hey dude.. jeg har sku haft det på samme måde siden jeg prøvede LSA. det var bare en almindelig dosis på 3-4 HBWR frø. ved godt det er et andet stof, men det lader jo alligevel til at de psykedeliske stoffer har en del ting til fælles..
Kan nikke genkendene til det du siger om skarpt billys og generelt skærpede farver.. dangene efter kunne jeg stadig se store haloer omkring gadelamper og andre lyskilder. Der var også en del trails(en slags lysspor i luften) efter biler og andet der bevæger sig hurtigt forbi, eller som når man ser på en tv skærm og kigger væk, i et øjeblik efter hænger billedet så stadig i luften foran en.
Jeg tror dog disse fænomener er relativt almindelige også for folk der ikke tager stoffer, måske bare i mindre grad. For der er ingen tvivl om det blev forstærket for mig efter trippet. Jeg læste lidt om HPPD(hallucinogen persitent perception disorder) på et forum men det virker alligevel som om der skal lidt mere til før man kan sige at det er HPPD. Jeg måtte dog sande at jeg bare blev nødt til leve med det, og håbe på at det gik væk med tiden, hvilket det meste jo så også gjorde indenfor et halvt år. desværre ikke alt.
Jeg tror ikke man kan angive en bestemt tidsramme for hvornår det skulle forsvinde. Jeg TROR at det er forskelligt fra person til person, ligesom det virker som om, at der ikke er mange der oplever det herinde. og så kommer det nok også an på hvor meget man ellers fylder sig med drugs efterfølgende, jeg føler i hvert fald at det bliver vækket lidt til live igen hver gang jeg tager andre stoffer(er færdig med LSA

) men i mindre grad og eftereffekterne varer så ved i langt kortere tid end med mit LSA trip. Jeg har en "hypotese" om at man kan være biologisk disponeret for den slags, så jeg er generelt meget forsigtig med hvad jeg tager.
Jeg skriver ikke det her for at gøre dig yderligere urolig eller noget, men bare for at gøre opmærksom på at du ikke er den eneste der har det sådan og give dig et realistisk billede på hvor længe der går (i hvert fald lige med mine erfaringer). Hvis du skulle være så uheldig ikke at slippe af med det foreløbig, så lær at lev med det og lad vær at tænke for meget over det at det er der. det i sig selv hjælper jo også lidt..
Har aldrig selv fået mig en snak med lægen mest fordi jeg tvivler på at hun ved meget mere om HPPD og medicinering mod det end mig.. så vidt jeg ved findes der heller ikke nogen behandlingsmuligheder, men jeg har ikke læst op om det i et års tid nu.
håber du får det bedre! og jeg vil gerne høre hvordan det gik hos lægen.
peace