Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 18:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Imp skrev:
(hvor sidder "mu" tasten? :P )
µ kan du lave med "Alt Gr + M".

Imp skrev:
Det er tilsyneladende aktivt omkring 100 ug. Der er nogle der er sluppet afsted med at afprøve det i den mængde (læs mere på Bluelight), men jeg vil stadig fraråde folk at prøve det, hvis de ikke har smidt det ud endnu. Det her batch Br-dragonfly er jo giftigere end fucking cyanid (!!)

Jeg vil også råde folk til at holde fingrene fra det. Selv om det skulle være relativt ren Br-dragonfly, er det stadig kendt for at være et farligt og uforudsigeligt stof, som skal afmåles med meget stor nøjagtighed. Og der er rapporter om folk som er døde af mængder som normalt bliver anset for at være en ikke helt sindsyg dosis af stoffet - under et mg. Ikke noget jeg kunne finde på at røre med en ildtang. Og det er stadig ikke 100% udelukket at urenhederne har noget at sige med giftigheden af dette batch.

Junior medlem

Det var 95% rent bromo-dragonfly som var blevet forvekslet med 2c-b-fly fra labaratoriets side. Vedkomnet tog en dose på 18 miligram (hvilket er voldsomt sammenlignet med at doserv helt ned i mikrogram er aktive.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Subsonic skrev:
Det var 95% rent bromo-dragonfly som var blevet forvekslet med 2c-b-fly fra labaratoriets side. Vedkomnet tog en dose på 18 miligram (hvilket er voldsomt sammenlignet med at doserv helt ned i mikrogram er aktive.

Kilde?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Rush skrev:
Subsonic skrev:

Kilde?

Siden før vil jeg mene...

(Baudelaire 1860).

Junior medlem

Rush skrev:
Subsonic skrev:

Kilde?

Kender vedkomnet der døde og flere af hans venner.

Junior medlem
Brugeravatar

Lige for at være sikker:
Det her stads er røv farligt, Tjek
Er det noget man støder på i sammenhængen med andre stoffer end 2c-B og 2c-B-Fly?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Altså nogen reseach chemical (RC) vendors udbyder Bromo-Dragonfly, men det er ikke et særligt udbredt stof. Ikke noget du skal være bange for at støde ind i på gadeplan. I forbindelse med RCs som Methylon og Butylone (der doseres nogenlunde som MDMA), har jeg taget en minimals dosis (1-2mg) for at tjekke om jeg oplever nogen reaktioner på det, hvilket man bestemt ikke burde, men som man bestemt gør hvis det er Bromo-Dragonfly :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
DarkeyBlack skrev:
Lige for at være sikker:
Det her stads er røv farligt, Tjek
Er det noget man støder på i sammenhængen med andre stoffer end 2c-B og 2c-B-Fly?

Det her har absolut ingenting med 2c-b at gøre. Og 2c-b-fly er et så eksotisk stof at du formentligt aldrig støder på det, og hvis du gør, så vil jeg ikke tro der er stor grund til at være nervøs over om det skulle være bromo-dragonfly, da der formentligt ikke er mere tilbage af batchet med det forkerte label på. Men for en sikkerheds skyld, hvis du skulle få fat i noget 2c-b-fly så start med en MEGET lille dosis og vent 5-6 timer før du tager den anbefalede dosis. Hvis du ved den lille dosis (<1mg), kan mærke en effekt i løbet de 5-6 timer, så er det formentligt ikke 2c-b-fly du har fat i, og så vil det være bedst bare at skylle det ud i toilettet.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Morten på 14 skrev:
Og 2c-b-fly er et så eksotisk stof at du formentligt aldrig støder på det, og hvis du gør, så vil jeg ikke tro der er stor grund til at være nervøs over om det skulle være bromo-dragonfly, da der formentligt ikke er mere tilbage af batchet med det forkerte label på.

Wrong! Jeg så en pose for et par måneder siden, og der var knap 500mg tilbage i den...

Junior medlem

Nogen der ved om det her stadig er i omløb og om man kan mærke det under trippet eller det kan ligge og dulme og så falder man pludselig om en uge efter? Tog en normal dosis, burde jeg så ikke have mærket der var noget galt 2 dage efter?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Driller skrev:
Nogen der ved om det her stadig er i omløb og om man kan mærke det under trippet eller det kan ligge og dulme og så falder man pludselig om en uge efter? Tog en normal dosis, burde jeg så ikke have mærket der var noget galt 2 dage efter?

Hvad regner du for en "normal" dosis? Hvordan var posen mærket? Hvordan var trippet, og hvor længe tog det før stoffet begyndte at virke?

Junior medlem

Prometheus skrev:
Driller skrev:

Hvad regner du for en "normal" dosis? Hvordan var posen mærket? Hvordan var trippet, og hvor længe tog det før stoffet begyndte at virke?

Posen var ikke mærket, men købt af en der har 20+ års erfaring og der er vist også en del andre de rhar købt fra samme batch som har det fint. Dosen var den anbefalede, tog det stille og roligt. Kan ikke huske hvor meget det præcis var desværre.

Det tog ca. 1 time før det rigtig begyndte at virke, der var en delk visuelt, orme i gulvet, mønstre bevægede sig osv.

Lidt senere tog hastigheden til, folk bevægede sig hurtigt osv.

Nu har jeg det ok, men jeg har som sagt ikke nerver til den her slags, gejler mig selv op osv. Har haft en anelse hjertebanken, men tror mest det er fordi jeg er nervøs. Det værste har været indtil nu ( der blev taget nattent il lørdag) at jeg synes hastigheden på bevægelse stadig er justeret en anelse for hurtigt; som om folks bevægelser går lidt for hurtigt.Ellers er andre effekter væk efterhånden, dog stadig en smule træt. Er det med bevægelse normalt?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Driller skrev:
Prometheus skrev:
Driller skrev:

Posen var ikke mærket, men købt af en der har 20+ års erfaring og der er vist også en del andre de rhar købt fra samme batch som har det fint. Dosen var den anbefalede, tog det stille og roligt. Kan ikke huske hvor meget det præcis var desværre.

Det tog ca. 1 time før det rigtig begyndte at virke, der var en delk visuelt, orme i gulvet, mønstre bevægede sig osv.

Lidt senere tog hastigheden til, folk bevægede sig hurtigt osv.

Nu har jeg det ok, men jeg har som sagt ikke nerver til den her slags, gejler mig selv op osv. Har haft en anelse hjertebanken, men tror mest det er fordi jeg er nervøs. Det værste har været indtil nu ( der blev taget nattent il lørdag) at jeg synes hastigheden på bevægelse stadig er justeret en anelse for hurtigt; som om folks bevægelser går lidt for hurtigt.Ellers er andre effekter væk efterhånden, dog stadig en smule træt. Er det med bevægelse normalt?

Det du har taget har været 2c-b og ikke 2C-B-fly som der diskuteres i denne tråd=) Honest mistake...

Junior medlem

Tak for advarslen :o

Junior medlem

https://www.youtube.com/watch?v=P_drTid0pEU

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]