Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 21:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hey psy.

Jeg har efterhånden frådet mig igennem ret mange mexicanske cubensis - hvilket jo sådan set er fint nok.

Men nu er jeg alligevel ved at være ret træt af smagen samt den tørre pap-aktie konsistens, når man skal spise 3-5 gram af gangen.. så - jeg vil gerne dyrke nogle mere potente strains. Problemet er at jeg mangler en varmekasse, hvor jeg kan få temperaturen op på de 30-32 grader (konstant) eller hvor meget det er der skal til før, at kagerne kolonisere ordentligt.

Derfor søger jeg en guide til hvordan man bygger sådan en varmekasse helt fra bunden af - med alt hvad der hører til. Det ville være lækkert hvis nogle ville hjælpe mig lidt på vej her - har søgt lidt rundt på nettet men har ikke rigtig kunne finde noget jeg kunne bruge.

Mvh. :peace:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem

Jeg har bare brugt to bedrollere og et akvarievarmelegeme. Det virkede glimrende og var absolut ikke svært.
Vand+varmelegeme i den nederste bedroller, og så den næste bedroller oveni.

Junior medlem

En lille ekstra gimmick jeg kan lide: En cykelslange, 26" passer til de fleste bedrollers men det er også ok med en 28", kan stoppes ned mellem de to bedrollers, derefter pumpes op, så bevæger den inderste bedroller sig ikke + intet vand fordamper. Det deformerer dog bedrollerne lidt, så det kan være svært at sætte låg helt på. Men lad dem fx stå i en papkasse af flyttekassedimensioner, med tæpper eller håndklæder som isolation både under og ovenpå og lidt i siderne, så gør det ikke noget at låget ikke sidder helt tæt + inkubatoren er god året rundt, uden for meget energispild, og så er det jo også gemt væk så ikke forbipasserende behøver bekymre deres små hjerner med hvad det er for noget mærkeligt noget.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Culpepers skrev:
Jeg har bare brugt to bedrollere og et akvarievarmelegeme. Det virkede glimrende og var absolut ikke svært.
Vand+varmelegeme i den nederste bedroller, og så den næste bedroller oveni.

Det lyder ganske interessant - de der varmelegemer, skal det være nogle bestemte slags? Og kan de passe at de ikke koster mere end 100-150 kr.?? :D

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem

Bare et ganske almindeligt akvarievarmelegeme - og ja, det kostede ca. 130kr i den lokale dyrehandel :)
Men husk at købe et med termostat på.

De ser f.eks sådan her ud:
Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Culpepers skrev:
Bare et ganske almindeligt akvarievarmelegeme - og ja, det kostede ca. 130kr i den lokale dyrehandel :)
Men husk at købe et med termostat på.

De ser f.eks sådan her ud:
Billede

Okay, mange tak. Jeg har det jeg skal bruge indtil nu, men jeg vender måske stærkt tilbage med flere spørgsmål :)

God sommer 8)

Mvh.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]