Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 maj 2025 06:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 118 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Godt nok :)
har nemlig en mistanke om at der er nogen der har sået dem i sin have... og ikke bare en lille busk.. ret mange !
ved ikke om man kan det ? men de ligner GODT nok sindsygt meget !

Må jeg poste et billed i din tråd her så du eller en anden kan hjælpe mig med at identificere den ?

Junior medlem

Så vidt jeg har forstået ser planten sådan ud: http://www.plant-identification.co.uk/s ... inacea.htm
Jeg er i gang med at lave det nu så der kommer billeder indenfor kort tid :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er der nogle specielle tidspunkter af året, hvor græsset er mest "modent" eller indeholder en højere koncentration af DMT?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://www.fugleognatur.dk/vispaakort.aspx?artid=4104
Kort over forekomster af rørgræs i DK.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Bumb :D så tog jeg fejl, eller google gjorde hehe ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Rellek skrev:
Er der nogle specielle tidspunkter af året, hvor græsset er mest "modent" eller indeholder en højere koncentration af DMT?

Jeg vil tro, at koncentrationen af DMT er den samme hele tiden. Men det er en 1-årig græs, som blomstrer i juli/august. Det er svært at bestemme græsarter, når de ikke er i blomst. Så vi er faktisk midt i højsæsonen for rørgræs lige i øjeblikket, så det er bare at gå ud og kigge! :) Planten ligner tagrør en del, men tagrør har en hårkrans, mens rørgræs har en skedehinde der hvor stråene går ud fra stammen.

Junior medlem

Jeg har nu forsøgt at lave det, men havde vist lidt for travlt så fik intet ud af det. I stedet for at lade rensebenzinen stå og fordampe af sig selv varmede jeg det op så det fordampede hurtigere, og tror DMT'en fordampede sammen med det :(

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Jeg er meget interesseret i at høre om der er nogle det her eksperiment er lykkedes for? Billeder er meget velkommen! :D

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har det seneste stykke tid været forbi et par søer og vandhuller i kbh området, men synes ikke rigtigt jeg har fundet den pågældende plante.
Det er ikke sådan så der er nogle der kan udpege nogle specifikke lokationer i kbhområdet hvor de har set planten, eller ved jeg kan finde den ?

Medlem
Brugeravatar

Jeg kan lige komme med en opdatering på hvor de ikke er at finde: Søen i fælledparken og i HC Ørstedsparken (ikke at jeg havde regnet med det nogle steder ;P) tilgengæld var der fyldt med panzerbasser i H.C Ørstedsparken og dykkere.. hmm wonder why ? hahahaha xD
Jeg var også ude på Amager fællede, der var heller ikke noget at hente, men det er jo et stort arial, på trods af jeg brugte 2 timer derude nåed jeg jo ikke halvt igennem. : )

Medlem
Brugeravatar

Morten på 14 - Jeg ved jeg er lidt forsent på den.. Men er er det begge tagrør , eller har den ene ikke den skedehinde du snakkede om ? http://i200.photobucket.com/albums/aa26 ... 5031b7.jpg

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er en svær vinkel at vurdere det fra, men det ligner umiddelbart tagrør. Hvis du tager et billede ned langs stammen, så man kan se direkte ned der hvor bladet går ud fra stilken, så kan jeg give dig et meget bedre svar.

Medlem

Duer denne opskrift også med Mimosa?
Har ikke adgang til rørgræs...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den virker til alt med DMT i.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd Jylland
Hej med jer ;)
Jeg har siddet og læst lidt.. og fandt dette: The simplest way to prepare phalaris is to use a wheat juice extractor. This device presses the juice out of the leaves and stalks. Of course dosage becomes harder to gauge. One report on the internet suggested 1 teaspoon as a good dose and 2 teaspoons as an extreme overdose, resulting in one freaky trip. It appears likely, and has been suggested in some reports, that alkaloid levels drop when the plant dries. By taking the fresh sap, alkaloid levels should be maximized.

Extraction of alkaloids can be performed on dry plant materials (based on Dr. Jonathan Ott's reports). An acid is used to exact the alkaloids of both the DMT and the MAOI containing plants. A solution of 1/3 lemon juice and 2/3 water is used to quickly boil the plant material. Pour off and repeat two more times. The dose is easier to determine because it is based on dry plant material. Three grams of Syrian rue per dose of DMT provides the required MAOI. Again, increasing the dosage of Syrian rue beyond 3g does not increase the potency of the DMT significantly more than 3g.
Her er Linket:http://www.erowid.org/plants/phalaris/phalaris_faq.shtml

Findes der nogle danske planter/frø der kan bruges som MAOi?? Ville jo være nice, hvis det hele kunne hentes i vores egen natur!!
:)

Medlem
Brugeravatar

Super nice opskrift :rocking:

Er der nogen det ved om "Borup flydene afløbsrens" kan bruges som base?

Medlem
Brugeravatar

Jeg var alt for sent ude sidste år, derfor bumper jeg lige tråden så folk ikke først begynder at lede i dvs. vandhuller i septemper. god jagt : )

Junior medlem

Hejsa Allesammen
Så er jeg lige blevet tilmeldt dette geniale forum.
Har knoklet i 3-4 dage sammen med en kammerat og delvist splittet alt hans køkkengrej ad og stået skæv i rensebenzin og hvad ved jeg.
Nu er vi ved det sidste punkt på listen- Altså at tage rensebenz fra og i bradepanden med lortet. sig??Gad vide hvor længe det skal stå før det krystalliserer sig. Hmmm----- Hvis det altså gør det-
jeg skriver tilbage en af de nærmeste dage når og hvis vi får succes.... Men selvfølgelig gør vi da det
Tak for alle jeres gode og fede indlæg. Super inspiration!!!

Har forresten prøvet syntetisk DMT og det var da rimeligt sygt.
Ok 2CE eddermame også vildt
Don Thomas

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Syntetisk DMT? er det ikke 5-meo-dmt du mener?

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem

Geografisk sted: kbh
Er det ikke ligegyldigt om man bruger eddikesyre eller fumarsyre til ekstraktionen, når man alligevel ender op med dmt freebase?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 118 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]