Hey psy.
Jeg har efterhånden frådet mig igennem ret mange mexicanske cubensis - hvilket jo sådan set er fint nok.
Men nu er jeg alligevel ved at være ret træt af smagen samt den tørre pap-aktie konsistens, når man skal spise 3-5 gram af gangen.. så - jeg vil gerne dyrke nogle mere potente strains. Problemet er at jeg mangler en varmekasse, hvor jeg kan få temperaturen op på de 30-32 grader (konstant) eller hvor meget det er der skal til før, at kagerne kolonisere ordentligt.
Derfor søger jeg en guide til hvordan man bygger sådan en varmekasse helt fra bunden af - med alt hvad der hører til. Det ville være lækkert hvis nogle ville hjælpe mig lidt på vej her - har søgt lidt rundt på nettet men har ikke rigtig kunne finde noget jeg kunne bruge.
Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.