Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 12:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Findes der en substans du fortryder at ha indtaget, enten pågrund af personlige grunde, en negativ oplevelse eller lign.

Del dine livserfaringer med andre brugere, så de måske selv kan undgå at dumme sig.

Uddyb gerne.

Senest rettet af StåendeBifald 07 dec 2011 21:46, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg havde engang en rigtig ubehagelig oplevelse på nogle E-piller som indeholdte et ukendt form for piperazine. Det endte i et langt og ubehageligt psykedelisk bad trip. Rigtigt ubehagelig overralske at få midt i et party mdma setting. Trippet fortsætte i uendeligheder og det føltes som om det blev ved med at tage til i styrke. Alle slemmest blev trippet seks timer inde, da det blev sove tid. Rigtigt ubehageligt. Som sagt kan jeg ikke sige hvilket piperazine det indeholdte, men ecstacy piller rører jeg ALDRIG igen.

Der udover har jeg indtaget forskellige gaser da jeg var mindre. Benzin, lighter gas og deodorant osv. Det er nok det jeg har fortrudt aller mest!

Valium og andre former for benzoer skal jeg heller aldrig i nærheden af igen. Jeg er simpelhen ikke en af dem der kan styrer det. Har løbet rundt i byen med en pose med 200 valium og spurgt folk inde i en brugs om de ville købe nogle osv. Spørg mig ikke hvor mange valium jeg selv havde fået den aften, men mere end 20 stks ihvertfald. Derudover fortryder alle vel at have røget nikotin? ;)

Generelt prøver jeg også at holde mig fra forskellige stimulanser da det ikke rigtigt siger mig noget, men jeg kommer alligevel altid til at indtage dem hvis de bliver tilbudt. Det har jeg også fortrudt et par gange. (feta hang overs my ass) :P

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg fortryder virkelig at have suget opløsningsmidler da jeg var mindre.. :(
Også fortryder jeg at have taget speed hver weekend i 1 år... ( dog kun 200-600mg pr. weekend) Men føler stadig det har skadet mig rent socialt.. Har heldigvis kun taget speed 1 gang siden nytår. Så det er WIN! :D

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg fortryder ikke indtagelsen af noget bestemt stof som sådan. Dog er der ture på alkohol, som jeg fortryder pga. at jeg har opført mig som et 100% asshole. Det er nok mere måden jeg brugte alkohol på end stoffet i sig selv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
De få gange at jeg har fortrudt en rus har primært været fordi at jeg har røget hash på et tidspunkt hvor det egentlig var lidt kedeligt og så sidder man der, skæv, og tænker : "Meh.. Hvorfor røg jeg egentlig nu?"

Ellers har jeg et par gange fortrudt de sidste 2-3 genstande alkohol :cheers:

Junior medlem

Jeg fortryder at have indtaget ayahuasca - trippet var noget helt specielt og jeg vil nok altid kunne huske, hvad jeg så. Men min instilling idag er, at indtagelse af MAOI sammen med rødder indeholdende varierende mængder af mono-aminer (ikke kun DMT) og andre stoffer med psychoaktive såvel som kardiovakulære effekter, lige så lidt bør anses som 'legetøj' som (heldigvis) de fleste herinde anser natskygger for ikke at kunne bruges rekreationelt. Og helt kæft det var en lang sætning, men jeg håber I fanger meningen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Maddoc skrev:
Jeg fortryder at have indtaget ayahuasca - trippet var noget helt specielt og jeg vil nok altid kunne huske, hvad jeg så. Men min instilling idag er, at indtagelse af MAOI sammen med rødder indeholdende varierende mængder af mono-aminer (ikke kun DMT) og andre stoffer med psychoaktive såvel som kardiovakulære effekter, lige så lidt bør anses som 'legetøj' som (heldigvis) de fleste herinde anser natskygger for ikke at kunne bruges rekreationelt. Og helt kæft det var en lang sætning, men jeg håber I fanger meningen.

Næh, faktisk ikke. Hvorfor fortrød du det? :|

Junior medlem

Arthur Spooner skrev:
Maddoc skrev:

Næh, faktisk ikke. Hvorfor fortrød du det? :|

Jeg ved ikke ligepræcis, hvad du svarer på, men jeg kan da præcisere det lidt: jeg mener MAOI's påvirkning af kroppen er for potentielt farlig til at almindelige mennesker bør anvende det rekreationelt. Bl.a. tror jeg ikke at folk (ligesom jeg ikke var det) er klar over, hvor mange stoffer af vidt froskellige art MAO hæmmere interagerer med. Både professionelt og gennem min hobby (som jeg deler med de fleste herinde) har jeg gransket medicin.dk/lægemiddelkataloget ganske grundigt og delen af præparater, der interagerer med MAO-hæmmere er efter min overbevisning ret betydelig.

