Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 23:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Selvfølgelig.
Jeg kom ikk afsted så jeg er også ligeglad :)
Det skal nok ordne sig - det må være et mareridt at skulle arrangere alt dét, uden at der er svipsere, jeg ku nok ikke selv ha gjort det bedre.
Men derfor ville det nok være smartest af ham/dem/de at stå frem nu fremfor om en uge :)

Medlem

Gad vide om han også har noget med dette at gøre http://jp.dk/indland/aar/article2065195.ece :roll:

Medlem

KeepOnFlyin skrev:
Selvfølgelig.
Jeg kom ikk afsted så jeg er også ligeglad :)
Det skal nok ordne sig - det må være et mareridt at skulle arrangere alt dét, uden at der er svipsere, jeg ku nok ikke selv ha gjort det bedre.
Men derfor ville det nok være smartest af ham/dem/de at stå frem nu fremfor om en uge :)

Jamen ingen tvivl., det vil jeg heller ikke kunne.
Folk laver jo fejl, ingen er fejlfri.

Medlem
Brugeravatar

Yep :) Måske det blir bedre næste gang.
Man har da lov at håbe de lærer lidt af deres fejl .. os hvis det er dem du linker til i din artikel :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
det var en overblæret helt hjernedød fed fest den der.
Kan godt se det har været pisse skod hvis man har stået udenfor, og så ikke er kommet ind - så var jeg sgu godt nok også blevet utilfreds.

Men udover det, så kan den fest kun få thumps up - pisse godt arbejde. Der vil altid være nogle svipsere når det bliver så stort som det gjorde i Ridehuset.
Arrangøren er stået frem på elb.dk og har givet forklaringer og undskyldninger. Jeg synes fandme folk er nogle ynkelige utaknemmelige... ja, svin.

Det kan da godt være at øllen var kold et par gange.. men come on... Tag jer nu sammen ;)

Pisse god fest, 100% den fedeste indendørs technofest jeg har været til i DK!

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes IKKE folk er nogle ynkelige utaknemmelige.... ja, svin !
når de køber billet i forsalg og så ikke bliver lukket ind - Tværtimod.
Og så ville jeg gerne ha set dit indlæg hvis du havde været en af dem ;)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
KeepOnFlyin skrev:

Jeg er helt enig!!

Det er først når trance-folket begynder at stille samme krav til deres "koncerter" som f.ex. rock-publikum(met) gør, at kvaliteten vil stige.

Som jeg har skrevet hér på siden tidligere: I giver ALT for mange penge for ALT for dårlig behandling. Aggressive dørmænd, ingen vand (på trods af at ALLE ved at ALLE er på MDMA og CNS-stimulerende stoffer), "live-acts" der enten er for knarked-up til at spille ordentligt, eller som spiller "playback", et crowd fyldt med folk der kommer for at slås istedet for at danse og nyde musikken osv. osv. osv..

Hvis folk vil have de hjemlige (psy)trance-fester til at være bare tæt på det man oplever til udenlandske (f.ex. BooM, Sonica, Ozora) psy-festivaller, så skal de boycotte de dyre, dårligt arrangerede fester, og "mobbe" tribal-aberne væk fra festerne ved at vise, at det IKKE er ok, og at de er nogle tabere - tage større afstand til dem man kender perifært som opfører sig sådan, eller har venner der er sådan.

... Prøv f.ex. at komme til Elektronisk Karneval i Fælledparken, og se hvordan en RIGTIG fest skal være! Gratis entré, smukke omgivelser, acts der er glade for at spille og respekterer publikum, et blandet crowd, ingen dørmænd eller krops-visitation osv. osv.

Eller prøv at tage på Culture Box og se hvordan det OGSÅ kan gøres, hvis man arrangerer fester fordi man elsker musikken og brænder for sagen, og ikke bare vil score penge til grimme biler, steroider og coke.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
KeepOnFlyin skrev:

Jeg er helt enig!!

Det er først når trance-folket begynder at stille samme krav til deres "koncerter" som f.ex. rock-publikum(met) gør, at kvaliteten vil stige.

Som jeg har skrevet hér på siden tidligere: I giver ALT for mange penge for ALT for dårlig behandling. Aggressive dørmænd, ingen vand (på trods af at ALLE ved at ALLE er på MDMA og CNS-stimulerende stoffer), "live-acts" der enten er for knarked-up til at spille ordentligt, eller som spiller "playback", et crowd fyldt med folk der kommer for at slås istedet for at danse og nyde musikken osv. osv. osv..

Hvis folk vil have de hjemlige (psy)trance-fester til at være bare tæt på det man oplever til udenlandske (f.ex. BooM, Sonica, Ozora) psy-festivaller, så skal de boycotte de dyre, dårligt arrangerede fester, og "mobbe" tribal-aberne væk fra festerne ved at vise, at det IKKE er ok, og at de er nogle tabere - tage større afstand til dem man kender perifært som opfører sig sådan, eller har venner der er sådan.

