Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: nordjylland
Dex>
vil det sige det er det man cutter op med der gør nas? troede man normalt bruger stoffer som laktose. men ved ud hvad det så kunne være?

Insane psychedelia user!

Jeg tror de fleste små pusher har stor fantasi når det gælder 'cutning'. Jeg menes at have læst at politiet havde, bl.a., fundet kreatin brugte som 'cutnings pulver'!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af DN:
Dex>
vil det sige det er det man cutter op med der gør nas? troede man normalt bruger stoffer som laktose. men ved ud hvad det så kunne være?
<HR></BLOCKQUOTE>

Det er det da uden tvivl. Lortespeed kan gøre så forbandet ondt, mens god speed ryger lige op og føles helt behageligt.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
@Daffy: yes, jeg fik på et tidspunkt at vide, at noget coke jeg købte var cuttet med Kreatin.
En af mine venner der har bio på A-niveau og pumper jævnligt sagde, at Kreatin gjorde blodets ilt-transport mere effektivt, eller noget i den stil, og at det derfor rent faktisk var godt at tage sammen med kokain.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Methamf er et af de nemeste stoffer at lave,hvis man har lidt Efedrin.

Der ER Meth herhjemme en gang imellem,men det er bare ikke ret meget.Specielt i rockerkredse er det populært,men der bliver ikke talt så meget om det.

I USA er det hovedsagligt rockerne der sidder på Methamfen.Big biz.Både det at lave det,men også distribueringen.Det bliver der tjent mange dineros på.

Iøvrigt er det meget nemt at få fat i over nettet.I US er det et alm slankemiddel. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Zara, den lille mængde kreatin du får gennem din cuttede kokain har nærmest ingen effekt på din krop - normalt tager man kreatin i doser omkring 4g/dag, og ikke 50mg ad gangen!

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
En ting helt sikkert FUCK hvor er der meget dårlig splat i omsætning i DK Nogen pushere bruger glaskår andre bruger bagepulver anyway same old shit kender to typer splat af navnet Meth
det ene har jeg hørt en Kenobi drengene omtalt som Crank eller store klumper speed primært brugt til rygning i en Freebase ekstraktion ligsom Crack
Det andet derimod skulle være så simpelt at lave som at tage en snitte
Jod+Efedrin+Rød Jod er ikke helt sikker Ret mig lige hvis det forkert
Peace Love and Horror Brain Horror That is
Psy Goa Tjek din PM

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du er meget tæt på. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Eller meget langt fra...

Det er rigtigt at syntesen efedrin + rød fosfor + iod er ret let, men da regeringen udemærket ved det er det fucking umuligt at få fat på nogen af stofferne.

Og hvis man skal lave større batches med et rimeligt udbytte bliver det også lidt mere kompliceret. Der findes også andre metoder, som involverer bla. lithium (the birch), men de der undergrundssynteser med RP fra tændstikæsker og iod fra tinktur, er meget small-scale. Medmindre du vil sidde og snitte i 100.000 tændstikæsker og tømmer adskillige liter iod-tinktur.

Og mht. om det amf vi får i dk er cuttet meth, så kan man jo også se på varigheden, amfetamin varer i 8-10 timer og meth kan vist vare i over et døgn.

Medlem

Ikke for at blære men en ting er helt sikkert stoffer er kun svære at få fat i hvis ik man har penge eller ved hvor man skal få fat i dem henne guffer faktisk efedrin sådan rimelig idet de er i mine Ritaliner som jeg for mod DDA
det fede ved dem her er at tager jeg en falder jeg til ro tager jeg 3 eller flere for jeg det grineren og jeg skal tage en hver morgen og middag så det tit jeg har det grineren

Dedikeret medlem

Det er ikke Ephedrin der er i Ritalin men Methylphenidat!

Dedikeret medlem

DN > jeg skrev 3g opg. om stof lovgivning og postede den her hvis det var det du tænkte på?

marc > nu er det jo heller ikke efedrin der er specielt besværligt at skaffe, men derimod de andre ingridienser.

btw: jeg hørte har faktisk nogle rygter her for nyligt fra holbæk om at der var dukket en god del meth op hos dem lige pludselig, har ikke haft tid til at tjekke det ud, men nogle som har en ide om det er korrekt?

Dedikeret medlem

Jeg bor i Holbaek, og jeg har ikke hoert nogle rygter omkring Meth, men jeg kan da godt proeve at undersoege det...

[ 09 Juni 2003: Besked ændret af: N|DK ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zikterion:
DN > jeg skrev 3g opg. om stof lovgivning og postede den her hvis det var det du tænkte på?<HR></BLOCKQUOTE>

Hvad fik du egentlig for den?

[ 09 Juni 2003: Besked ændret af: AoD ]

Dedikeret medlem

jeg fik 7 forid der ikke var nok teoraktikere inde over opgave.
fik af vide af min lærer at hvis jeg havde gidet at hive bourdiou eller en af de andre sociologer ind over det havde jeg fået 9.... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem

Samfundsfag er ikke andet end teoretikere [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

præcis det samme med mig i samfundsfag fik 6 om rockere i dk og fik også af vide at havde jeg brugt bare en sociologisk teori havde jeg fået 9 det jo så bare nederen at få at vide

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
HA! Jeg har lige fået 5, og jeg fik bare og vide at jeg var elendig til det..og det vidste jeg egentlig godt....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]