Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 19:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle.

har fået fat på noget amf med knuste lyserøde rolex piller i. fik af vide at amf'en gjorde så det fik mig op og køre, og E'et gjorde mig blæst :)

mit spørgsmål er så, om denne kombo er farlig, (har taget amf før, så ved godt man får tømmermænd) og har læst mig til herinde at det ikke er godt at knuse E piller og tage det via næsen (hedder det ikke nasalt ?)

mange tak for hjælpen :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Jo det hedder nasalt.

Jeg ville holde mig langt fra det, for det første er der ecstasy piller i, det vil sige at du ikke aner hvad pokker der er i.
For det andet så (hvis det i pillerne skulle vise sig at være MDMA) så er blandingen af amfetamin og MDMA så vidt jeg husker ret toksisk.

Problemet er hovedsageligt at der er ecstasy piller i, det er hovedregel nummer et at man skal holde sig fra dem. Det er ikke for sjov de går under betegnelsen "kemikerens romkugler", der kan være alt mellem himmel og jord deri og oftest er det det billigste og mest beskidte (da det er det der er mest profit i).

Junior medlem

Jeg siger mange tak :)

så var det godt at jeg spurgte herinde inden jeg gik igang med det :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Helt bestemt, fornuftigt af dig :)
Men hvis du vil ud og tage amfetamin, så husk at få nok mad og drikke. Tag og klem en mad ned inden du lægger dig til at sove fx, så har du det meget bedre dagen efter :)

Junior medlem

Ja det ved jeg godt :) har prøvet at læse så meget som overhovedet muligt om syntetiske stoffer..

men igen tak for hjælpen :D

Junior medlem

jo forresten :) tænkte på om jeg kunne bruge "acetone vasken" om det ville få alt E'et væk ? jeg har 4,3 g. hvor meget acetone skal man så bruge :) ?

Medlem
Brugeravatar

Thumbs op til dig for at spørge herinde før du indtog det :)
Fortsæt endelig den gode stil!
Og denne tråd er et klassisk eksempel på hvor vigtigt psychedelia er når det gælder at få spredt HR ud til det danske land og dens stof-brugere.

:peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du vil nok godt kunne oprense dit produkt for en del binde-/cutmidler, men er ret sikker på at de andre aktive stoffer (eks MDMA'en) vil komme med over sammen med amfetaminen. :)

Junior medlem

unb mange tak :) ja jeg har faktisk været så uheldig at jeg tog Mephedrone uden at have kendskab til psychedelia . men har ikke rørt det siden at jeg læste om det :D

Junior medlem

Calm - okay øv :) .

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zoow skrev:
jo forresten :) tænkte på om jeg kunne bruge "acetone vasken" om det ville få alt E'et væk ? jeg har 4,3 g. hvor meget acetone skal man så bruge :) ?

Teknisk set ved jeg det ikke, men personligt ville jeg bare smide det hele ud. Som allerede sagt er ecstacy ikke noget man skal rode med, og rolex har især ry for at indeholde alt muligt andet end mdma. Det er ihvertfald min erfaring:)

Junior medlem

okay jeg overvejer også dybt om jeg skal smide det ud :) eller se om jeg kan få mine penge igen :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zoow skrev:
okay jeg overvejer også dybt om jeg skal smide det ud :) eller se om jeg kan få mine penge igen :)

No matter what, lad vær med at kast lorten over på andre. Hvis du beslutter dig for f.eks. at sælge det videre i stedet, så husk på hvor farligt det kan være. Jeg ville smide skidtet ud, og lære af fejlen til en anden gang. :wink:

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Zoow skrev:

Det vil ikke hjælpe med en acetonevask. Der er ikke nogen forholdsvist simpel måde jeg kender til hvor man kan skille MDMA og amfetamin fra hinanden.

Junior medlem

ville aldrig sælge det videre efter hvad i har svaret :) og ja lærer sq af ens fejl :P

Junior medlem

Prometheus - okay tak for hjælpen :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Altså..
Hvis du laver en acetone vask på dit "mix", så vil mange af de uønskede stoffer forsvinde.
Hvis du har prøvet kiks eller mdma før, så er der altså ikke noget galt i at blande de to i moderate doser.
Ved du hvor mange piller der er i? Og hvor meget "amf" der skulle være?

Begge faktorer har noget at sige når at du eller andre eventuelt skulle stikke næsen i lortet!
Det vil altså ikke være særlig sjovt med en "OD" fordi at I ikke har styr på de blandingsforhold der er i din pose pulver.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Obama skrev:
Hvis du har prøvet kiks eller mdma før, så er der altså ikke noget galt i at blande de to i moderate doser.

Nu er problemet jo at det er kiks, og han ved derfor ikke hvad de indeholder. Hvis han vidste at pillerne udelukkende indeholdte mdma, ville det ikke være et problem. Men der kan jo være en masse knap så behagelig ting i, som f.eks. kan være farligt at blande med amfetamin. You never know :wink:

Medlem

Obama skrev:
Altså..
Hvis du laver en acetone vask på dit "mix", så vil mange af de uønskede stoffer forsvinde.
Ved du hvor mange piller der er i? Og hvor meget "amf" der skulle være?

Begge faktorer har noget at sige når at du eller andre eventuelt skulle stikke næsen i lortet!
Det vil altså ikke være særlig sjovt med en "OD" fordi at I ikke har styr på de blandingsforhold der er i din pose pulver.

Hvis det er de lyserøde rolex, som der har været mange af i landet i mindst et års tid efterhånden, så er der i hvert fald ikke MDMA pillerne. Jeg ser ingen grund til at rense lortet. Find noget du ved hvad er :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Blaaah AS...
Nu skal du ikke hoppe op på den højeste og hvideste hest..
De mængder af aktive stoffer varierer meget fra batch til batch.. Og de fleste af de "fy-stoffer" der kommer i kiks, er oftest nogle som ikke er dødsensfarlige i kombination med amfetamin. Netop af den årsag at der er mange kiksebrugere som også tager amfetamin. Og hvis ikke han har tænkt sig at købe sådan en pose med "alt godt fra havet" hver weekend, laver en acetone vask på det, så burde han godt kunne indtage det. Noget du helt glemmer, er at han købte det velvidende om at der var kiks i, netop for at få den effekt. Hvis jeg var trådstarter, så havde jeg lavet en acetone vask på det, måske også 2 gange, for derefter at putte amf og "kiks" i gelatine kapsler, selvfølgelig afvejet, for så derefter at have nogle "party-bombs", da det lyder til at det skal indtages i festlige sammenhænge.

Kiks i næsen smager af lort, lagret i lort.. Det er bestemt ikke nogen fornøjelse, på nogen som helst måde, ej heller hvis man er til SM!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]