Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 15:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Jo stimulanserne er stofferne svare lige på Incase's vejne.l. Jeg er også glad :) for at høre at han har oplevet det samme som dig og har godt igen det er nget værre møg og få rodet rundt med hovedet...

Junior medlem

hehe skrev:
Jo stimulanserne er stofferne svare lige på Incase's vejne.l. Jeg er også glad :) for at høre at han har oplevet det samme som dig og har godt igen det er nget værre møg og få rodet rundt med hovedet...

Ja det må man nok sige, har godt nok aldrig oplevet noget lignede.
Men synes også at det bliver en lille bitte smule bedre fra dag til dag. (:

Junior medlem

Men også kun en lille lille lille bitte smule bedre.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Jeg kunne godt forestille mig, at den del med farverne og højere skarphed har noget at gøre med at du ikke længere er påvirket af hvad du nu ellers har hygget dig med.
Har selv lagt mærke til det hvis jeg har røget lidt for meget i en periode og ligesom er i den samme tilstand hvor synet også er påvirket, jamen så når kroppen kommer sig igen, vil du nok også opleve at du ser tydeligere da du ikke har noget at "sløre" din synsopfattelse med :)

Held og lykke med det. Ønsker dig god bedring, og prøv at tjekke lidt op på hvad du indtager hvis du skulle være lidt i tvivl om styrke, dosis mm. :)

*PLUR*

Junior medlem

KenniDelic skrev:
Jeg kunne godt forestille mig, at den del med farverne og højere skarphed har noget at gøre med at du ikke længere er påvirket af hvad du nu ellers har hygget dig med.
Har selv lagt mærke til det hvis jeg har røget lidt for meget i en periode og ligesom er i den samme tilstand hvor synet også er påvirket, jamen så når kroppen kommer sig igen, vil du nok også opleve at du ser tydeligere da du ikke har noget at "sløre" din synsopfattelse med :)

Held og lykke med det. Ønsker dig god bedring, og prøv at tjekke lidt op på hvad du indtager hvis du skulle være lidt i tvivl om styrke, dosis mm. :)

*PLUR*

Ja intager godt nok aldrig noget jeg ikke lige har undersøgt først! For det der er satme nederen. Har du nogen anelese om hvor længe det kan tage før at det hele bliver normalt igen? Det hele startede d. 6 april og det er der stadig. Synes ikke at det er så slemt med farverne mere, men ved ikke om det bare er fordi at jeg har vænnet mig til det nu. Men lys, er stadig meget skarpere, især fra biler. Det er faktisk der jeg altid kan se at det ikke er gået væk. For kommer godt nok nogen gange i tvivl.
Også på mit arbejde kan jeg se tydelig forskel. Er i lære som smed, så jeg svejser jo en del. Ved ikke om du har lige forstand på det. Men plejer at svejse med et 10gals i min svejsehjelm. Men nu er jeg rykket om i en 12 fordi det lys er blevet meget skarpere. Mega nøjeren.

Junior medlem

Incase skrev:
Har haft det på samme måde som dig. Det går over :) Man er selfølgelig lidt noia over det i starten, og man går og fokusere på det hele tiden, og man føler sig ikke normal osv. Stop med stimulanserne et stykke tid, så skal det nok gå væk af sig selv :)

God vind fremover.

Hvor længe havde du det egentlig, bare så jeg har lidt at gå ud fra. For har jo haft det sådan her i en måneds tid nu.
Og er det egentlig en dårlig ide at indtage alc?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

At du ikke lægger så meget mærke til det er nok enten fordi det aftager eller fordi du vænner dig til det.
Det med bilerne, er det selve deres lygter der er skarpe? og hvis ja, er det hver bil du ser? eller kun nogle af dem?

Det med svejsning ved jeg ikke rigtigt, men hvad jeg ved fra sikkerhedsgruppens håndbog skal glasset i hjelmen afskærme tilstrækkeligt skarp lys, i forhold til dit svejseapparat, så du undgår øjenskade.
Men det har aldrig været 100% ufarligt for øjnene at svejse.

Tal eventuelt med din læge om dine symptoner da han/hun meget bedre ville kunne svare dig, set fra et medicinsk perspektiv og tage nogle prøver hvis det skulle være nødvendigt.

Junior medlem

KenniDelic skrev:
At du ikke lægger så meget mærke til det er nok enten fordi det aftager eller fordi du vænner dig til det.
Det med bilerne, er det selve deres lygter der er skarpe? og hvis ja, er det hver bil du ser? eller kun nogle af dem?

