Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Et lille indslag fra nyhederne ang. VW

http://konsol.tv2.dk/ram/18961.ram

Der skal bruges realplayer til at se klippet.

det kan hentes her:
http://forms.real.com/real/realone/realone.html?dc=622621620&type=dl&beta_bypass=true&bbits=true&src=realplayer,061603r1choice_c1_1_1,060203r1cp_choice_dl

Realplayer fylder ca 9 mb..

Medlem

Uanset om de mener at pillerne er 3 eller 6 gange stærkere end normale piller, synes jeg det er en forkert måde at fremstille det på.

VW virkning er meget fjern fra "normale" kex. Men hvad er en "normal" pille snart.. Det er jo sjældent vi ser kex, som kun indeholder MDMA.

Vi ved alle MDMA giver en lovedup følelse og lykke. Det synes jeg bestemt ikke VW gør. Man bliver blæst, men på en helt anden måde. Man er mere "long gone" og desorinteret. Man forstår ikke så godt hvad der sker omkring en, og man har ikke det store happyface på.

Derfor synes jeg ikke man kan sige at en VW svare til 6 normale kex.
Og hvad er en normal kex?

Ole Wagner udtaler:
»Vi ser nu en mere systematisk produktion af de her meget stærke ecstasy-tabletter. De unge kan ikke aflæse styrken på pillerne, og derfor kan man frygte, at det går helt galt«.

Dette kunne regeringen jo bringe til livs, ved at lade os få testet vores piller anonymt og gratis, som man ser det i mange andre lande. På denne måde ville vi måske også rede menneskeliv! Og måske i sidste ende stoppe salget af de "forkerte" kex.

Alt i alt er der blevet sagt/skrevet en masse bullshit, men i bund og grund, tror jeg det har været gavnligt. Ved at emnet er kommet op i medierne, har vi fået advaret "folket", der endnu ikke skulle kende til dem.

Eller hvad siger i?

Dedikeret medlem

@T3ch

God ny tone der [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Nå til topic... Jeg tror IKKE det har hjulpet da de jo siger pillen er op til 6 gange så stærk, så hvis det ikke var for dette board og Dextroses gode pilletest igår ( go dex [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] ) ville jeg have ædt dem.

Jeg ville have løbet over til min pusher, og så startet med ½ feks. Måske endda en kvart.

Btw synes lige det også skal nævnes at nu er de røde også blevet testet

God stil der Psy Jester [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

For mig virker det lidt som om at den røde ifølge test og folks udsagn er "sundere" hvis man kan sige det sådan... Den kunne jeg godt forstille mig indeholdt mere MDMA end den grønne... Dog skal det lige siges jeg ikke har prøvet nogle af dem, så skal ikke gøre mig ekspert.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

De indeholder sikkert også MDMA, men nok også noget andet... for hvis de skulle smide 6x normaldosis i sådan en pille ville den nok blive pænt stor.

Medlem

Det med at de er 6x stærkere, passer jo ikke helt.

Kender nogle venner der har prøvet røde VW, de siger også de er mildere end grønne, at de ikke fucker dig ligeså meget op, men stadig at de er kraftige.

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
VW virkning er meget fjern fra "normale" kex. Men hvad er en "normal" pille snart.. Det er jo sjældent vi ser kex, som kun indeholder MDMA.

- du tager fejl.

Site Admin

De må ligegodt være lidt hjernedøde de folk der udtaler at den er seks gange så stærk.

Hvis vi antager at en aktiv dosis er 100 mg, ville det betyde at der skulle være 600 mg MDMA i pillen. Læg bindingsmidler og tablethjælpestoffer i, så er vi oppe på noget der ligner 1½ gram [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det vejer den lille lorte pille altså ikke hehe... 1½ gram's piller er en monster hestepille de færrste ville kunne synke.

Logikken for burhøns er altså opfundet, gid medierne også havde hørt om den...

