Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 81 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Ja, så skete det... De har fundet Mias morder, han har tilstået og er blevet fængslet!

Læs mere her

Bah folk er syge i låget [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem

Billede

lad ham rådne i spjældet efter at han har fået nosserne klippet. de andre indsatte skal nok tage sig kærligt af ham de næste 15-20 år.

[ 16 Juli 2003: Besked ændret af: eb ]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I lærkens land
ja det er da helt sikkert at han får "tur" inde i spjældet!!!!

jeg tror ikke det er usandsynligt at han får et brækket kosteskaft op i røven, hvorefter han kan få lov til at sidde på en kogeplade en times tid...

og jeg tror sq ikke han får 15-20år for det.. eller det kan da godt ske han får det, men han kommer vel sikkert ud efter 7-9år pga god opførsel ( hvis han overlever så længe)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Han kommer sikkert i Herstedvester, og får det garanteret bedre end de fleste nede ved Mariakirken kunne drømme om! Varm mad, beskæftigelse o.lign. - hvor latterligt!

Medlem

Geografisk sted: Sjælland
jeg kender noget af hendes mors familie, så jeg er fandme også glad for de endelig har fået neglet ham... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

men det irriterer mig at ekstrabladet ik kan finde ud af at skrive en fornuftig artikel...
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Manden erkendte, at han dræbte den 12-årige og derpå voldtog liget.
<HR></BLOCKQUOTE>
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Han nægter dog voldtægt og usømmelig omgang med lig, som han også er anklaget for.

det kan godt være det bare er mig, men det virker sq rimelig selvmodsigende...

Medlem

Geografisk sted: Herfølge
jeg er sku barnge for han kun får 12 år sådan plæer det at være [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Bardo, da han erkendte for første gang, sagde han at han ikke havde sex med liget. Senere erkendte han også det.

Hans DNA passede også med den der var fundet i kondomet, og det taler man sig jo ikke lige fra.

Jeg håber at nogle får fat i det svin, og giver ham den største omgang tæsk.

Dedikeret medlem

3 timers fysisk og 12 timers psykisk tortur i 30 år. han gjorde det jo ikke i affekt, da han både havde kondomer og murersnor med på sin cykel. det hele var nøje og kold planlægning.

Insane psychedelia user!

Rockere kan faktisk bruges til noget [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Ja men stakkels og ynkelig er han nok i virkeligheden, tror at han vil fortryde det han har gjort resten af sit liv... Tror ikke at han kan ha en så pokkers god livskvalitet længere... Men nu tror jeg jo også på både reinkarnation, karma og kama loka og jeg tror ingen af dele bliver særlig rare for ham

Så i sidste ende har han nok været en enorm svag person...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg tror også hans viden om at have gjort en sådan forfærdelig forbrydelse, og at have gjort et andet menneske så ondt, vil være den værste straf han kan få... Og jeg tror også på karma'en (eller rettere, har erfaret at den er sand). Og han skal nok få hvad han har fortjent... Med eller uden rockere.

-Satori

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg synes egentlig heller ikke at manden skal straffes af diverse halvsuspekte rockere, der på ingen måde er personligt involveret i sagen. Et ville være hvis Mia's far og nogle af hans venner, tog ud og torturerede idioten til døde. Det ville jeg kunne forstå, omend jeg stadig er imod selvtægt. En helt anden ting er at en flok selvudnævnte bødler, beslutter sig for at plage en mand (der sandsynligvis ikke er helt rask i forvejen), blot for at opnå status i et hieraki. Anyways, så kommer han sikkert til at sidde livstid (og jeg mener livstid) på en psykiatrisk afdeling og der kommer man altså ikke ud lige med det samme.
Hvad sker der forøvrigt for jeres ønsker om at hæve straffene? Det er jo bevist at det ikke hjælper en skid.

-Psyko

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg fatter bare ikke, hvordan han kunne mene, at det var risikoen værd at slå en lille pige ihjel og kneppe liget. Og hvad har fået ham til at mene, at hans syge fantasier er så nødvendige at udleve, at et barns liv (et ord, han formentlig ikke kender til) er uden betydning? Hvor egoistisk har man lov at være?

Medlem
Brugeravatar

nej rockerne skal ikke begynde at banke livet ud af ham!

måske har er han selv blevet voldtaget som barn og er blevet sådan pga. det!

men det er godt at han er blevet fanget!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Det er meget godt de har fanget ham, men pædofili er jo en slags sygdom, syndt for manden at han er den han er. Men en enkelt omgang tæsk eller to, kan jo ikke gøre skade [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Little Horn:
Det er meget godt de har fanget ham, men pædofili er jo en slags sygdom, syndt for manden at han er den han er. Men en enkelt omgang tæsk eller to, kan jo ikke gøre skade [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Pædofili er ikke en sygdom, men en seksuel orientering ligesom homoseksualitet, S/M osv. Ellers er den god nok.

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
Manden er helt klart meget syg. Men at slå ham i hjel vil hverken bringe Mia tilbage til live igen eller få smerten hos familien til at blive mindre.
Hvis han på en eller anden måde har en samvitighed så vil jeg håbe at den vil plage ham til evig tid. "There are fates worse then death."

[ 16 Juli 2003: Besked ændret af: Arkimedes^ ]

Medlem

Geografisk sted: Syd for universet
Jeg synes det er iorden at fangerne straffer internt når nu systemet ikke kan magte opgaven. folk der sidder inde for sådan nogen ting (vold etc.) skal ikke i spjældet for at de kan blive lært at fungere i det virkelige liv når de en dag kommer ud.
de skal ind og sidde så de der er blevet udsat for hans forbrydelse ved at de har fået hævn.
Og det ved de i det her tilfælde når han møder de store rockere i vester

[ 16 Juli 2003: Besked ændret af: BeLLe ]

In our memories
Brugeravatar

Døden... så nemt skal han da ikke slippe. Næ, han skal netop leve.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mht. dem der siger at når han ved han har gjort det har han det sikkert totalt dårligt... hvis man kan få sig selv til at gøre sådan noget så giver man ikke en skid for andres følelser, så det vil nok ikke være nogen straf, han er sikkert bare træt af at han ikke kan komme ud og gøre det igen.

Og jeg vil skide på om han er blevet voldtaget som barn eller har haft en hård opvækst, jeg har ingen medfølelse for ham... spær ham inde sammen med en flok rockere, så kan han måske lære det.

Det kan godt være at det ikke virker at sætte straffen for sådanne forbrydelser op, men så holder man i det mindste sådanne personer væk fra gaden. Og behandlingsdom min røv, den psyko skal i et mørkt hul resten af sit liv. Det kan godt være at han som i mener måske bliver straffet i et evt. næste liv, men derfor kan man da godt smadre lortet ud af ham nu, bare sådan for at være på den sikre side?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 81 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]