godt at høre at det går bedre
jeg har selv lidt meget af angst, dog mest social angst har aldrig haft det med at blive sindsyg medmindre jeg har taget alt muligt shit og siddet i en ordenlig koger men det nok meget normalt
var meget udafvendt og snaksalig og faktisk iskold med de fleste ting til jeg var en 14-15 år, startede med at ryge da jeg var 13 og det blev til hverdag da jeg var omkring de 14-15 sjovt nok blev min angst os værre og begyndte at bygge sig selv op, det havde nok os lidt at gøre med man begynder at tænke over hvordan man ser ud og hvad folk tænker osv, men hashen har gjordt det meget værre
det blev værre med tiden og jeg røg og røg bare derudaf også bevidst om at det gjorde det værre men man kan jo ik lade vær :S alle jeg kendte røg og de lavede ik andet, selvom det er blevet meget bedre kommer det stadig igen og igen når jeg ryger, jo mere skæv jeg blir jo værre men jeg har lært at leve med det, (er 20 nu) da jeg var 18 var det stadig slemt
min familie og mange andre havde lagt mærke til hvordan jeg blev meget inadvendt og fjern og ændrede mig som person, og de ik rigtig kunne kende mig mere, pænt neder at få afvide og det var os omkring der jeg besluttede mig for tage kampen op med den skide angst
her de sidste par år har jeg prøvet som sagt at se det i øjnene istedet for at prøve at løbe fra det og tænke jeg var mærkelig og skør, jo mere jeg har tænkt at det bare var noget fis jeg forstillede mig i mit hoved har jeg kunne acceptere det mere og mere med tiden, det hjælper virkelig meget
tror os 100 % at det vil blive meget bedre i den kommende tid, 18 år er en fuckt up alder ;O
jeg har røget lige siden og det kommer os hvis jeg er skæv men jeg har efterhånden lært og kæmpe imod, men ville nok ønske jeg havde gjordt som dig og stoppet og fået det afklaret helt, så havde jeg måske ik haft noget som helst idag, det er flot at du er stopped respekt for det

god bedring og held og lykke