Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Jeg har i denne weekend oplevet brun ketamin for første gang - og har haft nogle underlige oplevelser på det.
Er der nogen som kan fortælle mig hvorfor det er brunt, og om i også har haft underlige oplevelser, bivirkninger og/eller andet på det?

Medlem
Brugeravatar

Hvordan var føelsen?

Medlem

Jeg har noget brunt Ketamin liggende herhjemme. Det startede med at være helt hvidt, men efter det har ligget i stuetemperatur i et halvt til et helt år, er det blevet brunligt. Lysebrunt godt nok. Har ikke prøvet at indtage det siden det har fået dén farve, men det kommer...

Junior medlem
Brugeravatar

zoede skrev:
Hvordan var føelsen?

Det virkelig svært at beskrive..
Det kom sådan, snigende, og uden at opdage det, var man ramt - men sådan kun nogle af gangene jeg tog det.. Det sejlede bare lidt sådan, og glemte alting, og forstod ingenting - og med solbriller - kunne jeg absolut intet se.. Så lagde jeg mig på et tidspunkt i solen, hvor jeg var normal og det var mange timer siden jeg havde taget det sidst, og min veninde lå ved siden af mig og var lige vågnet - vi tog 2 rimelig brede streger, og efter 5 minutter - var vi det samme sted - ikke i hullet, men riiimelig tæt på - vi så en masse underlige ting - som intet havde med omverden at gøre - og da vi var ved at vågne op - lå vi bare det samme sted på græsset og rullede rundt.. Så kan jeg huske vi siger til hinanden vi hellere må komme væk fra solen før vi får solstik, hvor vi så ruller tæppet sammen om alle vores ting og kravler meget langsomt 5-6 meter ind mellem nogle telte i noget vådt jord og ligger os, og vågner langsomt op..

Junior medlem
Brugeravatar

OhImNew skrev:
Jeg har noget brunt Ketamin liggende herhjemme. Det startede med at være helt hvidt, men efter det har ligget i stuetemperatur i et halvt til et helt år, er det blevet brunligt. Lysebrunt godt nok. Har ikke prøvet at indtage det siden det har fået dén farve, men det kommer...

Kan ketamin godt bare ligge så længe sådan?
Det her er også lysebrunt, noget er i klumper og når jeg presser på de kluper der så der noget hvidt i det..

Medlem

Gaijin skrev:
OhImNew skrev:

Det her er også lysebrunt, noget er i klumper og når jeg presser på de kluper der så der noget hvidt i det..

Det lyder meget lig det jeg har liggende... Jeg aner ikke om Ketamin har en holdbarhed, men mit har ligget i omkring 8 måneder tror jeg faktisk. Det er nok et 5 -6 måneder siden jeg prøvede det sidst, der var det kun meget lidt brunt, men virkede som normalt - har dog aldrig prøvet doser på mere end 80 mg.

Jeg har overvejet en dose på 150 el. 180 mg. for at prøve hullet - er det ikke nogenlunde deromkring? :)

Junior medlem
Brugeravatar

OhImNew skrev:
Gaijin skrev:
OhImNew skrev:

Det lyder meget lig det jeg har liggende... Jeg aner ikke om Ketamin har en holdbarhed, men mit har ligget i omkring 8 måneder tror jeg faktisk. Det er nok et 5 -6 måneder siden jeg prøvede det sidst, der var det kun meget lidt brunt, men virkede som normalt - har dog aldrig prøvet doser på mere end 80 mg.

Jeg har overvejet en dose på 150 el. 180 mg. for at prøve hullet - er det ikke nogenlunde deromkring? :)

Jeg ved ikke hvor meget der skal tages for at nå hullet - jeg suger lige til jeg rammer ;o)

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
150mg skulle nok få dig i hullet.. men start småt, et par doser af 15 - 30 - 50, og så en på 100-140..

Gaijin jeg kan ikke helt se hvordan din beskrivelse afviger fra hvordan ketamin plejer at virke? - har du prøvet andet ketamin at holde din oplevelse imod?

