Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 08:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Nybegynder...
Junior medlem

Hey jeg er 15 år og skal ud og hente 2 pinde med et gram skunk (white widow) i hver så holder jeg fest hjemme ved mig på lørdag tror i godt at en 4 personer kan blive skæve af dem og er der noget vi skal passe på at gøre eller have noget klar?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Det lyder voldsomt med et gram i hver joint sys jeg.. Men derudover så burde 4 personer snildt kunne blive skæve af to gode joints, vel at mærke hvis i allesammen er nybegyndere. ;)

Junior medlem

det er vi :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Pas på i ikke bliver taget i røven, 1 gram skunk i hver joint lyder usandsynligt og alt alt for voldsomt til nybegyndere som jer.
Men man vil blive snydt de første gange, det er svært at undgå. Bare sørg for at ryge en lille smule af gangen og mærk efter i ikke får for meget :)

Junior medlem

hvad sker der hvis man får for meget?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Man bliver lidt små rundtosset ;)
Nogen går ind og sover, imens andre kaster op.
Jeg har aldrig kastet op, når min krop ODer på THC kolapser den simpelthen.. det værste der kan ske for mig er en mild hovedpine.

Men hvis du er en smule nervøs og vil være på den sikre side,
så ta 3 væs, og vent 3 minutter med at ryge videre, gentag dette til du får effekt.
På den måde kan du lettere " dosere " og selv vælge til eller fra, om du kan tåle mere eller ej.
Og pas lidt, rusen kan godt komme snigende ind på en, så hvis det ikke virker efter 10 væs, skal du nok ikke gå amok ;)

Og btw, nu når i siger holder fest ikke ? så hold lige igen med alkoholen de første gange i ryger !
Det er en dum ide, og hvis i endelig skal gøre det så drik ikke over 2 - 3 bajere / sommersby inden i ryger.
En smule alkohol kan gøre selv den mest hærdede hashryger dårlig.

Senest rettet af Mr.Pink 30 jun 2010 15:33, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Så får du det relativt dårligt :/

Mange vil opleve paranoia, koldsved og opkast. Så ryg stille og roligt hvis det er en af dine første gange, og det er White widdow du skal ryge. Tag et par sug, lad den ligge lidt, også et par sug mere - hvis du ikke har opnået den rus du ønsker.

Hellere tage det lidt for lidt - end du får for meget og ødelægger din aften ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Jeg vil nu anbefalde at i enten ryger eller drikker. Det ødelægger effekten hvis i gør begge ting.
og det er da rimlet hæftig gået af jer at skaffe 2g White Widow allerførste gang i ryger?d:
Men held og lykke! :-)

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Pas på med at drikke som et svin og så ryge dig skæv som en hyæne.
Som nybegyndere vil i helt sikkert ende med at kaste op og får kvalme, derefter gå sukkerkold.

Så bare lige drik et par øl så i er tilpas fulde, og så tag den ene joint med ud og sug den sammen (eller halvdelen, 1gram skunk i en joint lyder vildt nok)

Kombinationen af at være skæv og fuld er rigtig lækker, hvis man kan styre det. Især med lidt stimulanser blandet i, men det skal i nok vente lidt med ;)

Selv jeg som ryger hverdag, og er en halvstor gut kan gå kold på den sygeste måde lige så snart jeg får for meget af det gode når jeg drikker.
Det handler lige om og styre sig, og mærke hvad kroppen siger.

Men ellers held og lykke :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Hvordan gik det egentlig? Overlevede i? ;-)

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]