Det med svejsning ved jeg ikke rigtigt, men hvad jeg ved fra sikkerhedsgruppens håndbog skal glasset i hjelmen afskærme tilstrækkeligt skarp lys, i forhold til dit svejseapparat, så du undgår øjenskade.
Men det har aldrig været 100% ufarligt for øjnene at svejse.

Tal eventuelt med din læge om dine symptoner da han/hun meget bedre ville kunne svare dig, set fra et medicinsk perspektiv og tage nogle prøver hvis det skulle være nødvendigt.

Det med bilerne, ja det er hver eneste bil. Det er som at min syns sans er blevet forstærket.
Bestiller også en tid ved min læge imorgen, det var godt nok meningen at jeg skulle have været dernede i torsdags. Men kom aldrig afsted, kom lidt i tivil lige inde at jeg skulle have været der.
Men synes også at jeg er klar til at tage en snak med min læge nu. (:

Senest rettet af xpx 02 maj 2010 10:32, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er jeg glad for at høre xpx :)

Held og lykke med det. Håber du får det bedre :)

Junior medlem

KenniDelic skrev:
Det er jeg glad for at høre xpx :)

Held og lykke med det. Håber du får det bedre :)

Mente syns sans q:
Tak (:

Junior medlem

hejsa!! er det gået over nu? er bare nysgerrig! :)

Medlem
Brugeravatar

hey dude.. jeg har sku haft det på samme måde siden jeg prøvede LSA. det var bare en almindelig dosis på 3-4 HBWR frø. ved godt det er et andet stof, men det lader jo alligevel til at de psykedeliske stoffer har en del ting til fælles..

Kan nikke genkendene til det du siger om skarpt billys og generelt skærpede farver.. dangene efter kunne jeg stadig se store haloer omkring gadelamper og andre lyskilder. Der var også en del trails(en slags lysspor i luften) efter biler og andet der bevæger sig hurtigt forbi, eller som når man ser på en tv skærm og kigger væk, i et øjeblik efter hænger billedet så stadig i luften foran en.
Jeg tror dog disse fænomener er relativt almindelige også for folk der ikke tager stoffer, måske bare i mindre grad. For der er ingen tvivl om det blev forstærket for mig efter trippet. Jeg læste lidt om HPPD(hallucinogen persitent perception disorder) på et forum men det virker alligevel som om der skal lidt mere til før man kan sige at det er HPPD. Jeg måtte dog sande at jeg bare blev nødt til leve med det, og håbe på at det gik væk med tiden, hvilket det meste jo så også gjorde indenfor et halvt år. desværre ikke alt.

Jeg tror ikke man kan angive en bestemt tidsramme for hvornår det skulle forsvinde. Jeg TROR at det er forskelligt fra person til person, ligesom det virker som om, at der ikke er mange der oplever det herinde. og så kommer det nok også an på hvor meget man ellers fylder sig med drugs efterfølgende, jeg føler i hvert fald at det bliver vækket lidt til live igen hver gang jeg tager andre stoffer(er færdig med LSA ;) ) men i mindre grad og eftereffekterne varer så ved i langt kortere tid end med mit LSA trip. Jeg har en "hypotese" om at man kan være biologisk disponeret for den slags, så jeg er generelt meget forsigtig med hvad jeg tager.

Jeg skriver ikke det her for at gøre dig yderligere urolig eller noget, men bare for at gøre opmærksom på at du ikke er den eneste der har det sådan og give dig et realistisk billede på hvor længe der går (i hvert fald lige med mine erfaringer). Hvis du skulle være så uheldig ikke at slippe af med det foreløbig, så lær at lev med det og lad vær at tænke for meget over det at det er der. det i sig selv hjælper jo også lidt..

Har aldrig selv fået mig en snak med lægen mest fordi jeg tvivler på at hun ved meget mere om HPPD og medicinering mod det end mig.. så vidt jeg ved findes der heller ikke nogen behandlingsmuligheder, men jeg har ikke læst op om det i et års tid nu.

håber du får det bedre! og jeg vil gerne høre hvordan det gik hos lægen.
peace

Junior medlem

Jeg har faktisk også prøvet det der med at ''miste'' mine følelser.
Det er ret ubehageligt men også rigtigt dejligt når de kommer tilbage.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]