Medlem

Vil give Madik ret i, at gennemsnits indeholdet af MDMA er ca. 50mg.

dankdawg> Hvad er du uenig i?
At virkningen ikke er = normale kex,
eller at det er sjældent der ses kex KUN med MDMA i?

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
t3ch: Er ret sikker på at dankdawg mener at vi ser massere af gode kiks her i landet, men det har så nok igen noget at gøre med kontakter. For den almene bruger kan det være ret uoverskueligt.

-Psyko

Junior medlem

Geografisk sted: virum
ken ishii> jeg mener altså kun det er 50 mg der er gennemsnitlig i en kex 100mg så er det fanme noget af en kex men det er rigtigt selv om der er 50mg kan jeg heller ikke få det til at hænge sammen

Medlem

Hehe Psyko.. Der er jeg så lidt uenig.
Vil ikke sige jeg har svært ved at skaffe div. kex, men markedet vrimler sq med meget lort, enten er de ikke særlig stærke, ellers er der andet stof end MDMA i. Skal man have ren MDMA, skal man sq købe krystal, og ikke satse på kex.

Desværre er krystal desværre bare lidt dyrt [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

de fleste piller er der ren mdma i.

Medlem

Sq tit der også er MDA i, og man ser også en del piller med methamf i.

Dem der endelig kun er ren MDMA i, er der som regl ikke så store mængder i, men nogle gange kommer der self nogle der skiller sig ud, og er ret goe' [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Jeg siger ikke at der ikke er piller med MDA, eller Meth i eller noget mere suspekt. Læs hvad jeg skriver: der er som regel MDMA, og kun MDMA i en pille. Dette gælder de fleste piller der sælges som ecstasy.

Er du med nu?

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@dankdawg: Ja, men alt for tit er kvaliteten af den MDMA dårlig!

-Psyko

Psychedelia Gay Overlord

hvor ved du det fra Psyko? Hvilken "kvalitet" er du taler om hér?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Han har jo ret...

Indholdet i de fleste piller, er for det meste ringe produceret, netop fordi at oprensningsmetoderne, som f.eks. omkrystallisering, ville give en mindre mængde narko = færre penge.

I et batch piller fra Holland, der blev fanget ved den franske grænse, er der endda fundet piller der primært indeholder Piperonal (precursor til MDMA, inaktiv alene) og under 1% MDMA - hvilket i allerhøjeste grad tyder på at syntesen er gået HELT galt der...

Kilde: Microgram Bulletin, April 2003

[ 25 Juni 2003: Besked ændret af: Dextrose ]

Psychedelia Gay Overlord

ja, jeg er ikke i tvivl om at produktionen ofte ikke er i top. Men hvor er statistikkerne for kvalitet? det er dét der er mit spørgsmål, for jeg har set statistikker for HVAD der er i pillerne, men ikke for kvaliteten.

Min pointe er at man ikke bare kan generalisere og at T3chs bemærkninger var usande, og dermed forvirrer mere end godt er (som den herre i øvrigt ynder at gøre)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg tror ikke der er nogen statistikker for renheden... Men personlig erfaring fortæller mig, er der er meget stor forskel på den.

Har du nogensinde undret dig over, hvad de små brune flager eller prikker, i de ellers fine hvide piller er?

Højst sandsynligt uren (og misfarvet) MDMA.

Medlem

dankdawg> Mine udsagn er sqda ikke usande!

Du får det til at lyde som at kex er godt og sundt, og som regl består af 100% af det pureste MDMA, hvilket som dex jo skriver, bestemt ikke er sandt. Hvad med at droppe de personlige headz, og komme med noget mere konstruktivt?

Mine begrundelser, har jeg nemlig fordi jeg har set/prøvet de fleste kex, og derfor har dannet mig den erfaring, og ikke fordi jeg ikke kan skaffe div. kex.

Men siden du bestemt ikke tror mig, så tag dog og tjek: ecstasydata.org

Doh! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

[ 26 Juni 2003: Besked ændret af: t3ch ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]