Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 18:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ritalin. Gik og følte mig som en zombie en helt dag, uden at orke andet. Men hvis jeg lagde mig ned var jeg ved at kaste op.
Ikke særlig fedt når man render rundt på en efterskole... "Hvad fanden er der galt med dig?" - "øøøøøeee... ik' noget"

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
fortryder voldsomt at have sniffet fermenteret kanna ! føltes som at sniffe en allergisk reaktion... ellers er at have røget ren diazepam nok det jeg fortryder mest...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
hyene skrev:
fortryder voldsomt at have sniffet fermenteret kanna ! føltes som at sniffe en allergisk reaktion... ellers er at have røget ren diazepam nok det jeg fortryder mest...

Føj for satan... Der ramte du virkelig ind i noget, jeg med ret stor sikkerhed også ville fortryde.

Most of the physical world is unseen.

Medlem
Brugeravatar

fortryder at jeg er begyndt at ryge :(
har mistet et kørekort pga det og har fået en helveds dårlig kondi.

om jeg fortryder at jeg sniffede en masse lightergas på et tidspunkt ved jeg ikk, da det på nogen områder gav mig meget erfaring, men på mange andre områder også har skadet mig, (har svært ved at gribe bolde, og er vold dårlig til fodbold)

en skam der ikke er en substans der hedder "fortrydelses pille" :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
wushu skrev:

om jeg fortryder at jeg sniffede en masse lightergas på et tidspunkt ved jeg ikk, da det på nogen områder gav mig meget erfaring, men på mange andre områder også har skadet mig, (har svært ved at gribe bolde, og er vold dårlig til fodbold)

Det er der da! http://www.sundhed.gl/Sundhed/Sexliv/Pr ... pille.aspx

Alle dine problemer er nu fortid!

Medlem
Brugeravatar

Lille Rødhætte skrev:
wushu skrev:

Det er der da! http://www.sundhed.gl/Sundhed/Sexliv/Pr ... pille.aspx

Alle dine problemer er nu fortid!

ikk helt alligevel. for der kan forekomme brystspænding, pletblødning, uregelmæssig blødning, smerter i underlivet, hovedpine, træthed og svimmelhed! :lol:

sry for ot :hm:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Arh.. undskyld for det dårlige råd, Wushu :(

Ontopic:

En ting som jeg er interesseret i at finde ud af er om jeg kommer til at fortryde mit rusmiddelforbrug i fremtiden! Vil jeg sidde som 40-årig og tænke "hvad fanden tænkte jeg på??" eller vil jeg have følelsen af at det var det sjove værd?

Jeg håber naturligvis på det sidste, men jeg er slet ikke sikker. Hvad siger i?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Lille Rødhætte skrev:
En ting som jeg er interesseret i at finde ud af er om jeg kommer til at fortryde mit rusmiddelforbrug i fremtiden! Vil jeg sidde som 40-årig og tænke "hvad fanden tænkte jeg på??" eller vil jeg have følelsen af at det var det sjove værd?

Ditto!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kajkage skrev:
Lille Rødhætte skrev:

Ditto!

Det er jo ikke til at sige da det er meget individuelt. Det kommer jo fuldstændig an på hvilket forbrug du har og hvilke substanser der er tale om. Du kunne jo ende med at blive misbruger af et stof, som vil give dig bivirkningerne i længere tid eller andre skade. Du kunne komme til at indtage farlige kombinationer og komme til skade på den måde. Der er jo så meget der kan ske hvis man ikke passer på. Måske hopper du ud fra en bro fordi du tror du kan flyve ( :lol: ). Hvis du har det godt med dit forbrug nu, og ikke føler du har taget skade/eller komme til at tage skade, så kan jeg ikke umiddelbart se hvad der er at fortryde, med mindre du ville ønske der var noget andet du havde brugt tid på istedet? Hvis du har det godt med det nu, og ikke ønsker at du aldrig var begyndt, så vil det jo være det samme om 40år, men som sagt er det stort set umuligt at forudsige og det er kun dig i sidste ende der har svaret. Jeg ved f.eks. at jeg kommer til at fortryde mit hash misbrug, men andre stoffer svampe osv. vil jeg aldrig fortryde fordi jeg har det godt med at indtage dem, og jeg føler ingen skyld overfor mig selv. Jeg ved hvad evt. bivirkninger kunne være og det vil jeg stadig være klar over om 40 år når jeg kigger tilbage. :wink:

:hm: Sorry for off-topic.

