Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 12:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej psychedelia!

Så er der ikke længe til roskilde, hvilket jo bliver fantastisk.
Det bliver mit fjerde år på festivalen, og jeg tænkte lidt på at spice det lidt ekstra op.
Jeg har prøvet syre før, hvilket var en stor succes, og nu overvejer jeg lidt at prøve det på roskilde.

Jeg ville klart tage en mindre dosis end sidst, hvor jeg tog et middel/stærkt mærke.
Er der nogen af jer der har erfaringerne med syre på roskilde, og kan det anbefales?

Jeg havde også tænkt på at fyre noget MDMA i kæften, men det ene skal jo ikke udelukke det andet :D

God sommer,
Flæskejohn

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har engang for 15 år siden taget LSD på Roskilde Festivalen og det var meget rart og lærerigt: Åd trippet ved middagstid - vejret var skønt. Syren tog effekt og jeg blev så hele dagen ude blandt vennerne ved teltet, så jeg var i trygge omgivelser. Lå og nød trippet inde i mit lille telt og snakkede lidt med de søde piger ind imellem når de stak hovederne ind og spurgte om jeg var okay.
Solen var enorm - en stjerne helt tæt på Jorden og det var en voldsom erkendelse. Men jeg accepterede den og slappede af uden at panikke... altid husk jordforbindelse (Jeg LÅ på græsset og holdt fast). En af de ældre ansvarlige venner var bange på mine vegne og sagde, at jeg var tosset at tage syre her på Festivalen men jeg grinede bare ad hans nervøsitet og så slappede han også af.
Om aftenen virkede det stadig på fuld knald og da det blev skumring gik jeg så ind på pladsen og mødte straks min gamle kammerat S. Ren synchronicitet, for vi havde ikke aftalt noget men stod bare pludselig foran hinanden midt ii blandt 50.000 mennesker foran Orange scene. Han forstod straks, at jeg var midt i et fedt syretrip (han er selv gammel svampesamler) og nænsomt guidede han mig over i et Lyrik-cirkustelt, hvor vi sad i fede lænestole og hørte digte og elektronisk musik. Langsomt klingede det af og vi røg lidt Cannabis og jeg drak en øl, for at jeg ku' lande blødt.
Superfedt trip.
Men husk at gøre det i godt humør og ikke når man er ked, stresset eller fuld. Good luck.

Venligst DJ URO

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Selvom det er rigtig mange år siden jeg var på Roskilde første gang, var det først sidste år at jeg prøvede at tag LSD på Roskilde. Og det var sindsygt sjovt. Men jeg tror dog det er bedst hvis man kender LSD rigtig godt, før man tager det på en festival som roskilde. Da setting ikke helt opfylder de helt ideelle forhold. Det kan sagtens gå hen og blive noget kaos, når du ikke er så vant til rusen. Og det kan også sagtens gå hen blive noget kaos selvom man kender rusen. '

Men derved er det ikke sagt at jeg synes du skal gøre det, men du skal nok være ekstra påpasselig, og nok ikke lægge ud med æde 2-3 mærker på en gang. Start blidt ud med evt. kun at spise et halvt mærke.

Junior medlem
Brugeravatar

har trippet en del på Roskilde, blandt andet på syre flere gange og det har været fedt, men vis du ikke erfaren tripper skal du tænke dig om, for det er problematisk vis det ikk går efter planen, da det ikke hjælper at gå/ligge sig ind i teltet vil man får "stres" og vil lidt væk fra folk. men nogle råd: det er en fordel at havde noget at falde i soven på, da det kan være svært i et telt med med så meget larm og folk der omkring det, eller indtag tidlig på dagen så det er ude af kroppen når du kommer så langt. og noget at slå det ned med kan være en gode idé vis du begynder at bad trippe så som truxal eller Benzodiazepiner. og ellers som DJ URO skrev godt humør og ikke når man er ked.

Stodder
Brugeravatar

Har også haft et par trips på roskilde. Sørg for at holde igen med doserne, for der er pænt mange sanseindtryk at holde styr på på en roskilde festival.
Jeg vil også råde dig til at have noget xanax eller en anden benzo ved hården, hvis det hele bliver lidt rigeligt.

Medlem
Brugeravatar

Jeg tror det er en god ide at være connected med nogen, hvis du skal tage lsd på roskilde. Enten ved at tage det sammen med nogen og så holde jer sammen, eller ved at der er en eller flere, der ved at du har taget det, og som så "holder øje med dig". Den enorme menneskemængde kan godt få ubehagelige dimensioner, hvis man er helt alene med sit trip. Det kan den selvfølgelig også selvom man er sammen med nogen, men jeg tror du mindsker risikoen ved at tage de forholdsregler.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]