Substans/er: hash tror jeg??? er ikke god til det her..
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder
Dosering og anden informaton om substanserneDer er doseret "Det der skulle doseres, og ikke en dråbe mere"
Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.Er et helt normalt psykisk, har ingen lidelser af nogen arter.
TriprapportenFørst, vil jeg gerne have lov til at sætte nogen små regler op inden i læser denne historie.
- Det er første gang jeg prøver rigtig guldkakao..
- Ja, den blev tilberedt rigtigt.
- Det er første gang jeg sådan rigtig prøver stoffer.
- har INGEN kompetencer for det område her.
- Min ven (vi var 4 pågældene tidspunkt) fik det på samme måde som mig den samme aften.
- Kald mig en tøsedreng, kald mig hvad i vil, jeg er totalt ligeglad. Men stoffer / rusmidler rør jeg aldrig igen! (og nej det gør jeg ikke) dette er en advarsel til nye og uerfarende brugere som vil afprøve det "midle" (er det et mildt stof / rusmiddel det jeg prøvede??) form for det her.. Grunden til jeg prøvede det var:
At få stillet min nysgerrighed..
At leve livet bare en enkelt gang i mit liv..
Historien:
Det startede en fredag middag.. Jeg skulle bare feste, og fandt ud af en af mine venners venner holdte en hyggelig lille fest hvor vi skulle prøve Guldkakao for første gang hos D. Jeg vil gerne give jer et billede af mine venner: (vi tager kun forbogstaver)
D: Ham der har prøvet alt, han kender alt til den side her, og har prøvet RIGTIG mange stoffer..
M: En af mine rigtig gode venner. Han har kun prøvet det 1 gang (guldkakao), ellers har han kun prøvet at ryge det et par enkelte gange sit liv, også uerfaren!
C: INGEN erfaring med stoffer ligesom mig.
T: Kendte ham ikke, men virkede utrolig flink!
Mig: Ja sjovt nok mig
haha. Men jeg har kun prøvet at ryge 2 gange, og det sagde mig intet.
Vi var ved D's hus omkring ved 18 tiden tror jeg det var.
Da vi kom ind synes jeg ikke fra starten det sjovt, mest fordi der rodede over det hele, og der var ikke særlig pænt, okay, måske bare min holdning. (er ordensmenneske). Vi satte os ned, og begyndte og snakke, D var begyndt og lave guldkakaoen og vi begyndte og drikke lidt alkohol.
Da der var gået en 20 minutter fik vi et krus hver med guldkakaoen.. Vi satte os alle ned, og drak den stille og rolig. De andre synes ikke det smage godt, men jeg kunne faktisk godt lide det! Jeg drak det hele på under 10 minutter. Jeg kunne ikke smage rusmidlet i kakaoen overhovedet. Kunne kun se de der små prikker af stoffet..
efter ½ time begyndte det at tage fart for nogen af de andre der sad der, mig, M og C kunne intet mærke. Vi drak bare alkohol sådan stiiiiiilllleee og roligt. Ingen hastesag.. Lige pludselig, efter en time, var der 1 der ringede og spurgte om han måtte kigge op forbi med hans ven, vi alle kiggede på hinanden og nikkede. Det lød da som en god ide..
Han kom op (kan ikke huske navnet) sammen med sin ven. De sad i sofaen, den ende røg lidt fed mens den anden bare sad og deltog i samtalen. Mig, M og C sad og lyttede til hvad ham der vennen snakkede om. Jeg kunne se på C han var ved at falde ud, sov lidt en gang imellem og vågnede nogen gange.. M var også ved at døse hen, det lignede ikke han havde nogen rigtig kontakt til sidst. M gik op for at ligge sig, mener jeg det var, det kan jeg ikke huske. Men kan huske at der gik 20 minutter, og så var vi alle ovenpå ved 2. sal og skulle til at sove.
Nu begyndte rusturen fra min side af herfra. En nat, jeg ALDRIG glemmer:
Da jeg skulle gå ovenpå for at sove, kunne jeg mærke en angst i mine knæ, hvorfor ved jeg ikke? Men kunne mærke hvor gele agtig de blev. Jeg tænkte at det bare var mig der var overtræt.. Og jeg helleer måtte tage mig sammen.
Jeg råbte på D, og sagde jeg ville tænde hans computer, han kom op og vidste mig hvordan den skulle tændes osv.. jeg er daglig lidt af en Computer nørd, så tænkte at 10 - 30 minutters ro ved PC'en kunne hjælpe lidt på det!
Det gjorde det også, der gik 10 minutter. Så synes jeg at det hele kørte en smule bedre.. Da jeg så slukkede pcen, og det blev mørkt, begyndte mit maridt for alvor. Jeg lagde mig ned på en sofa, og ved siden af, var der en seng hvor M og C lå og sov. De så ud til at sove tung.