... Prøv f.ex. at komme til Elektronisk Karneval i Fælledparken, og se hvordan en RIGTIG fest skal være! Gratis entré, smukke omgivelser, acts der er glade for at spille og respekterer publikum, et blandet crowd, ingen dørmænd eller krops-visitation osv. osv.

Eller prøv at tage på Culture Box og se hvordan det OGSÅ kan gøres, hvis man arrangerer fester fordi man elsker musikken og brænder for sagen, og ikke bare vil score penge til grimme biler, steroider og coke.

Keep on flyin, se nu hvad jeg skriver! Jeg var selv blevet pisse utilfreds hvis jeg ikke var blevet lukket ind, når jeg havde købt billet, så forstår udemærket dem der er trætte af det - og jeg sys også det er dårlig stil. Sket er sket.

Nu kan alt jo ikke være gratis, vel.. Fede dyre liveact koster penge, og sådan er det bare.
Det ville da være alt for cool hvis alle trancefesterne var gratis, men sådan kan det bare ikke være, det hænger jo ikke sammen. Gad sgu heller ikke arrangere en fest hvis jeg stod med et underskud på 100K bagefter.
Om det så er for dyrt, og det måske ikke er gjort i den rette ånd, og de tjener for meget på det - er noget som jeg godt kan være med tilat diskuttere.

Sys selv det var en ret pebret fest, men allievel køber man billet - og gir efter for arrangørens krav. Ja det ville da være meget federe hvis alle bare holdt sig væk fra de dyre fester indtil prisen faldte og det hele blev som det skulle være. Tvivler bare på det er sådan det bliver, desværre.

Men vil give dig ret i, at f.eks et arrangement som det i Fælledparken er pisse god stil, mere af det tak. Der findes stadig mange fester som er som den. Tror bare de færreste er så store. Små hyggelige udendørs fester, hvor der ingen entré er, og hvor folk bare hygger igennem uden alle de mega nederen attituder der er begyndt at komme ind i trance-miljøet.

Tror vi er enige på en del punkter, selvom det måske ikke virker sådan ved første øjekast. ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Og så skal det også lige siges at der er pisse mange fordomme for de tattoverede unge mænd der viser sig talstærkt til festerne. Ja der er da nogle af dem der er nogle idioter.
Men det er der da også af alle mulige andre slags folk. Der er ligeså mange af de "typer" som kommer fordi de elsker musikken og alt det hyggen der foregår omkring festerne og miljøet -
de kommer ikke allesammen for at suge coke og vise deres overarme.

Bare fordi de ikke ligner hippier der tilbeder musikken på en syret måde - så kan de være ganske flinke personer, ligesom alle mulige andre.

Og jeg tror nu også Michell der stod for festen i ridehuset brænder for miljøet og elsker musikken - så ta' da lige at drop det fis.. :)
Han ville måske bare gerne tjene et par dollars på den også, og det kan, som jeg skrev tidligere, diskutteres om det er okay..

Medlem
Brugeravatar

Cooker - Så kan jeg ikke forstå hvor "utaknemmelige svin" kommer fra.

Dem der stod for det - ved ikke om du er en af dem, burde tage det som konstruktiv kritik så de/I kan få en fornemmelse af HVAD der kan forbedres eller laves om på.
Ellers så bliver det sgu nok en kort karriere ham Michell får sig.
Og så går der jo også rygter om at de ansatte prøvede på/ solgte stoffer, og at de fik sneget deres egne venner ind selvom dørene var smækket og folk pænt ku ta hjem til Aalborg eller hvor de nu kom fra, selvom de havde givet ret meget for en billet i forsalg.

Måske man burde overveje om man ikke skulle ta den fra "scratch" og arrangere nogle mindre fester uden så mange omkostninger før man kastede sig ud i de store.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er ikke en af dem.. Slet ikke! :)
Var bare med til festen og har som størstedelen der var til den fest haft en yderst positiv oplevelse!

Der er sgu ikke noget at gøre ved at der bliver fuldt hus, men det er selvfølgelig en kæmpe fejl hvis alle med billetter ikke er blevet lukket ind,
og desuden har Michell skrevet på electrobeat at man kan skrive til ham og få refunderet beløbet på billetten hvis man ikke er kommet ind - men det er selvfølgelig også det mindste man kan gøre.

Gu skal de da ej starte fra scratch - altså jeg ved sgu ikke hvad i tænker på, om der bare er gået totalt hippie 60'er tankegang i den. Jeg sys det er pisse iorden
at der bliver arrangeret så store og fede fester i DK - selvfølgelig er der nogle fejl, der skal rettes op på.. Det vil der altid være! Der er altid nogle der er utilfredse med et eller andet..

Vi havde købt billetter og kom sådan rimeligt hurtigt ind efter vi kom, tror vi stod der i en halv time - og der var jeg træt af at man ikke bare kunne komme ind, når man havde den fandens billet. Så forstår udmærket der er nogle der er blevet pænt pissed, hvis de har stået der i 2-3 timer - for ikke at kunne komme ind.

Medlem
Brugeravatar

Det os i orden.
Man må jo håbe han lærer noget af det.
Som sagt er sket jo sket :)

Medlem
Brugeravatar

.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]