EDIT :
Undskyld at der er så meget, men sådan er det altså.
Hvis du ikke orker at læse det igennem, så undlad venligst at skrive bare for at skrive... " HEHE "
Hej psy.
Idag ryger jeg min sidste klump.. dvs i morgen når jeg vågner op har jeg ikke mere tjald.
Jeg gider ikke at trappe ned, jeg vil bare stoppe..
Jeg har røget bong mange år af mit liv nu, også med lange pauser ind imellem.
( dog ret sjældent ) men det har varet i okay lang tid.. sidste gang jeg holdte en pause, var for 2 år siden, det varede i et halvt år.. og så begyndte jeg at ryge pinde igen, og så gik det galt da jeg blev præsenteret fra HR.BONG igen... nejnej... det er altid der jeg falder i !!
Jeg plejer sku at holde den godt med pindene i weekenderne, men når jeg møder bongens dejlige fuldkommen lammene effekt bliver jeg hugget på mary igen... så aldrig mere bong.. NEVER !
Kun joints.. har også lungeproblemer / astma - så bongen skal under alle omstændigheder ligges på hylden 4 good ! og det bliver sku svært..
Men jeg har gjort det før.. og det er hårdt med de "psykiske abstinenser"
Men nu skal i høre hvorfor jeg stopper..
For det første for at gøre min kæreste glad.. hun er på en uges ferie lige nu, og vil gerne have overstået de væreste abstinenser imens hun er væk, så hun ikke skal høre på det.. ( jeg bliver lidt... kort lunte agtig ) og det skal slet ikke gå ud over hende..
For det andet fordi jeg havde en grim oplevelse med en et af mine kæledyr døde meget langsomt og smertefuldt, og lige siden har jeg været sådan nærmest... chokeret ? inden i ?
Har ikke set død og smerte i så mange år- altså i virkeligheden.. self på TV og jeg tænker meget over det.. jeg er meget fokuseret på døden og hvad der kommer derefter, og der tror jeg ikke på der kommer noget som helst.. så jeg bliver bare sort inden i når jeg mister noget eller nogen..
Og jeg har undviget død og ulykke - eller prøvet så lang tid jeg kunne, fordi jeg udemærket godt ved at jeg ikke kan håndtere sådan noget særligt godt.. der er jeg sku svag.. fordi jeg ikke tror på den " hvile eller fred "... jeg tror på ingenting og sorthed...
For det tredje fordi jeg lige siden har set ... tåger... jeg kan ikke forklare det..
Jeg glemte at spise og drikke i 3 dage ca... sad bare og kiggede ud i luften og røg hash, og kunne slet ikke tænkte klart, det var lidt mærkeligt, og så gik det lige pludselig op for mig da jeg blev fysisk dårlig at : nåå ja ? .. mad ? væske ? shit !
Så jeg drak og åd self... sov i 10 timer.. vågnede og så stadig.. tåger...
Tågerne.. det er dampe i mine øjenkroge.. kan ikke forklare det.. ser dem mest om aftenen når alt er mørkt eller her bare er lidt lys.. det er det jeg før i tiden bare har kaldt " synsforstyrrelser " og nååå jo.. så kommer det kun når jeg er ret skæv.. det har været der lige siden det kræ døde... eller jeg så det døde.. og jeg glemte at spise og alt det der.
Ved ikke hvad fanden det er og kan ikke forklare det !
F.eks : jeg står hende ved køkkenet den ene dag, og har lige hentet noget fra køleskabet.
så jeg bukker mig ned da det er et lille køleskab, rejser mig op, og i min øjenkrog hende ved gryden ser jeg dampe/tåger/ noget bevæge sig som gaz, og jeg havde ikke haft gang i noget madlavning i noget tid der, men alligevelle reagere jeg som om der er nærmest ild i shittet, eller kog i noget, og får et shock og skal til at skrue ned for komfur og alting, bliver nærmest panisk ( smider hvad jeg har i mine hænder ) og finder ud af at jeg er en idiot og der ingenting er.
Så er der en til ting med de der " syns forstyrrelser "
Kontrasten skifter

og det er ret ubehageligt.. det har jeg heller aldrig prøvet før- og det er så om jeg har røget hash eller ej.. Det blinker nærmest, især hvis jeg går uden for og der er en grå himmel, kigger jeg op i den, syndes den nærmest psychedelisk sommetider, og blinker og skifter fra lys til mørk, og sommetider blinker den i nogle farver sådan i MILI sekunder... noget man nærmest ikke når at opffatte... men det sker..
RIGHT ! det lyder psykose agtigt ikke ?
Men det er ikke noget der som sådan ødeligger mig inden i eller mit liv.. vil bare stoppe nu før det bliver værre.. holde en lang pause og lige få " skruet det hele sammen igen deroppe " hvis i forstår
Og så begynder jeg at smide mine frø i jorden i morgen
Og holder op med at ryge til mine planter er kommet helt op.. så har jeg også noget at beskæftige mig med indtil da, et dejligt skunk indedørs grow som jeg også vil poste billeder af herinde - følgene - det bliver ak47 jeg starter med

Så... jeg laver faktisk bare den her tråd fordi jeg vil høre hvad i har at sige til det ?
Om jeg bare burde søge læge med det samme ( har en tid til en psykiater i december

)
Jeg tror bare personligt at jeg trænger til en pause.. og jeg er lidt nede og sådan..
Men det her er hvad der skal ske nu.... suuuk...
Jeg sidder her nu og ryger mine sidste bonghoveder, og nyder dem virkeligt...
Eller prøver

og er godt skæv ( da det er min sidste dag ) så undskyld min tågetråd.
Så i morgen gør jeg som jeg plejer, når jeg skal stoppe.
Jeg køber mig nogle baldrian ( det virker ikke men det bilder jeg mig ind ) og nogle øl

Baldrianen forstærker vist øllen list eller omvendt...
Og bare rolig, jeg erstatter ikke mit hashmisbrug med et alkoholmisbrug !!
Så drikker jeg lidt øl med naturmedicin som jeg plejer, for at dulme trængen..
Og det gør jeg i ca en uge, hvorefter jeg stopper helt med det !
og er clean... self går jeg og " tør-fixer " inde i hovedet i flere uger efter, men der må jeg bare være stærk, har også en MDMA tur jeg planligger at køre med vennerne om 3 ugers tid, så der er vist nok af andre gode ting at glæde sig til, og planterne at beskæftige sig med...
Hvad siger i ?
Er jeg komplet idiot

?
__
Der vil blive opdateret osv i de følgene dage.