Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 18:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Word!

Fuck tabloid!

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alco|idle:
Nej du er ikke narkoman, helt klart... <HR></BLOCKQUOTE>

Er godt klar over at jeg ikke er, men man bliver sgu lidt usikker til sidst [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alco|idle:
Jeg render rundt med en vanddunk nede i byen, og hvis folk har et problem med det er det deres og ikke mit!<HR></BLOCKQUOTE>

man burde egentlig følge sig selv i sidste ende - man burde ikke høre på andre. Men verden er jo nu så overfladisk, og vi har nærmest et behov der siger, at vi skal være "perfekte" foran andre mennesker. Ækelt, men sandt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

********OFF-TOPIC*********
Du skriver noget længere oppe med din religion osv, gider du ik smide en PM om hvad det er for noget?<HR></BLOCKQUOTE>

Skriver da gerne lige lidt om religionen, selvom det er off-topic - så må folk selv om de vil læse eller ej [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg er jo muslim, men ved ikke hvor meget af religionen jeg følger i øjeblikket. Jeg har fulgt religionen nøje engang, og jeg er ikke i tvivl om at jeg vil gøre det igen. Reglerne er meget enkle:
1. Drik ikke (brudt)
2. Bed til Allah (gjort, brudt, skal gøres igen på et tidspunkt)
3. Tag ikke stoffer (hmm.. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img].. stopper nok på et tidspunkt)
4. spis ikke svin (det hænder... normalt gør jeg det ikke - det er utrolig sjældent).
5. vær ikke sammen med det modsatte køn inden ægteskabet (ehm... nok 100% brudt)

Udover det skal man ikke ha vrede forældre på nakken - det havde jeg i starten da jeg trodsede hele familien og bragte skam over dem ved at flytte hjemmefra. Jeg blev boykottet fra HELE familien i et halvt år (forældre, søskene, bedsteforældre, mostre, onkler, osv). Ingen af dem ville tage kontakt til mig - og jeg har kun mine venner at takke. Hvis jeg ikke havde venner nok til at kunne støtte mig til dem i de forskellige situationer, så ved jeg ikke hvad der var sket med mig idag.

Der gik nærmest et år, før jeg kunne tale med familien igen, og hvor de begyndte at acceptere dét, at jeg var flyttet hjemmefra. Nu er jeg på besøg hos dem hver søndag (for kontaktens skyld og mine små søskende). Det hele er cool nok, og blev også spurgt af min mor om jeg stadig drak, igår. Jeg sagde, at det hænder. Det accepterede hun men mindede mig om den gang hvor jeg sværgede ikke at tage stoffer og drikke, og det er faktisk meget svært for mig at vænne mig til.

Hver gang jeg kom hjem og var ved at gå kold og lugtede af øl, faldt jeg i søvn på mit værelse. Min mor kom altid ind, og der var en forfærdelig stank af øl. Jeg bildte hende altid ind at mine venner havde spildt øl på mig. Hun var utrolig naiv og troede på det, men jeg fik til gengæld dårlig samvittighed.

Ved ikke hvad jeg skal skrive mere, du kender sikkert resten af religionen selv. Hvis du har spørgsmål, så smid en PM - ellers tror jeg off-topic tager overhånd [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

[ 14 Juli 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ~Jensus~:
Ali, jeg må sige at jeg respekterer dig på en eller anden måde og synes at det kunne være cool at føre en samtale med dig på et tidspunkt IRL.<HR></BLOCKQUOTE>

Jah, det kunne være fedt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 16 Juli 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Tralalalala...

Mvh

Odin

[ 16 Juli 2003: Besked ændret af: Psyko ]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Hvis du vil mødes med nogen fra Århus eller omegn, så må du snakke med dem der bor dér. Har du overvejet at anskaffe dig IRC?
<HR></BLOCKQUOTE>

Har skam IRC [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Channel og server?

[ 15 Juli 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

[ 16 Juli 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
EfNet, #psychedelia

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]