Junior medlem

Vil også mene at du bare har været i hullet, bare med åbne øjne... Det du fortæller er præcis sådan jeg har det på Ketamin hver eneste gang... Desværre skal der bare mere og mere til for at ramme hullet, men ja det er en god ide med små doser først og så nogle større kort efter... så rammer jeg nemmer hullet :-)

Junior medlem
Brugeravatar

Well, det besvare stadig ikke mit spørgsmål :-D Hvorfor er hesten brun???? :-)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
jeg har en del af det også, og det er yderst potent, men som sagt anderledes end andet jeg har prøvet før, svært at forklare. man ryger ikke i k-hole så nemt, men det rykker fanme en rundt aligevel.

det er brunt fordi det ikke er krystaliseret i vandbad men i ovn , som jeg har forstået det fra min udbyder :)

Junior medlem
Brugeravatar

noianoia skrev:
jeg har en del af det også, og det er yderst potent, men som sagt anderledes end andet jeg har prøvet før, svært at forklare. man ryger ikke i k-hole så nemt, men det rykker fanme en rundt aligevel.

det er brunt fordi det ikke er krystaliseret i vandbad men i ovn , som jeg har forstået det fra min udbyder :)

Mange tak for et brugbart svar :-)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Lyder som noget snavs. Se min tråd om MDMA:
Ren eller beskidt MDMA

In our memories
Brugeravatar

Gaijin skrev:
noianoia skrev:

som dog ikke holder nogen steder ;) rens dit ketamin med iskold acetone, hvis det er brunt, og du vil få den rigtige farve - det brune er højst sandsynligt urenheder, fejl i syntesen eller dårlig opbevaring.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kemal skrev:
Gaijin skrev:
noianoia skrev:

som dog ikke holder nogen steder ;) rens dit ketamin med iskold acetone, hvis det er brunt, og du vil få den rigtige farve - det brune er højst sandsynligt urenheder, fejl i syntesen eller dårlig opbevaring.

Det er aldeles muligt at det skyldes for høj varme under inddampningen. Jeg har været ude for brun ketamin før, hvor jeg ved med 100% sikkerhed at den brune farve skyldtes netop dette. Det virkede fint, men det er naturligvis en god ide hvis man kan rense det brune fra med noget acetone eller lignende.

In our memories
Brugeravatar

yeti skrev:
kemal skrev:
Gaijin skrev:
noianoia skrev:

Det er aldeles muligt at det skyldes for høj varme under inddampningen. Jeg har været ude for brun ketamin før, hvor jeg ved med 100% sikkerhed at den brune farve skyldtes netop dette. Det virkede fint, men det er naturligvis en god ide hvis man kan rense det brune fra med noget acetone eller lignende.

Never heard of. Mange tak - har aldrig selv set brunt ketamin.

Junior medlem

sorry jeg skriver herinde på en allerede åben debat. men jeg er ny bruger, og så vidt som jeg fattede, så kunne jeg ikke sende en besked ud medmindre jeg havde nogle venner at sende til :D ??? so here's my question..

jeg skal til en technofest her om en månedes tid. jeg overvejer at prøve hest, for samtlige af mine venner og veninder siger godt nok at det er noget man burde prøve :wink:

jeg kender self weed :D - amf, coke, møf prøvede jeg engang. så begyndte jeg med mdma, som jeg blev rimelig hooked på.

alle siger at mdma er meget farligere end hest, men jeg synes abre det lyder så vildt, med hallucinationer, og nogle siger at det er svært at se og gå ..

på forhånd tak :-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Hvad er møf?
Der findes en del mennesker som bliver dybt forelsket i keta og dens virkning, prøv at søg på ketamin i medaljens bagside.
Men der findes altså også mange der kan have det til at ligge uden at begynde et misbrug af ketamin.
Prøv i det hele taget at læs lidt om ketamin her inde på psy.dk inden du beslutter dig ;)

Medlem
Brugeravatar

@getawake

Hejsa og velkommen til :) Du kan ikke vurdere hvor farligt et stof er ved hvordan rusen er. Det er et psychedelisk stof, og derfor er rusen markant anderledes end MDMA (som er en empatogen stimulans). For at finde ud af eventuelle risici ved at tage et stof, er der ikke andet at gøre end at læse en masse omkring det.
Så sørg for at læse godt og grundigt op omkring det givne stof som du har tænkt dig at prøve. Der findes masser af information om Ketamin her på psy, erowid.org bare brug søgefunktionen, eller søg på google(men husk at vær kildekritisk med de links som google hoster op). :)

Her har du nogle links så du kan læse lidt omkring Ketamin:
http://www.erowid.org/chemicals/ketamine/ketamine.shtml
http://psychedelia.dk/wiki/Ketamin

Her kan du sammenligne bivirkningerne fra henholdsvis ketamin og MDMA:
http://www.erowid.org/chemicals/ketamin ... alth.shtml
http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_health.shtml

Når du siger du blev rimeligt hooked på MDMA, så håber jeg ikke du indtager det ofte, da det IKKE er sundt. Eventuelt læs lidt op omkring det (No offence, dette er et HR site, og vi prøver bare at hjælpe :D):
http://psychedelia.dk/wiki/MDMA

Lige en ting - Hvad er "møf" ?

Fortsat god dag (:

Dedikeret medlem

møf = møffe = møffedron = Mephedron = 4-metylmetcathinon, right? :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]