Medlem

Fortryder første gang jeg spiste en OxyNorm... Og dog, for det har lidt givet mit liv noget indhold og nogle timer/dage/uger/måneder/oplevelser jeg aldrig vil glemme. Er ikke pt. fysisk afhængig af opiater og alligevel prøver jeg at få fat i dem ved en hvilken som helst chance fordi jeg savner rusen...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Jeg fortryder ikke nogle substanser jeg har indtaget, men jeg fortryder mængder og hyppighed.

Most of the physical world is unseen.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Ikke rigtig nogen.

Jeg har dog taget amfetamin for mange gange, og så ønsker jeg ikke at opleve butylone igen!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
arpheus skrev:
Jeg fortryder ikke nogle substanser jeg har indtaget, men jeg fortryder mængder og hyppighed.

Samme her. Man kan godt ærgre sig lidt over, at man har kørt sig selv så hårdt. På et tidspunkt havde jeg den meget destruktive tanke: "Gad vide hvor godt, jeg kunne have haft det nu, hvis ikke jeg havde taget så mange stoffer. Gad vide om jeg ville kunne huske bedre osv. og i det hele taget være lidt gladere."

Og nå ja. Så fortryder jeg da, at jeg sniffede en minimal mængde lightergas i 5. klasse.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg fortryder 2C-T-7. Har kun prøvet det en enkelt gang, og var overmodig med doseringen. Tilsyneladende tåler jeg den substans meget dårligt, og jeg fik et kaotisk og katastrofalt modbydeligt trip. Det tog et stykke tid før jeg følte mig nogenlunde som mig selv igen.

Medlem

Jeg fortryder uden tvivl mit første trip på LSA, og har ikke rørt det siden. Ubehageligt bodyload samt voldsomme mængder opkast, og oveni en god omgang forskruede tanker. Jeg fortyder ikke mit indtag af andre substanser, og vil dog også mene at min dårlige oplevese på LSA skyldtes dårlig set og setting. Vil dog heller ikke mene at indtag af ecstacy piller på nogen måde har gavnet mig, hverken fysisk eller psykisk, men ved ikke om jeg fortyder det, da jeg har haft nogle gode oplevelser.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

the-red-pill skrev:
arpheus skrev:

På et tidspunkt havde jeg den meget destruktive tanke: "Gad vide hvor godt, jeg kunne have haft det nu, hvis ikke jeg havde taget så mange stoffer. Gad vide om jeg ville kunne huske bedre osv. og i det hele taget være lidt gladere."

De tanker har jeg haft mange gange og spørgsmålene kan selvfølgelig aldrig besvares entydigt. Man kan også falde i den grøft, hvor man alene giver stofferne skylden, for de fejl og mangler, der også hænger sammen med ens personlighed.

@Prometheus: Jeg er sindssygt glad for, at jeg aldrig har prøvet 2C-T-7 og andre af de mere "eksotiske" kemikalier. Jeg vil ikke udelukke, at jeg kunne føje nogle stykker til listen i den her tråd, hvis jeg havde "undersøgt" dem lige så grundigt, som jeg har undersøgt de klassiske drugs.

Dedikeret medlem

Citat:
Jeg er sindssygt glad for, at jeg aldrig har prøvet 2C-T-7 og andre af de mere "eksotiske" kemikalier.

Der er nu også nogle af de mere "eksotiske" psykedelika der har stort potentiale, synes jeg :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Culpepers skrev:
Citat:
Jeg er sindssygt glad for, at jeg aldrig har prøvet 2C-T-7 og andre af de mere "eksotiske" kemikalier.

Der er nu også nogle af de mere "eksotiske" psykedelika der har stort potentiale, synes jeg :)

Yet to discover :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Alkohol fortyder jeg, til tider. Jeg bliver et helt andet menneske, til tider modbydelig. Derfor bliver det kun rørt få gange, til fine begivenheder, og kun i små mængder. Fra nu af "nyder" jeg kun alkohol.

Medlem
Brugeravatar

arpheus skrev:

Agreed!
Overvejer kraftigt før jeg begynder at indtage et nyt stof, ofte i en del måneder inden.
Dog fortryder jeg et lidt for voldsomt mdma trip :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Malkavian skrev:
Jeg fortryder ikke indtagelsen af noget bestemt stof som sådan. Dog er der ture på alkohol, som jeg fortryder pga. at jeg har opført mig som et 100% asshole. Det er nok mere måden jeg brugte alkohol på end stoffet i sig selv.

Trixzadelic skrev:
Alkohol fortyder jeg, til tider. Jeg bliver et helt andet menneske, til tider modbydelig. Derfor bliver det kun rørt få gange, til fine begivenheder, og kun i små mængder. Fra nu af "nyder" jeg kun alkohol.

100% WØRD!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]