Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Heysa, jeg har taget et par kix, et par streger amf og en lille bitte sjat bdo, men nu sover næsten hele min krop mens jeg selv er frisk... hvorfor det ?
... jeg har ikke taget særligt meget.

/EDIT : Nogen gange sover min arm så meget så jeg ikke kan bruge den til noget...
gammelt lort man

[ 17 2003: Besked ændret af: Schotty ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Schotty:
Heysa, jeg har taget et par kix, et par streger amf og en lille bitte sjat bdo, men nu sover næsten hele min krop mens jeg selv er frisk... hvorfor det ?

/EDIT : Nogen gange sover min arm så meget så jeg ikke kan bruge den til noget...
gammelt lort man
<HR></BLOCKQUOTE>

HAHAHA [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Du mener ikke at et par kix, et par streger amf og lidt BDO er særlig meget? For så er det vist dig der skal revidere din opfattelse lidt...
Du har blandet 3 forskellige stoffer, det burde ikke undre dig at din krop reagerer lidt underligt på det. Det bedste forslag jeg kan give dig, er at lade være med at tage mere, køre rusen af, og sove igennem bagefter. Og æd nogle vitaminpiller og noget fornuftigt mad bagefter...

-Child

Medlem

over lang tid, men ok..
nu sover den ik mere [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Herfølge
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Schotty:

gammelt lort man

[ 17 2003: Besked ændret af: Schotty ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Du føler dig lidt som en Junkie ikk? Det er klart når du blander Upper og Downer.. :OP Lær det! Hehe.. Tag noget heroin istedet for der bliver man blæst mens men slapper fuldstændig af! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Og når du så er rigtig blæst så spis noget budding og drik noget af kakaoen fra weekenden af! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Men du skal fucking ikk drikke det hele havldelen er ihvertfald mit! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Fucked Én Smule:
Du føler dig lidt som en Junkie ikk? Det er klart når du blander Upper og Downer.. :OP Lær det! Hehe.. Tag noget heroin istedet for der bliver man blæst mens men slapper fuldstændig af! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Og når du så er rigtig blæst så spis noget budding og drik noget af kakaoen fra weekenden af! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Men du skal fucking ikk drikke det hele havldelen er ihvertfald mit! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Hold venligst useriøse, og fuldstændige komplet latterlige, indlæg andetsteds..

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Fucked Én Smule:
Tag noget heroin istedet for der bliver man blæst mens men slapper fuldstændig af!<HR></BLOCKQUOTE>
Harmreduction?!?!
For sjov eller ej. Der skal ikke opfordres på den måde dér!!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Downers og uppers fungerer bare ikke sammen. De ruinerer tilmed hinandens virkning. Engang jeg var på amf, surfede jeg sølvpapir efter en times tid eller to, og det var så nederen. Det fede ved amf'en gik væk, fordi jeg var så rolig og afslappet, og man kunne samtidig ikke blive dejligt skæv af heroinen pga. amf'ens spolerende virkning. Det kunne ikke være en mere latterlig virkning. Men hvis man er på vej ned fra et amf-trip, så er det rart nok at have en downer, så man ikke får så stor nedtur på, og det er vel dét, du har gjort. Jeg ville da hellere have, at min krop sov, end at jeg ville ligge fuldstændig rastløs og have nederen på. Det er, hvad jeg har at sige om dét.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg må indrømme at jeg godt kan lide uppers og downers sammen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

N.dk - Tja, hvis alkohol er downeren, så er jeg enig.

Medlem

hvaaad man ? alle de andre har drukket kakaoen, det ike mig [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Visse uppers og downers kan være forbandet gode sammen; der er en grund til at speedballin' (coke + heroin) er så populært, ikke mindst i Hollywood. Ifølge tilhængere af denne farlige kombination, kan man opnå det bedste fra begge stofferne på en gang, og de holder hinandens bivirkninger i skak, så det er muligt at tage mere end sædvanligt af hvert stof. Men det bliver også nemt at overdosere, da man overbeviser sig selv om at man lige skal bruge LIDT mere af det ene stof for at kombinationen er perfekt.
At blande uppers og downers er den hurtigste indgangsvinkel til et fullblown blandingsmisbrug.

Insane psychedelia user!

Prometheus, husker jeg forkert, eller gives der ikke også kokain og heroin i combination på engelske hospitaler. Jeg mener det hedder Bromleys cocktail eller noget i den stil.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jensus> Du har helt ret, og jeg tror at det benyttes en del steder rundt omkring i verden. Ved ikke om det bruges i DK. Det hedder "Brompton's Cocktail".
Så vidt jeg ved, gives denne cocktail kun til folk som er i sidste fase af en smertefuld, dødbringende sygdom. Blandingen giver effektiv smertebehandling, og kokainen giver en slags "antidepressiv" effekt, og kan hjælpe patienten med at holde bevidstheden længe nok til at sige farvel til sine nære.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Prometheus:
Anima> *g* "sølvpapirsrester i hjernen"... Sjovt formuleret, men jeg er ret enig. De ekstreme temperaturer der kan opstå lokalt når man vaporizer noget på sølvpapir, kan frigive forskellige aluminiumsforbindelser som dampe, som kan optages. Og aluminium er i visse studier blevet knyttet til demens. Hvis man skal vaporize noget, skal man hellere bruge glas.
Jeg er ikke 100% sikker på at der er påvist direkte skader fremkaldt af at ryge på aluminiumsfolie, but better safe than sorry!
<HR></BLOCKQUOTE>

Nej det er rigtigt... Der er ikke rigtigt forsket så forfærdeligt meget om det desvære...

