Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Går du rundt med selvmord i tankerne?
Er DIT liv blevet kedeligt?
Mangler du opmærksomhed?

Kan du nikke genkendende til nogle af tingene så tos ind og tjek om du måske skulle gå til læge med det..

men HUSK, du skal ikke tage resultatet som en diagnose!

http://www.netdoktor.dk/testdigselv/fakta/goldberg.asp

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Hold da op, jeg fik 46 ud af 54 point - Sjovt, jeg gik ellers og troede jeg havde det fint [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

15 point så jeg har kun mindre derpression... Fuck hvor er den test lam, man kan jo næsten ik være andet end depri ligegyldig hvad man svarer [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg fik også 15. Og som Dr.D sige, det er fanme en latterlig test. Jeg svarede til spørgsmålene der drejede sig om jeg følte mig som en fiasko, og om jeg tit var nede, at det var jeg slet ikke, men stadigvæk så er jeg deprimeret.
Og til det spgm der gik ud på om jeg har tænkt på hvordan man kan begå selvmord, svarede jeg "kun lidt", men det er jo aldeles ikke fordi jeg har tænkt mig at gøre det, overhovedet ikke... det har bare været sådan noget; "Damn, prøv og tænk at begå selvmord ved at skære sig i armen, så hellere en gøb til skallen" og sådan noget. Men det er jo problemet ved alle disse tests. De er så ufuldstændige, og mange falder i, og ender med at betale i dyre domme for at blive helbredt...(LOL)
Er det noget Scientology-pis eller hvad? (j/k)

-Satori

[ 18 Juni 2003: Besked ændret af: Satori ]

Medlem

Geografisk sted: Århus
Fik 19 points...
Blev sq da helt depri over de spørgsmål der...

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jaja, dankdawg, men nu er det jo sjældent at man føler ens fremtid er usikker i en alder af 31(?) og man føler sig forhåbentligvis heller ikke som en fiasko til den tid.

Fik 13 point, men jeg har ikke det store tilovers for den slags tests. Synes godt man kan mærke hvis den er gal og omvendt.

-Psyko

Medlem
Brugeravatar

jeg fik 36 point...hmm [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Heheh har taget den test før, og det ser jo ud til det er gået meget bedre, jeg fik 48 sidste gang - nu fik jeg 18 ... weeeee sommer rules! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

hmm.. jeg fik 8...

Men altså, ingen test kan entydig sige om en person er depri eller ej... det er noget pjat, det er noget man ved med sig selv [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 18 Juni 2003: Besked ændret af: Anima ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg fik så 11. Så jeg har muligvis let depression. Sikke en gang pis. Jeg er ofte træt, fordi jeg er så aktiv igennem dagen. Man plejer gerne at miste interessen for ting, som før betød noget for én, som man bliver ældre. Og selvfølgelig har jeg tabt mig og taget på uden at være på diæt; jeg tager stoffer. Hvis de ikke kan finde ud af at lave en bedre test end dén, så burde de lade helt være.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Satori:
"Damn, prøv og tænk at begå selvmord ved at skære sig i armen, så hellere en gøb til skallen" <HR></BLOCKQUOTE>

LOL! du er fucked up mand... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg fik 14, men jeg har ellers ikke været deprimeret det sidste 1½ år?

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
JEG FIK 2

In our memories
Brugeravatar

Den der test er fem potter pis værd værd. Jeg tog den hos lægen engang, rent til grin!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Heheh, nitte .. Gider ikke engang tage den, for jeg kan ikke nikke genkendende til de spørgsmål.

Se forresten engang; folk får bare nedtur af den [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Site Admin

Jeg er da vidst en rigtig glad rullesten [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Fik et dejligt nul weeee...

Men jeg behøver naturligvis ikke nogen test til at fortælle mig at jeg er anit-depressiv hehe...

Dedikeret medlem

hehe 25...

kom lad os allesammen gå til lægen og få lykke piller..

det er jo så smart tilrettet vores samfund, at nogle kan leve af at konstatere at folk er depressive, nogle af at lave medicin til dem, og andre til at behandle dem, plus en helvedes masse andre...

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af [sMurf]tretusind:

det er jo så smart tilrettet vores samfund, at nogle kan leve af at konstatere at folk er depressive, nogle af at lave medicin til dem, og andre til at behandle dem, plus en helvedes masse andre...
<HR></BLOCKQUOTE>

Og du snakker om dem i demokratiet som ikke ved en skid om noget ?

Ved du overhovedet noget om hvordan medicinindustrien foregår ? Tror du at folk bliver læger for at konstatere at folk har depressioner ? Tror du at læger får mere i løn for at sige at folk har depressioner ? Tror du at læger diagnostiserer for sjovt ?

Såvidt jeg ved er der heller ingen af de danske medicinproducenter som udelukkende producerer anti-depressive midler. Og hvis der var, så er der stadig ting som der er bedre penge i, slankemidler for eksempel.

Medicin kommer heller ikke på markedet fra den ene dag til den anden, det kan godt være at benzodiasepiner fx. ikke er specielt sunde, specielt ikke over længere sigt, men på kort tid kan de sgu være nødvendige, og læger må gå udfra den anerkendte videnskab, de kan ikke bare sige "Benzodiasepiner er usunde, så dem giver vi ikke, selvom de normalt bruges til den behandling, vi finder på noget helt nyt".

VH
En person som har stor interesse i medicin, som har haft 2 fra nærreste familie indlagt med depression i løbet af et halvt år og en tredje fra den nære familie som er i branchen.

Junior medlem

Geografisk sted: The underground of me.....
Svar
Du fik 33 point.

0-9 Depression usandsynlig

10-17 Muligvis let depression

18-21 På grænsen til depression >

21-35 Let til moderat depression

36-53 Moderat til svær depression

54 Svær depression

Du angiver, at du har tanker om selvmord. Dette er et alvorligt signal om, at du har brug for hjælp. Selvmord i forbindelse med depression er særligt meningsløse, fordi depression er en sygdom, som kan helbredes.
Uanset, om du har en depression eller ej, så søg omgående hjælp hos din læge. Fortæl også din familie eller nærmeste venner, hvordan du har det, så de kan støtte dig og værne dig mod selvmord, til du igen er rask.

Du har symptomer som hyppigt findes ved depressive tilstande. Disse symptomer synes at give dig betragtelige problemer og det er tilrådeligt, at du søger hjælp hos din egen læge.

fortæl mig noget jeg IKKE ved... [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
jeg fik 2 point.

Junior medlem

Geografisk sted: danmark
Jeg fik 5 point, men som de fleste andre herinde så syns jeg sku den er latterlig..!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]