Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Månen
Jeg har lige set her i morgennyhederne på tv2 at politiet har tænkt sig at lave en storstilet aktion mod christiania hvor at de helt vil lukke pusherstreet!
Dette vil ske inden for en kort periode, datoen er endnu ikke fastlagt, men når de først har fået ryddet pusherstreet vil de blive der i 30 dage for at sikre at området bliver helt afkriminaliseret og lovliggjort!

De sagde ikke så meget i nyhederne og jeg har ikke fundet noget på nogen af netaviserne endnu, men de skriver nok oxo snart noet! Der står osse lidt på tv2's tekstTv!!

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
så det godt.

der blev bl.a. sagt at der ville være mellem 30-60 betjente på staden døgnet rundt bagefter.

Jeg kommer til at tænke på den gang de forsøgte at gøre det samme. Der kunne man fortsat købe hash derude, selv om der var store grupper af pansere.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
SÅ DET NOK!!! nu skal der fandme gøres noget ved alle de umådelige idioter der befinder sig i dette land og deres forpulede blå uniformer. Hvis det sker går jeg fandme ud og kører Ghandi stilen med en stor jay i hånden...

Medlem

Geografisk sted: Farum !
Det er ufatteligt at de fucking små facister, ikke bare kan lade staden være i fred, den skader jo ikke nogen [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
well, det er jo politikerne, ikke panserne der afgør hvornår det skal ske.

Så længe at folk går ind for demokrati, så vil der være folk der vil mene at de har ret til at blande sig i hvad andre mennesker går og laver. Også selv om det i brund og grund ikke kommer nogen ved, eller skader andre.

Demokratiet er bygget op således at der er vindere og tabere i hver eneste sag. Det kan ikke være anderledes....

Hvis i gerne vil have at det skal ændres, så bliver i nødt til at tænke over nogle helt grundlæggende ting ved velfærdssamfundet og demokratiet. Især over den del der handler om personligt ansvar.

I et samfund hvor der intet personligt ansvar er, hvor staten understøtter alle, og griber alle, der vil personlig frihed nødvendigvis være en mangelvare. Staten vil mene at den har ret til at blande sig i personlige anliggender, fordi den jo "gør så meget for den enkelte borger".

Den eneste vej er at frigøre sig fra det afhængighedsforhold som staten luller borgerne ind i. Tænk over det...

Politiet er bare en brik i dette hér, for hvis det havde stået til dem, så havde de nok ryddet Pusherstreet for længst.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
http://www.bt.dk/Krimi.pl?c=left&aid=146651

Medlem

Geografisk sted: københavn
hmmm... er det så nu vi skal over og smadre pansere [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Ej.. staden skal sq bevares.. koste hvad det vil.. og tror ikke de får lukket den uden MASIVE demonstrationer.. og tror sq slet ikke de får lukket den.. om ikke andet må vi jo få afsat regeringen på en eller anden måde [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

nogen frivillige selvmordsbomber? [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

btw. læs og lær af dankdawg..

Medlem

Geografisk sted: Århus
Måske er der noget her der kan bruges....

http://www.isuisse.ifrance.com/emmaf/indanarcook.html

[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

[ 30 Juli 2003: Besked ændret af: Kalle Kanin a.k.a. Neglen ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
se www.christiania.org

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
dankdawg > Det er jo sådan set rigtigt nok, men så er det bare man må gøre op med sig selv hvad man helst vil havde: Velfærdsstat eller fri hash (og narko). Jeg ved udemærket hvor jeg står og narko'en...tjaeh, den skal jeg nok få fat på alligevel.

Mvh. Psyko

[ 30 Juli 2003: Besked ændret af: Psyko ]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
der er satme ingen der skal blande sig i hvad jeg foretager mig... venner og familie må gerne til en vis grad, men personer som jeg ikke kender (e.g. anders fjogh) skal fandme ikke lede i mine boxeshorts efter hash.

Jeg synes at det er i orden med demokrati, men der må for fanden være en grænse!

Dedikeret medlem

det er ikke demokrati men IDIOTI der er problemet! demokrati og velfærdsstaten udelukker ikke cristania og skæve eksistenser.
ikke fordi jeg gidder at komme ind på en muddakastning lige nu vi står jo over for et lidt større problem end en krig på ord, men i lyder sku lidt som dem fra indre mission der argumentere med at kristendommen er sandheden og derfor skal alt andet ekskluderes.

Anyway ses derinde den dag helvede bryder løs [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

herfra blot en stille tanke til alle de fremtidige unge danske narkomaner som ikke kun får tilbudt hash ved deres kommende pusher i istedgade, må fred være med jer og stem ikke på højre extremisterne næste gang, hvis i lever så længe..

ps. drop indbrud hos mig, her er intet af værdi.

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
well, det er jo politikerne, ikke panserne der afgør hvornår det skal ske.
<HR></BLOCKQUOTE>

Word!

Forhelvede, det er IKKE politiet som gør det, men regeringen... Politiet gør deres arbejde! Seiøst politiet gør deres arbejde, og hvis politiet ikke var her, ville verden være fucked!

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Tjah, politikerne gør jo også bare deres arbejde, som går ud på at sige og gøre det, der giver flest stemmer.

In our memories

Alcoho|ic, har du nogen sinde haft Uropanserne inde på livet?! De lever i deres helt egen Verden...

Dedikeret medlem

Nej, har kun haft med de almindelige pansere at gøre... Men forsvarer dem ikke, siger bare at for det meste gør de det som de får besked på!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
alca ja jeg ville sku osse være vildt fucked/blæst

Medlem

Geografisk sted: Århus
Som alco siger.. Så ville verden sq være et wacked sted uden pansere..! Og alt i alt, gør de jo bare deres arbejde.. Self er der da røvhuller blandt politiet, men det er heldigvis undtagelsen..
I stedet for at brokke sig over politiet, sys jeg vi skulle fokusere på det, det handler om.. Bevar staden! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

i første omgang er det hashsalget der skal til livs, senere kommer turen til bostedet christiania, som skal sælges til højest bydende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]