har fået svar på mit spørgsmål ;)

Medlem
Brugeravatar

F:C:A:R skrev:
roche skrev:

Hvis det er Amfetamin freebase, hvorfor har det så intet med freebase at gøre?
Amfetamin kan svjv godt laves til base form og så ryges. Men hvis det er almindeligt gade amf, vil jeg ikke anbefale at ryge det. da virkningen er minimal/ikke-eksisterende og cutstofferne muligvis kan være usundt for lungevævet.

Jeg har aldrig hørt om at man kan lave admindelig gadeamf om til en freebase form der kan ryges, da det er en kemisk salt ?

Og det var en fejl, jeg mener at amf har indtet med stoffet crack/freebase at gøre, stoffet crack, bliver også kaldt freebase i ren form, eller ihvertfald i den så reneste så muligt som jeg har kunne få den til selv.

Men vil du så ikke lige fortælle mig hvordan jeg laver amf rygebart ?
Det kunne da være så rart at vide....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Den anden dag tog jeg en bane, og gik op til en ven og røg.
Kan STÆRKT ANBEFALES!
Fik en følelse af 100% awesomeness i hele kroppen, og min mave kildede og alt var bare fedt! :D
+ jeg var frisk.
Det var mig der rensede bongen, hentede isterninger, ristede, og lavede hoveder hele aften.
Var de andre da bare glade for :D

Medlem
Brugeravatar

Manze skrev:
Kan STÆRKT ANBEFALES!
Fik en følelse af 100% awesomeness i hele kroppen, og min mave kildede og alt var bare fedt! :D
+ jeg var frisk.
Det var mig der rensede bongen, hentede isterninger, ristede, og lavede hoveder hele aften.

Jamen... du trippede jo bare :D
Det er det der kan være så rart ved en lille bane og en joint..
Tågeren forsvinder og tungheden, men man er på en måde stadigvæk skæv, bare ikke stoneren...
det føles rart.... men jeg vil nu stadig anbefale at man bare ryger hash ;) hehe

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
roche skrev:
Manze skrev:
Kan STÆRKT ANBEFALES!
+ jeg var frisk.

Jamen... du trippede jo bare :D
Det er det der kan være så rart ved en lille bane og en joint..
Tågeren forsvinder og tungheden, men man er på en måde stadigvæk skæv, bare ikke stoneren...
det føles rart.... men jeg vil nu stadig anbefale at man bare ryger hash ;) hehe

Ja, selfølgelig, tager sjældent andet end at jeg ryger.
Men det var jo en lørdag ;D
Og så kom en ven lige forbi med lidt amf, og spurgte om vi skulle gå op til ham :D

Men det er en fed følelse :D Rigtig fed!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Heh ja stoffer er fede :rocking:

Insane psychedelia user!

roche skrev:

Jeg har aldrig selv gjort det, da jeg ikke er den store kemiker, men det skulle kunne lade sig gøre.
kig her :wink:

Medlem
Brugeravatar

F:C:A:R skrev:
roche skrev:

Jeg har aldrig selv gjort det, da jeg ikke er den store kemiker, men det skulle kunne lade sig gøre.
kig her :wink:

Jeg har kun hørt at det kan lade sig gøre når vi taler meth.
Ikke med amfetamin fra det gode gamle Danmark.

Og det er nok heller ikke en ret let process, hvis det endelig kan lade sig gøre, og ikke fordi jeg vil anbefale det, men med coke tar det jo 5 minutter :D ;) oink

Medlem
Brugeravatar

uanset om det kan ryges eller ikke, er det en dum ide at blande det i jointen.... hvis det kan ryges skal det ryges på en cwack pibe..

Medlem
Brugeravatar

emingos skrev:
uanset om det kan ryges eller ikke, er det en dum ide at blande det i jointen.... hvis det kan ryges skal det ryges på en cwack pibe..

Enig !
Det syndt at ødeligge den gode tjald :)

MEN.... der sker altså ikke noget ud over at du smadre dine lunger, hvis du ryger gadeamf, bare som det er...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]