Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 14:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

yo psy

har læst mig frem til en helvedes masser måder at lave mad og drikke med hash i.
hvad med indtagelse af ren hash?
jeg har fået at vide at det ikke vil virke at spise rent, da det skal have noget at binde sig til.

nogen der har prøvet eller har forstand på dette?

på forhånd tak, ingenium.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Hej ingenium.
Da jeg var 16 år tog jeg engang 1,5 - 2 g god 90er tjald og spiste det, da jeg var hjemme og mine forældre ikke måtte vide jeg rørte sådan noget ( igen )
De ville tydeligt kunne lugte det, og jeg var i forvejen godt sulten, så jeg tog tjalden og pillede ud i bittesmå stykker og trillede dem runde.
Jeg lavede en mad med smør og nutella ( for at holde smagen ud ) og drysede alt hashen oven på.
så brækkede jeg små stykker af og lukkede dem ( nærmest som en boritto :P ) så det lignede en mini sandwitch.

Ind i munden, sluge og skylde efter med mælk.
Der to lidt tid af få ned da det smagen af sur urt sommetider brød igennem, og det var svært at synke.
Der gik ca 2 timer før det virkede.. måske 1 ½ , men det føltes først ret voldsomt efter 2 timer.
Så faldte jeg i søvn, jeg skulle kort efter op igen til påskefrokost og jeg var godt skæv stadig, og havde også kun sovet i 3 timer.

Jeg kan i hvert fald skrive under på at min metode virkede glimrende :D
Dog må jeg lige advare og sige at overdosering, sart mave, eller bare den forkerte hash,
kan virkelig gøre dig dårlig, give dig maveonde og opkast, så gå lidt forsigtigt frem.

At indtage rent hash alene uden noget andet tror jeg ikke kan anbefales.
Ikke kun fordi de måske ikke virker ligeså godt, men mere smagen :( puha.

God fornøjelse.

Medlem
Brugeravatar

yo eskapisme. tak for svaret!
indtog 0,5g 90'er bare med en øl til :) det smagte selvfølgelig ikke helt vildt godt, og sad også fast i tænderne, hehe.
jeg regnede med at vente omkring 1 time, så røg en joint efter ca. 1½ time.
nu er der gået over 2 timer siden indtag, og jeg har ikke lyst til at flytte mig fra sengen mere :D
anyway, 0,5 gør nok ikke det vilde ved mig da jeg ryger dagligt, og nemt ryger joints med samme mængde.
kan dog godt mærke at skæverten er noget anderledes nu. mere i hele kroppen :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så vidt jeg har kunne læse mig til, burde indtagelse af hash kun give 1/5 virkning. Den fremgangs metode du har brugt eskapisme har på ingen måde forstærket virkningen. Det har blot taget længere tid for kroppen at optage hashen, da du havde mere mad i maven. ;)

Man kan jo altid bare smelte lidt hash på panden med noget smør, og spise det med en ske, hvis man ikke er for sart altså :D

Medlem

Geografisk sted: Århus
Opløs det i fedt. Brug det i madlavning. Så "dør" du af 0.5gram oralt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Arthur Spooner skrev:
Så vidt jeg har kunne læse mig til, burde indtagelse af hash kun give 1/5 virkning. Den fremgangs metode du har brugt eskapisme har på ingen måde forstærket virkningen. Det har blot taget længere tid for kroppen at optage hashen, da du havde mere mad i maven. ;)

Man kan jo altid bare smelte lidt hash på panden med noget smør, og spise det med en ske, hvis man ikke er for sart altså :D

Jeg har skam heller ikke sagt det direkte har forstærket virkningen med min metode ??
Og ja jeg ved da godt at hash bliver meget nedbrudt på denne måde, men det var nu ikke det der var spørgsmålet her.
Man kan jo stadig godt æde det, som han spørg om, og få en virkning ud af det der er god nok.

Havde mere mad i maven ? den var tom, og havde kun en mad i sig med hash :D
Og det er vist nok lidt mere lækkert end smør med hash på teske hvis du spørg mig :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

eskapisme skrev:
Arthur Spooner skrev:

Jeg har skam heller ikke sagt det direkte har forstærket virkningen med min metode ??
Og ja jeg ved da godt at hash bliver meget nedbrudt på denne måde, men det var nu ikke det der var spørgsmålet her.
Man kan jo stadig godt æde det, som han spørg om, og få en virkning ud af det der er god nok.

Havde mere mad i maven ? den var tom, og havde kun en mad i sig med hash :D
Og det er vist nok lidt mere lækkert end smør med hash på teske hvis du spørg mig :D

Lad os lige total fluekneppe det!

Det er bare fordi du skriver;

Citat:
Jeg kan i hvert fald skrive under på at min metode virkede glimrende :D

Din metode må jo så være at indtage hash rent sammen med andet mad.

Men ja, din metode lyder en del mere lækkert end den jeg kunne trappe op med. :wink:

Medlem
Brugeravatar

Arthur: indtagelse af hashen rent vil kun give 1/5 eller bare når det er oralt? er lidt forvirret..
Det skal bare smækkes sammen med noget smeltet smør, så sparker det røv? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ingenium skrev:
Arthur: indtagelse af hashen rent vil kun give 1/5 eller bare når det er oralt? er lidt forvirret..
Det skal bare smækkes sammen med noget smeltet smør, så sparker det røv? :)

Det er kun ved oral indtagelse af ren hash at man kun opnår 1/5 virkning. Prøv selv at søge lidt om det, det er efterhånden noget tid siden jeg læste det og jeg kan desværre ikke finde en kilde lige pt.

Opvarmer du det sammen med et fedt stof, f.eks. smør, optager kroppen en del mere af det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
det er ik så lang tid siden jeg blev nød til at sluge 1.5 G 120 kr's

sad med en kammerat og lavede en jynt og så var der nogle dumme svin der havde ringet efter høberne self,

da de kom og overraskede os smed jeg de ca 1.5 gram i munden og tykkede den over i 2 og så ned med den, det kan ik anbefales hold da kæft hvor det smagte, var ved at brække mig flere gange foran dem :S

efter ca 2 timer blev jeg godt blæst det var en rimelig vild og anderledes rus i forhold til da jeg røg det i joints vil jeg sige, men ville nok ik have gjordt det hvis vi ik var blevet forstyrret, den smag var satme for gusten

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Arthur Spooner skrev:
Så vidt jeg har kunne læse mig til, burde indtagelse af hash kun give 1/5 virkning.

Altså i forhold til hvis man ikke indtager det? Så når jeg indtager hash, bliver jeg kun 1/5 så skæv, som hvis jeg lader være? Pludselig en god grund til at stoppe :).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]