Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 12:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Undskyld jeg siger det, men en af mine venner nakkede på et tidspunkt 1100MG, ja 1100mg phenazepam på 1½ døgn. For ca 1 måned siden. og i forgårs blev han MÆRKBART påvirket af 3-4mg alprazolam.

Så I skal satme ikke komme og sige noget af det phena vi bestilt hjem var rent.... For over et gram RENT phenazepam det.... er MEGET!!!

Svar med citat  
Admin
Brugeravatar

OrangeLenny skrev:
Undskyld jeg siger det,

Ja, jeg ville nok mene det var på plads med en undskyldning!?? :P

I øvrigt har du nok helt ret i din teori. 1100 mg phenazepam lyder som noget i retning af en dødelig dosis medmindre man har voldsom benzo tolerance. Hvis man overlevede tror jeg i øvrigt man ville sove i 2-3 døgn straight.

Men fred være med det. Det er narko af lortekvalitet i køber. Find en ny supplier. Simple as that :)

Prøvede for nyligt phenazepam, efter 5 års pause med benzoer (slemme slemme mig der ellers havde svoret aldrig at tage dem igen)
Anyway, der ku jeg sagtens mærke 1 mg i 2-3 dage efter. Det er ihvertfald forholdsvist potent og virker i lang tid kan jeg konkludere. Så der er intet nyt under solen herfra

-Jimmy Carter

Svar med citat  
Medlem

Det har uden tvivl været voldsomt cuttet. Han bestilte noget nyt phenazepam fra en anden supplier, der 100% var 99,8% rent der skulle der ''kun'' 50-65mg[VOLDSOM DOSIS!!!!!] til før han havde den passende rus. og ja, manden har voldsom toleranse. Og lad nu vær med at sige det er noget lort vi har haft, for jeg blev mærkbart påvirket af 2-3mg.. og har en ok toleranse.(synes det svarede til en ca 6mg clonazepam)

btw, glemte at sige at min ven har en UDEMÆRKET vægt til at veje det af med, den kan måle ned til 1mg. Bare for at få det på plads. Kan høre andre brugere troede vi eyeballede ALT det phena der blev bestilt hjem :P

Så dum er jeg dog ikke :joint:

Svar med citat  
Admin
Brugeravatar

Slap af Lenny. Jeg insinuerer ikke noget :)

For mig er det ligemeget, hvad folk bruger deres penge på. Og i øvrigt hvad de indtager. Det er deres krop.

-Jimmy Carter

Svar med citat  
Medlem

Imp skrev:
Slap af Lenny. Jeg insinuerer ikke noget :)

For mig er det ligemeget, hvad folk bruger deres penge på. Og i øvrigt hvad de indtager. Det er deres krop.

Jeg undskylder mester :D havde ca 200mg diazepam :badidea: :oops: i blodet da jeg skrev indlægget, og så har jeg det desværre med at snakke rimelig ''surt'' og ''koldt'' :wink:

Jeg nyder faktisk at læse dine indlæg :peace:

Svar med citat  
Junior medlem

Geografisk sted: Kgs. Lyngby
EDIT: Hovsa, havde slet ikke set det var i gæstebogen, og at sidste indlæg var for over en måned siden, prøver at se på irc, ellers starter jeg en ny tråd.
Der er flere der anbefaler at bruge propylen glycol som opløsningmiddel. Er det noget man kan købe hos matas eller på apoteket?
Jeg har lidt svært ved at finde en forhandler, den eneste jeg har fundet er en "Glycol Antifrost Solfangervæske, 5l" der står det er 100% propylenglycol, men det ser lidt giftigt ud, har en rød farve. Ville der være noget i vejen med at indtage sådant et produkt i små mængder?

Jeg har også læst mig frem til at acetone skulle kunne opløse phenazepam, og at det ikke er skadeligt at indtage, ville der være noget i vejen for bare at dumpe 2000mg phen i en halv liter acetone fra brugsen?

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]