Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 14:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hey, det er tre dage siden at jeg prøvede amf for første gang.
men føler stadig at jeg er mega fjern og min hukommelse er virkelig dårlig. Har det konstant som om at jeg er skæv eller noget. Har læst på alle hjemmesider, men der står intet om at ens hukommelse vil blive påvirket. Nogen andre der har prøvet det?
Tager til lægen på mandag med det, men vil bare gerne lige høre jer ad.

på forhånd tak :D

Jeg flyttede lige din tråd over i Medaljens bagside - mvh 3ef

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
var du stiv samtidig? blandingen af amfetamin og alkohol kan give grumme tømmermænd af op til en halv uges varighed.

Junior medlem

Min erfaring med restituering efter amfetamin indtag, er at jeg kan lide af en hel vifte af dårligdom. Har også prøvet at hukommelsen lod til at svigte. At det er 3 dage siden er dog lidt længe synes jeg - medmindre du har taget meget i lang tid. Skriv igen imorgen, hvordan du har det.

Junior medlem

Halugenlampe skrev:
var du stiv samtidig? blandingen af amfetamin og alkohol kan give grumme tømmermænd af op til en halv uges varighed.

Nej, havde slet ikke indtaget nogle andre rusmidler. Jeg tog det tirsdag aften, og så igen onsdag ved middagstid. Kan det have noget at gøre med, at jeg hverken havde sovet eller spist imellem? Eller at min krop ikke er vant til så meget?

Junior medlem

Maddoc skrev:
Min erfaring med restituering efter amfetamin indtag, er at jeg kan lide af en hel vifte af dårligdom. Har også prøvet at hukommelsen lod til at svigte. At det er 3 dage siden er dog lidt længe synes jeg - medmindre du har taget meget i lang tid. Skriv igen imorgen, hvordan du har det.

Ja, syntes også at det er lidt underligt. Har haft lidt kvalme og hovedpine, men ellers ikke andet. Har læst noget om at det kan ske for nogen, at man ikke kan skelne mellem fantasi og virkelighed. Har haft nogle tilfælde med det nu. s:
Har det stadigvæk underligt idag, så håber at lægen imorgen kan hjælpe mig.

Medlem
Brugeravatar

Ved du hvor meget du indtog?
Har oplevet at hukommelsen var lidt rodet i et godt stykke tid efter, men aldrig noget der ikke blev normalt igen.

Junior medlem

overhovedet ikke, men ikke over et gram ihvertfald.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

xelmer skrev:
Halugenlampe skrev:

Nej, havde slet ikke indtaget nogle andre rusmidler. Jeg tog det tirsdag aften, og så igen onsdag ved middagstid. Kan det have noget at gøre med, at jeg hverken havde sovet eller spist imellem? Eller at min krop ikke er vant til så meget?

Jeg synes det lyder underligt at du vil tage til lægen nu. Det er jo trods alt feta du har rodet med. For nogle tager det bare længere tid at komme sig over en stimulans tur. Som du selv sagde, du fik hverken søvn eller mad. For mit vedkommende er det vidt forskelligt hvordan jeg får det efter en stimulans tur. I starten fik jeg det altid meget dårligt dagen efter. Det begyndte så at gå væk i takt med at jeg lærte at lytte til min krops signaler så meget som muligt. I fredags indtog jeg både speed og coke, og havde ingen hang overs næste dag da jeg både spiste, drak og sov rigeligt. For et år siden havde jeg engang en 4 dage lang nedtur efter en feta tur.

Jeg tror ikke der er nogen grund til at opsøge lægen. Jeg aner ikke hvad han skulle kunne gøre ved det :)

Junior medlem

okay, er glad for jeres svar. Dropper lægen imorgen så, var bare ret bange for at det med lægen var langvarigt, da jeg skal til eksamen her i løbet af ugen.
Nu har min nedtur så også varet fire dage. Tænkte bare at lægen måske kunne fortælle mig noget om hvad der lige sker, og hvorfor at min puls stadig er meget høj.
Men det går nok! :D

Medlem
Brugeravatar

No worries, er ret overbevist om du vil få det godt igen. Det kan tage noget tid nogle gange, det er forskelligt fra person til person.

Junior medlem

Snakkede med en mand, der vidste ret meget om det. Han fortalte mig at det var fordi at jeg stadigvæk havde THC i min hjerne, og så noget med at amfetaminen gjorde noget mærkeligt, med ikke at kunne sende og modtage. Men at det gik væk efter lidt tid (:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]