Men nu er sølvpapir jo også en ret så stor industriel indtægts kilde og bliver brugt til meget, inklusiv madlavning!

Men måske er det også kun langtids udsættelse for sølvpapirs dampe som skaber denne form for demens... Jeg skal ikke kunne sige det.. Men hva tror du?

Hvor farligt vil du kategorisere det...

Insane psychedelia user!

Anima> Som du selv siger benyttes aluminiumsfolie jo også i madlavning, foruden kogegrej af aluminium. Problemet er bare at ved opvarmning af folien med en varm flamme, bliver den meget varmere end under madlavnings-forhold. Ved madlavning ser man ikke at folien forbrænder på samme måde, som den af og til gør når man varmer den med en lighter. Det, og så at man meget direkte inhalerer de dampe som dannes ved nedbrydning af folien, gør at jeg anser aluminiumsfolie som fint i køkkenet, men at jeg aldrig (igen!) vil ryge noget af det.
Jeg læste en eller anden rapport et sted, hvor man teoretiserede om at de mentale skader som langtidsbrugere af rygeheroin fremviste, hovedsageligt skyldtes aluminiumsfolie.
...Men hvad ved jeg... Jeg vil bare ikke tage nogen som helst unødige risici på det område.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Prometheus:
Anima> Som du selv siger benyttes aluminiumsfolie jo også i madlavning, foruden kogegrej af aluminium. Problemet er bare at ved opvarmning af folien med en varm flamme, bliver den meget varmere end under madlavnings-forhold. Ved madlavning ser man ikke at folien forbrænder på samme måde, som den af og til gør når man varmer den med en lighter. Det, og så at man meget direkte inhalerer de dampe som dannes ved nedbrydning af folien, gør at jeg anser aluminiumsfolie som fint i køkkenet, men at jeg aldrig (igen!) vil ryge noget af det.
Jeg læste en eller anden rapport et sted, hvor man teoretiserede om at de mentale skader som langtidsbrugere af rygeheroin fremviste, hovedsageligt skyldtes aluminiumsfolie.
...Men hvad ved jeg... Jeg vil bare ikke tage nogen som helst unødige risici på det område.
<HR></BLOCKQUOTE>

Det synes jeg er en rigtig fornuftig holdning at ha [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg har det på samme måde... hellere lidt paranoid end at være dumdrigstig.

PsyGoa>du burde lytte til nogen med lidt mere erfaring! (nej tænker ikke på den lokale Junkie, i din gade...)

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
PsyGoa>du burde lytte til nogen med lidt mere erfaring! (nej tænker ikke på den lokale Junkie, i din gade...)<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg er meget interesseret i at vide, hvad du mener med dét. Hvad ved du egentlig om "junkierne" hér? Erfaring? Mener du, at de ikke har erfaring inden for området? Har du mere erfaring, fordi du har taget så meget andet stads, at du er blevet dybt psykotisk? Ham, jeg surfede med, er 37 og har lige et par år mere på bagen end dig (og nogen anden herinde for den sags skyld). Og det er ikke "den lokale junkie", det er én af mine gamle venner, og han er overhovedet ikke narkoman. Desuden føler jeg mig ikke i nogen særlig fare ved, at jeg surfer en gang om året, når andre har gjort det ofte i mange år.

In our memories
Brugeravatar

Det lyder satme frækt, med sådan en god gammel ven! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Det lyder satme frækt, med sådan en god gammel ven! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Du skulle bare vide. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PsyGoA:
Downers og uppers fungerer bare ikke sammen. De ruinerer tilmed hinandens virkning. Engang jeg var på amf, surfede jeg sølvpapir efter en times tid eller to, og det var så nederen. Det fede ved amf'en gik væk, fordi jeg var så rolig og afslappet, og man kunne samtidig ikke blive dejligt skæv af heroinen pga. amf'ens spolerende virkning. Det kunne ikke være en mere latterlig virkning. Men hvis man er på vej ned fra et amf-trip, så er det rart nok at have en downer, så man ikke får så stor nedtur på, og det er vel dét, du har gjort. Jeg ville da hellere have, at min krop sov, end at jeg ville ligge fuldstændig rastløs og have nederen på. Det er, hvad jeg har at sige om dét.<HR></BLOCKQUOTE>

Det er dumt at "surfe på sølvpapir" eftersom at der kan brænde noget af sølvpapiret af og op til din hjerne, det er ikke så smart at rende rundt med sølvpapirsrester oppe i hjernen!

Der er ting somt yderp å at det kan være skyld i dement-lignende lidelser!

Insane psychedelia user!

Anima> *g* "sølvpapirsrester i hjernen"... Sjovt formuleret, men jeg er ret enig. De ekstreme temperaturer der kan opstå lokalt når man vaporizer noget på sølvpapir, kan frigive forskellige aluminiumsforbindelser som dampe, som kan optages. Og aluminium er i visse studier blevet knyttet til demens. Hvis man skal vaporize noget, skal man hellere bruge glas.
Jeg er ikke 100% sikker på at der er påvist direkte skader fremkaldt af at ryge på aluminiumsfolie, but better safe than sorry!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]