Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg vil lige erklære mig enig med
Child-Inside, det er temmeligt vigtigt at man ikke fokusere for meget på om tingene nu er normale. Det i sig selv, kan nemlig få tankerne til at blive lidt for flyvske og så risikerer man bare at få det endnu dårligere.

Alcoholic > Hvad er det forresten for en skole du er begyndt på?

mvh. Psyko

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
Alcoholic > Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener...Er det helt nye steder der virker små, eller er det steder hvor du har været før engang for længe siden? Det er nemlig ret normalt at steder der virkede store da man var barn, virker små senere i livet.

Mvh. Psyko
<HR></BLOCKQUOTE>

Begge dele... Altså f.eks. nogle steder i byen kommer man jo ikke særlig tit... Hvis jeg kommer til et sted hvor jeg var for 6 måneder siden, er det småt...

Steder som lige udenfor min dør osv er store... Altså steder jeg kommer ofte...

@Child

Vil jeg prøve, men det er altså svært [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Alt det, du beskriver minder meget om det jeg oplevede efter mit bad trip på lsd. Det skete også efter en længere peroide med div. stoffer. Det eneste jeg vil siger er bare: Fortvivl ikke hvis du synes det går i stå med bedringsprocessen. Det er IMO bare tegn på at du har fået styr på nogle af de mest fucked up tanker. Og resten vil helt sikkert komme af sig selv, som tiden går..

Men held og lykke

- Peace

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Fenriz:
Well, jeg kan stadig mærke mine panikanfald hvis jeg fx kommer til et nyt sted hvor der er mange mennesker jeg ikke kender. Så kommer denne der fornemmelse over mig, men så plejer jeg at sætte mig ned og slappe lidt af. Ellers mærker jeg ikke noget til det længere. Tror at det vil gå over når du starter i skolen, så har du nemlig ikke så meget tid til at bekymre dig over det i.

Her i lørdags tog jeg svampe for første gang siden den ubehagelige oplevelse jeg havde med det, og det var rigtig rart, mest fordi at jeg fik bekræftet at jeg stadig godt kunne trippe uden at det gik galt.
<HR></BLOCKQUOTE>

hvad gik det ud på? hvad skete der?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]