Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 20:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
Ok, for tiden har der kørt en del diskutioner om farvet/misfarvet MDMA, og har jo selv lagt inde med en større mængde blod rødt MDMA, som er farvet med farvestof og mega potent!
sideløbene har der været noget snak om misfarvet grøn MDMA.

men nu er den kørt af sporet.
i mandags mødte jeg en der gav mig SORT MDMA. selvfølgelig var jeg mere skeptisk end jeg nogen sinde har fundet mig selv. ikke nok med det var sort var det også helt massivt krystal.
altså som det havde lagt og størknet i en bradepande 1cm tykt .

det lignede næsten en salt lakrids.
brugte også en time på at sidde og studere det og spørger til det.. men han vidste ikke meget. andet end det skulle altså være god nok. og de var alle sammen helt smeltet på det.

jeg stolte dog ikk helt på det, tog kun en lille line, og det "smagte" og følte helt sikkert som MDMA (i næsen), kunne dog ikke rigtig mærke noget.
men jeg afviser bestemt ikke at det var mig der bare ikke kunne mærke det, for min veninde som har fået MDMA rigtig mange gange, mente det var det bedste hun havde prøvet.
i'm puzzled!!

i mit hoved lugter det for meget af noia produkt(på den dårlige måde) ellers har de farvet det , hvilket bare er mere noia! hvad prøver de at gemme?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det lyder i hvert fald ubehageligt, hvis MDMA markedet bliver et mekka for salgstricks som farver mm, som ecstacypillerne er det. Så bliver det svært at se forskel til sidst.
Jeg kan ikke hjælpe dig uderligere, end at ren MDMA ikke er sort, medmindre nogen har farvet det (duh).

Jeg er dog selv stødt på MDMA batches igennem tiden, der har haft forkellige farver, og nogle af dem prøvede jeg selv med rigtig gode trips til følge. Så det behøver bestemt ikke være dårilgt.
Men det lugter af cutting og andre lamme ting til at øge profitten

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Ja det er sku for meget!
De gør det sikkert hvis de syndes deres mdma ser helt fucked ud når det er færdigt.
så farver de det for at det kan sige ( yeea man! ny slags sort mdma, meget vildere)

De ved bare ikke at det skræmmer de lidt mere erfarende kunder åbenbart.

( dig.. hvis du der læser det her farver vores elskede mdma, så lad vær, du er en narhat ! )

Admin
Brugeravatar

Har set noget lignende flere gange. Det grålige stads, som er en masse krystaller "smeltet" sammen i store klumper, så man kan se formen af det glas de har ligget i. Men det varierer en del fra den kilde. Nogle gange har det været meget mørkt/sort. Andre gange næsten helt hvidt. Det lugter ofte af lakrids eller lidt syrligt slik. Ved ikke hvad de urenheder er, og det vil jeg heller ikke sidde at gisne om. Kan bare sige som Frugthat, at rent mdma er hvidt.

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Ja det grå mdma lugter ofte af lakrids, det har jeg også lagt mærke til
Fik noget grønligt mdma ( tråden med grønt mdma ) som virkelig stank langt væk af det,
det var sådan af smagen hang i næsen lang tid efter en streg.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
duften af lakrids er jeg næsten sikker på stammer fra ureageret safrol ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Wind Waker
Citat:
duften af lakrids er jeg næsten sikker på stammer fra ureageret safrol

Kunne du give lidt flere detaljer, er sgu lidt småinteresseret.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Du kan lave mdp2p ud fra safrol vha wackers oxidation :) http://www.erowid.org/archive/rhodium/c ... trite.html

mdp2p kan du lave til mdma/mda/andre ting http://www.lycaeum.org/rhodium/chemistr ... nabh4.html

- Skal siges jeg kun har kigget kort på de 2 "opskrifter" - så jeg aner ikke hvorvidt de er gode.

.. Hvis det ikke er ordenligt oprenset(hvilket det desværre ikke er, da man mister udbytte på oprensninger), vil det selvfølgelig lugte lidt af de reagenser der er brugt.

Junior medlem

Er selv lige blevet tilbudt noget sort mdma i dag.
og stod præcis lige som nogle af jer og så meeeget skeptisk ud .
siden hvornår skal mdma have alle mulige lorte farver . selvom jeg må indrømme at den bedste emma jeg har fået i mit liv var blodrød og kunne ikke være længere fra at være klar end den var! Dilemma?!?!

Junior medlem

Har selv været i besiddelse af noget brunt, klistret MDMA, en kammerat og jeg skulle prøve... Det var vel en prøve på et halvt gram ca, så vi tog vel en normal bombe på 110-125mg hver.. Det var udemærket MDMA, altså go' MDMA.. men ikk det vilde af slagsen.. Men tænker mere på at det var for mærkeligt at det var brunt, nærmest "flydende" og helt klistret.. Det var umuligt at hakke og sniffe.. Det ville man ikke kunne overhovedet.. Kan bar ikke lade være være med at tænke, hvorfor dælen det var sådan.. Og hvor det kom fra??????