Da jeg lagde mig ned i sengen, kunne jeg mærke en angst begynde og gro inden i mig, jeg var bange. Men kunne ikke forklare hvad jeg var bange for. Jeg kunne mærke hvordan mit hjerterytme bare steg og steg. Jeg lukkede mine øjne, og begyndte straks at hallucionere om ånder og dæmoner. Følte at nogen rev min hud af mig, og jeg ikke kunne bevæge mig. Følte at jeg trak mit sidste åndenød inden jeg skulle dø. Jeg troede virkelig jeg skulle dø den nat. Jeg prøvede og vende mig om til min ven M. Jeg prøvede at snakke til ham, men jeg kunne ikke. Kunne ikke forklare ham hvordan jeg havde det, havde allermest lyst til at skrige højt op i vejret og kalde efter hjælp og græde. Ringe efter 112 og indrømme jeg havde taget et rusmiddel eller hvad FUCK det nu end er. (undskyld mit sprog, men bliver lidt fanget af det her) Jeg havde også en lyst til at gå amok. Splitte alt ad. men var glad for jeg normalt ikke er sådan en type. Jeg prøvede at tage mig sammen og nærmest hviske til mig selv: Tag dig sammen, det her er kun midlertidligt, det snart overstået okay?
Jeg rejste mig op på et tidspunkt, kunne mærke jeg skulle brækkede mig, hvor dumt det end lyder, var jeg lidt glad for det, jeg tænkte: yes! det var det der var skyld i den her dårlig oplevelse, jeg skal bare brække mig, så er jeg okay igen! - Men nej.
Jeg fik koldsved ture og begyndte og ryste. Holdte rundt om mig selv og begyndte og be til gud om nåde. Jeg var rædselslagen, bange for at jeg skulle dø.
Og jeg brækkede mig ikke. Jeg begyndte og tørre sved af panden og prøvede at tænke positivt. jeg prøvede at ligge mig ned og lukke øjnene. Men det hjalp ikke. Det skal siges at jeg kom til "bevidsthed" nogen gange, hvor jeg var "helt normal" . Det var MEGA dejligt, men kunne kun nyde det i et par minutter før jeg kom tilbage til helvede.
2 timere senere (tror jeg det var) Rejste min ven M sig op, han var på vej nedenunder, hvad han lavede ved jeg ikke. Men jeg tror han var på toilettet. Han sagde ikke en lyd, men efter han var færdig på toilettet, kom han ikke op igen. Jeg blev helt vildt bange, og troede han lå og rystede et eller andet sted dernede. Jeg rejste mig meget forsigtigt op, og prøvede at fokusere, jeg kunne virkelig mærke hvad rusmiddelens dårlige side var:
- Vejrtrækningsproblemer
- Hallucinerede til højre og venstre konstant.
- Kunne ikke afstandsbedømme dybden i ting og hvor jeg var.
- Underlige lyde kom frem (bankelyde??)
- Hjerteflimmer.
Da jeg så kom ned, så jeg M, D og T sammen nede i stuen, de lå og så TV. Jeg var VIRKELIG meget lettet. og var glad for nogen var vågne. Jeg fortalte dem om alt hvad jeg havde oplevet, og D sagde til mig, at det var første gang, og jeg havde været dum og drikke alkohol ved siden af, okay, måske dumt (det ved jeg ikke om det passer, men går ud fra det, da han er MEGET erfaren).
T sagde til mig, at jeg bare skulle tage min sovepose ned til dem og sove i sofaen ved siden af og se noget tv, han sagde det var vigtigt jeg slappede af. Jeg fulgte hans råd.
Da jeg kom ned med min sovepose (efter at have hentet den) Var M gået op og sove igen. Jeg snakkede kort med ham, men om hvad kan jeg ikke huske.
Alt hvad der skete i fjernsynet synes jeg var underligt. Jeg troede alle var på stoffer, og havde stadig samme symptomer som beskrevet lige over her.
Jeg lod som om jeg havde det bedre, fordi jeg troede D og T ville grine af mig.
Jeg kunne høre høje bankelyde, og spurgte de andre om natten om de kunne høre dem, men kan ikke huske om de svarede.
Jeg kan ikke huske så meget andet herfra, end at jeg faldt i søvn et par timer efter, og vågnede meget tidligt. Jeg tog mig sammen, og gik ud og drak vand i massevis.
Om morgenen ved 9 tiden tog jeg mig sammen, og prøvede at rejse mig op. Det gik fint. Alt gik fint. Jeg var glad, jeg var lykkelig. Men jeg ville hjem i en helvedes fart.
Hvis du D, læser dette, skal du vide at jeg har fået stillet mine behov for første og sidste gang. Det var noget af en ubehagelig oplevelse, om det var min egen skyld, det vil jeg blæse højt og helligt på. Men det er ikke noget jeg vil prøve igen!.
Jeg turde IKKE og spørge min ven om han ved et uheld havde kommet til at putte andet i en hash i kakaoen eller hvad det var.
Nu vil jeg gerne spørge om det her:
Hvilke rusmiddel var det her der gav BLANDT ANDET disse bivirkninger som jeg fik, og hvorfor?
- Vejrtrækningsproblemer
- Hallucinerede til højre og venstre konstant.
- Kunne ikke afstandsbedømme dybden i ting og hvor jeg var.
- Underlige lyde kom frem (bankelyde??)
- Hjerteflimmer.jeg håber virkelig i har læst det hele, og jeg vil sige tak til dig der har læst det nu. MANGE MANGE TAK fordi du gad og sætte dig ned og læse.
mvh
Den lidt skræmte