Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 jul 2025 05:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Sup Psy
Jeg ville høre om nogle måske havde en fix ide til at hjæle mig
Min roommate og jeg skal til at dyrke vores egne små børn, som vi kan bruge til privat brug (når vi engang er i plus på kontoen igen xD).
Vi ved ved alt om dyrkningen osv. problemet er bare lige hvor det kan lade sig gøre. Vi har et skur der er ideelt til formålet, det eneste drawback er der ikke er nogle stikkontakter der ude :(
Så jeg ville høre om der er nogle af jer der kender en god måde at lave tranportabel strøm på :)?

Vi har selv tænkt på at investere i nogle bil batterier, men måske der er en smartere måde ;)?
Håber i kan hjælpe :D

Medlem

du / i kunne anskaffe jer en generator ? :P

Junior medlem
Brugeravatar

Hehe har også tænkt på det, men lamer de ikke for meget? Det gør dem jeg har set hvertfald :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hvis i vil dyrke i skuret, så træk en forlængerledning. En ikke særlig præcis beregning på et bilbatteri: 13 volt * 55 ampere timer = 715 watt timer. En HPS på 200 watt bruger (surprise!) 200 watt timer pr time den er tændt. Med et tab omkring 50% i invereteren (den dims der laver det om fra 13 volt til 240), har i til halvanden times drift i batteriet. Tilføj anskaffelsespris for batterierne (10 batterier pr døgn, i 2 sæt der bliver brugt på skift er 20 batterier * 500 kr = 10.000 kr), logistikken til at hente og bringe batterierne, samt kapaciteten til at lade dem (igen med energitab i laderen), og i kan få et fucking lang forlængerledning for pengene! Bilbatterier er iøvrigt slet ikke egnede til gentagne op og afladninger, så sådan to sæt vil nok kun akkurat holde en sæson.

En generator er en mulighed, men i skal op i stor skala før det kan retfærdiggøres. Hvad med et lille indendørs stealthgrow? Teh interwebz flyder over med billeder af folk der har bonzaihamp i deres computerkabinetter. Det er sgu da lige jer ;-)

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Junior medlem
Brugeravatar

Bubber du er simpelthen en skat ;) tænkte nemlig nok det var dyrt afhelvede til med bilbatterier og viste ikke lige hvor meget sådan et kunne trække, så dit svar er bare kanon.

Og jo vi har faktisk et rum under vores trapper man kun kan komme til igennem en lem på badeværelset så den mulighed har vi skam (kunne bare have så genialt at få det ud i vores skur :)). Men det tror jeg bliver vores løsning :)

Junior medlem
Brugeravatar

jeg vil sige at i skulle gå ud i den dejlige natur og finde et spot (: og ellers bare et andet mere sikkert sted (:
for har hørt at et skur er en dum ide pga. temp. osv. og at alle kan komme og gå frit .. (:

Junior medlem

Geografisk sted: Langt ude på landet!
generator er en knap så smart ide, hvis de skal være støjsvage koster de minimum 10 af de stærke.

Hold da kæft man, i har et pulderkammer, brug det! ;) de som skabt til grow room!

Junior medlem
Brugeravatar

hehe we are on our way :D... et minus... mine forældre vil have jeg skal smide alt mit lort ud jeg har ved dem eller smide dem ind i det rum, men igen minor setback skal nok finde på nogle smarte ideer ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]