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Jeg tror ikke så meget på at det skulle være et slags salgs trick, eller en form for en styrke indikator.. For hvis man har gaven at kunne lave MDMA ordenligt, vil jeg da helt klart mene at man ikke derefter vil begynde at tilsætte nogen former for farve idet! Tror enten det er en fejl i syntesen eller noget der er blevet gjort efter det har skriftet flere hænder måske.. Hvis jeg skulle vælge mellem en klar krystal MDMA med eventuelt et meget lille farve i eller en dissideret farvet MDMA var der da ingen tvil om hvilken en jeg ville vælge!!!!!
Men ja det er sjovt som MDMA kan lugte stjerne anis agtigt! Som hyene skriver, tror jeg også helt klart at det er noget at gøre med safrolen at gøre.
Det kunne godt tyde på det var den samme grønne jeg faldt over. Den var dog ikke at tage fejl af! Der var sku knald på!!! Men den var nærmere grøn skær/gennemsigtig agtig. blev lidt hvidlig hvis der blev knækket noget af den eller hvis den havde skabet sig op af andre krystaller..
Har vist et mobil billede af den hvis nogle skulle være intra.. Men det er ikke til at se på 3.2 pix ordenligt puls billede ikke var taget super godt..

Admin
Brugeravatar

Dovenskab

Hvis folk køber produktet alligevel, ser producenten ingen grund til at bruge tid og penge på at oprense det. Man mister i øvrigt også lidt produkt ved oprensningen.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Sort mdma er fra nordjylland ville mene 60% rent, det er udemærket.. selvfølgelig kan jeg ikke sige om det er præcis det samme men for 1-2 måneder siden stødte jeg på en del. Der var det ren krystaller og mellem størrelse.
Men for et par uger siden stod jeg med noget der så lidt gråt ud eller misfarvet i store krystaller, når det blev knust var det helt hvidt det tæt på 100% hvis ikke det var... total flotte de krystaller ;D

Farven er fordi flere og flere laver det selv, eller prøver (hmm) og tilsætter farve for at vise hvem det er fra.. men igen folk er også begyndt at cutte i det. Det er for klamt! Tror man skal stole som altid rigtig godt på dem man nu får tingene fra, men sådan er det jo med alt...

Medlem
Brugeravatar

Hvorfor lige 60 % :roll: Er det testet?
Det med farven aner jeg sgu ikke en skid om,
jeg ved bare at Emma hun er ikke sort grøn og gul.

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Medlem

Det kommer nemlig lige præcis fra nordjylland. Det er ikke testet. Det er fra danmark. Jeg har prøvet det, og synes det var .. tjaa.. okay emma.. Det var ikke vildt, og det var ikke dårligt.. Der skulle ihvertfald 0,2 til 0,3 til en god virkning.

Så det passer meget godt med 40-60 procent. Man kan helller ikke altid sige: Det er rent fordi det er hvidt. Fordi det er ikke alle der laver det ens. Det er tit opskriften der gør, hvor kraftig mdmaen er. Grunden til det lugter af lakrids er som sagt det olie de putter i for lortet hænger sammen. Jeg har set en hel plade der var sort som kul. Når det blev knust blev det til gråt.

Men det hvide der er i omløb i midtjylland er et tak bedre.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CTU
FrkFin skrev:
Farven er fordi flere og flere laver det selv, eller prøver (hmm) og tilsætter farve for at vise hvem det er fra..

Det er højst sandsynligt reagenser og biprodukter der ikke er fjernet, kan ikke se nogen mening i "skulle vise hvor det kommer fra". Og 60% MDMA er cuttet, ellers er det ihvertfald meget urent og nok også temmeligt giftigt.

Highwaytoheaven skrev:
Så det passer meget godt med 40-60 procent. Man kan helller ikke altid sige: Det er rent fordi det er hvidt. Fordi det er ikke alle der laver det ens. Det er tit opskriften der gør, hvor kraftig mdmaen er. Grunden til det lugter af lakrids er som sagt det olie de putter i for lortet hænger sammen. Jeg har set en hel plade der var sort som kul. Når det blev knust blev det til gråt.

Olie for at det hænger sammen? Jeez. Det er bare et møgbeskidt produkt.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Highwaytoheaven skrev:
Man kan helller ikke altid sige: Det er rent fordi det er hvidt. Fordi det er ikke alle der laver det ens. Det er tit opskriften der gør, hvor kraftig mdmaen er. Grunden til det lugter af lakrids er som sagt det olie de putter i for lortet hænger sammen. Jeg har set en hel plade der var sort som kul. Når det blev knust blev det til gråt.

Fis og ballade. Lakridslugten kommer fra safrolrester (den olie MDMA laves fra), og ikke noget der tilsættes for at få det til at hænge sammen. Det klarer krystaller fint i en krystalstruktur. Og det har ikke noget at gøre med "opskriften" (aka syntesevejen), hvor rent det bliver. Det har noget at gøre med, om folk oprenser deres stof, dvs om de sætter en smule ære i deres produkt. Folk der laver MDMA-plader har hvertfald ingen ære i livet, for de plader laves ved at inddampe det sidste trin i syntesen, indtil stoffet inklusiv ALLE urenheder og eventuelle katalysatorer, der har været brugt undervejs, fælder ud. Det er potentielt pissegiftigt.

Medlem

Så ringe produktion skulle kunne gøre det brunt, grønt, rødt, blåt, gråt eller sort?

De første farvede portioner jeg stødte på var rigtig gode, og det var på et tidspunkt hvor udvalget var enormt ca. 2 år siden. Derfor nåede vi til frem til at det måtte for at markere sin portion, og eller for at det var svære at blande op.

Mvh
Anarkrig

Ps. Jeg aner intet om kvaliteten af de farvede krystaller der er på markedet i dag.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Kan man rense sit MDMA med acetone, ligesom med amfetamin?

Mvh

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Ja, det kan du godt forsøge dig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]