Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 jul 2025 22:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hey Psych Dudes...

Jeg har en pakke Tramadol Retard liggende. Efter hvad jeg kan læse i Tramadol-trådene skal depotpiller knuses for

at få den ønskede effekt.

Så det gælder vel også for disse "Retard", eller hva...?

:peace: :peace: :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Hvis du snakker om lamme-effekt, ja..
Ellers er den smertestillende effekt fin til moderate smerter.

blazR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du svarer selv på dit spørgsmål. Det er depotpiller: Knus lortet.

Junior medlem
Brugeravatar

Tnx guys...!

:peace: :peace: :peace:

Medlem

Jeg har for ikke lang tid siden haft "Nobligan Retard"...
De var satme klamme, for der er et voks-lag udenpå! Så den sodavand jeg smed pulveret i, blev mega klamt...

Men ned røg det jo. OG heldigvis havde jeg også tramadol kapsler liggende. Så knuste kun en enkelt retard og tog resten uden at knuse dem (15 stk. 100 mg retard tabletter) og samtidig opløste jeg pulveret fra kapslerne (i alt 500 mg) i sodavand og skyllede ned med. Jeg siger jer, jeg var skæv hele dagen... :D Lige til sidst blev det dog en smule ubehageligt, fik svedetur. Men alt i alt en fed nok oplevelse, men vil ikke anbefale den til nogen uden en enorm opiat tolerance (Jeg tager 140 mg oxycodon for at blive ordentlig skæv)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Kimmo69 skrev:
Jeg har for ikke lang tid siden haft "Nobligan Retard"...
De var satme klamme, for der er et voks-lag udenpå! Så den sodavand jeg smed pulveret i, blev mega klamt...

Men ned røg det jo. OG heldigvis havde jeg også tramadol kapsler liggende. Så knuste kun en enkelt retard og tog resten uden at knuse dem (15 stk. 100 mg retard tabletter) og samtidig opløste jeg pulveret fra kapslerne (i alt 500 mg) i sodavand og skyllede ned med. Jeg siger jer, jeg var skæv hele dagen... :D Lige til sidst blev det dog en smule ubehageligt, fik svedetur. Men alt i alt en fed nok oplevelse, men vil ikke anbefale den til nogen uden en enorm opiat tolerance (Jeg tager 140 mg oxycodon for at blive ordentlig skæv)

Du tog 500 mg tramadol pulver og 1,5 GRAM controlled release tramadol? Prøv at se på bluelight efter tråde med tramadol og epileptiske anfald... efter et (stoffremkaldt) epileptisk anfald i nærvær af sine venner eller familie, ser situationen efter sigende lidt anerledes ud.

... enten er du dum eller også har du ikke livet særligt kært

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Word Adhoc.
Det er da også fuldstændig hul i hovedet at lamme så meget tramadol, når det øger seizure threshold (muligheden for anfald/epileptisk). Måske er det smartere at lamme hydrocon som du siger du skal have 140mg for at blive lam.

Medlem
Brugeravatar

Det skal lige siges at der anbefales max at tage 400mg dagligt ifølge indlægssedlen.

Medlem

W00t? Der var det mig der ikke lige havde undersøgt tramadol ordentligt... Vidste ikke det kunne give epileptiske anfald! Tror da nok lige jeg vil holde lidt igen med doserne for eftertiden! :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Kimmo69 skrev:
W00t? Der var det mig der ikke lige havde undersøgt tramadol ordentligt... Vidste ikke det kunne give epileptiske anfald! Tror da nok lige jeg vil holde lidt igen med doserne for eftertiden! :D

Næste gang læs lidt før du går amok med stofferne... :) Bare et råd som jeg selv ville have haft brug for 5-6 år siden d jeg begyndte min stof-karriere :)

Junior medlem

Hej jeg har flere gange støt på ordet/slagord eller hvad det er, men hvad betyder "lamme effekten"?
Jeg får medicin for fibromyalgi og har aldrig oplevet det, derfor blev jeg lidt forskrækket og besluttede af finde ud af hvad det er:)
Jeg håber nogle kan svare på det?

Insane psychedelia user!

Det handler om at føle sig godt påvirket.

Junior medlem

Pas på med Tramadol. Tog det med måde i 5 år. I dag har jeg epilepsi og TEA. Og hvad (næsten) værre er, at jeg ikke kan tåle nogen som helst slags stimulanser, beroligende, ikke engang alkohol uden straks at få anfald - på trods af kraftig medicinering. Hjælp!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]