Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2025 20:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej har købt Psilocybe cubensis, mexicanske svampe her for nyligt. spiste 0,9g igår med en ven, ingen vilde visuals eller noget. lidt senere på aften, først efter 2-3timer vi overhovedet kunne mærke bare lidt.
Første gang jeg spiser svampe, min ven har gjort det et par gange før. var det en for lav dosis? hører at Psilocybe cubensis godt kan være svagere end andre arter? og der derfor kræves at man æder flere gram af dem for nogenlunde virkning eller?

Læste at man med Psilocybe cubensis som førstegangs bruger sgu æde 0.25g for mildt trip, og at 6g var ultra stærkt. spiste 0.9g og mærkede intet før efter 2-3timer, og det var virkelig mildt... svampeme var godt blå af blå-syrene osv....så de gode nok går jeg udfra. men føler mig mere påvirket af en 2smøgs joint end disse svampe

ps.
Har os nogle cubanske svampe. Hvordan er doseringen ca på dem? det samme som Psilocybe cubensis?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Ja 0.9 gram mexikanske cubensis er en meget svag dose. Prøv at spise ca. 2 gram. det giver imo en ret mild effekt, men dog en klar mærkbar effekt. prøv at tjekke det her link, det er en dose calculator, som giver et peg om hvordan dosen er efter et givent antal gram. Jeg ved ikke hvor præcis den er i forhold til andre strains end cubensis.

http://www.shroomery.org/6257/Magic-Mus ... Calculator

Alle Cubensis strains (mexikanske, thai, eqvador, ect.) indeholder mere eller mindre samme mængde, psilocybin/psilocin pr. gram.

Mvh. :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Wind Waker
Prøv hellere med 1.5g, til at starte med.

Junior medlem

Hvis du har erfaring med andre psykedeliske stoffer, vil jeg mene at du godt kan prøve med 2g. 1,5g er imo ikke særlig stærkt. Tror jeg havde et level 2 (måske 2.3, so to speak) trip med 2 gram tørret McKennai.

Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg og nogen kammerater spiste hver 3gram af de omtalte svampe. Vi trippede, men ikke med visuals sådan rigtigt. Det svinger helt vildt i potensen. Men andre gange er blot et enkelt gram svampe nok.

Dedikeret medlem

Spøjst, jeg troede egentlig ikke at der var så stor forskel på de forskellige P. Cubensis. Men jeg synes godt nok, at 3g af de Cubensis jeg har adgang til giver et ret heftigt trip. Mere intenst end f.eks 30mg 2C-B eller 2-3 gode LSD-mærker. (selvfølgelig rent subjektivt)

Junior medlem

har ingen erfaring med andre psykedeliske stoffer, har røget hash dagligt nogle år nu. Taget amf/cola et par gange & ketamin.

Ellers har jeg spist 0.9g af disse mexicanske svampe her for et par dage siden, hvor det ikke virkede særlig effektivt.
Så hvad er jeres råd til dosering næste gang? Har stadig 3.3g tilbage ca. og skal deles med en ven, ville 1.5g give os et nogenlunde trip.

Læste os på den der shroomy calculator, at lvl2 trip var =1.3g ca, og lvl 3 = 2.3g

lvl1 trip = 0,7g, ved lvl2trip og højere, dvs. 2.5. Kan man mærke noget der?

Junior medlem

Kristian12 skrev:
Jeg og nogen kammerater spiste hver 3gram af de omtalte svampe. Vi trippede, men ikke med visuals sådan rigtigt. Det svinger helt vildt i potensen. Men andre gange er blot et enkelt gram svampe nok.

sådan var det os lidt da jeg åd de 0,9g, ham min kammarat havde os erfaring med svampe før.
Og vi mærkede ingen visuals eller lign. han kunne dog godt relatere til den effekt de tidligere svampe han havde spist gav, et halv-mildt trip uden at se noget dog... sløret syn lidt, osv. tænke over tingene, osv.

Junior medlem

Culpepers skrev:
Spøjst, jeg troede egentlig ikke at der var så stor forskel på de forskellige P. Cubensis. Men jeg synes godt nok, at 3g af de Cubensis jeg har adgang til giver et ret heftigt trip. Mere intenst end f.eks 30mg 2C-B eller 2-3 gode LSD-mærker. (selvfølgelig rent subjektivt)

Jesus Christ! :P hvis jeg tager 3 mærker har jeg knapt nok nogen virkelighedsforbindelse. Jeg kan næsten glemme min egen eksistens og 'miste' mig selv i et hav af kaleidoskopiske closed-eyes visuals.

Dedikeret medlem

Jep, det er også ca. sådan jeg vil beskrive et trip på 3g af de omtalte P. Cubensis :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg indtog 1,7g på mit første svampetrip, og det var med mexikanske cubensis. Det var tæt på at være vildt nok for mig som førstegangsbruger, men det var satme flot at se på, og det var som om hjernen blev åbnet op :)
Så ja, jeg tror du lige skal lidt længere op i dosis.
God tur til dig ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]