Dedikeret medlem

Lige nu fortryder jeg kun alkohol.. Hold kæft man har ondt af sig selv sådan en dag som i dag, hvor hovedet gør ondt og man hele tiden er i farezonen for at kaste de to kodimagnyler op igen før de begynder at virke.

Junior medlem

Jeg fortryder meget, at jeg har indtaget Mephedrone..
Har taget Amfetamin, og røget en del hash. Men da jeg prøvede Mephedrone for første gang, ændrede alt sig lige pludseligt. Synes det er meget svært at forklare, men er meget humørsvingende, og til tider trist og deprimeret, uden nogen grund faktisk. Har prøvet amfetamin 2 gange efter Mephedrone turen, og der har jeg haft en blanding af op og nedture, meget uhyggeligt faktisk, og det samme er faktisk sket hvis jeg blev beruset af alkohol. Har generelt haft det meget mærkeligt efter den Mephedrone tur.

Det er nu et godt stykke tid siden at jeg har indtaget alkohol og Amfetamin, eller hash for den sags skyld, og der oplever jeg tildels at jeg bliver lidt deprimeret og trist, igen uden grund.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvor meget mephedrone har du taget? Det lyder ret voldsomt hvis det er én gang på mephedrone der har givet alle de biverkninger...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

IV coke, det har mig stadigvæk i sin hule hånd, efter 15 år, selv om jeg startede med at ryge free base, Så 3 år rygning og resten IV.

Junior medlem

Homo Superior skrev:
Hvor meget mephedrone har du taget? Det lyder ret voldsomt hvis det er én gang på mephedrone der har givet alle de biverkninger...

Jeg må nok indrømme at jeg har ingen anelse. Jeg fik en "prøve-bane" til festen der, og så købte vi ellers bare. Men jeg er også ret sikkert på at hvis jeg nu havde haft styr på mængden, havde jeg heller ikke kunne huske det. Husker kun nedturen, og følelsen af at være på toppen, under trippet.
Hvad jeg lavede UNDER trippet, husker jeg ikke.
Hele turen har på ingen måde været forsvarlig eller gennemtænkt. Men jeg er ret sikker på at jeg har tog alt for meget den aften.
Da jeg var helt oppe og køre, stoppede virkningen lige pludselig og det var der at jeg blev mega deprimeret, og forvirret for den sags skyld, for havde den følelse af, hvad lavede jeg her, og hvem var de mennesker jeg var sammen med.

Medlem
Brugeravatar

Fortryder dengang jeg alene sugede 24 patroner lattergas i mig... Det var en hovedpine af en anden kaliber der efterfulgte den forholdsvis milde rus...

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Det eneste jeg virkelig fortryder er vel benzoer generalt, specielt de gange hvor bøtten med 100 oxazepam og/eller 50 diazepam er røget med i byen, man tror på tidspunktet man har ufatteligt godt styr på tingene... Derudover fortryder jeg min uansvarlige håndtering/dosering af nogle forskellige substanser(MDMA, LSD, coke) på specifikke tidspunkter, men ikke selve substansen helt...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5000
Heroin. Har altid kun röget det, men her 3 år efter sidste tilbagefald, går der kun 1 ud af 10 dage hvor jeg IKKE tänker på hvor rart det ku väre liiiige at köbe for en hund, jeg mener en enkelt pakke kan vel ikk skade :wink: :oops:

Insane psychedelia user!

mCPP. Ikke fordi jeg som sådan fortryder nogen af de stoffer jeg har eksperimenteret med men, hvis jeg skal vælge, må det være den. Ildebrand under huden, rastløshed og generelt ubehag er ikke noget for mig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Depressant skrev:
Fortryder dengang jeg alene sugede 24 patroner lattergas i mig... Det var en hovedpine af en anden kaliber der efterfulgte den forholdsvis milde rus...

Jeg kan være med at fortryde at man har suget lattergas, men det har dog mere været i forbindelse med at jeg har "kommet til", at suge en pakke med 100 patroner over en eftermiddag. Sådan en pakke er dyr i forhold til hvor lidt du får ud af det, især hvis stoffet står alene. Jeg har dog aldrig døjet med hovedpine som følge af for meget N2O.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between a rock and a hard place
Billede
Who said that?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]