<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg: Hej Anima, jeg talte sådan set pænt til dig, og gav dig et venligt råd. Hvis du ikke mener at det nytter noget, hvorfor skriver du så herinde? Hvorfor forsøger du så at overbevise os om dine argumenters rigtighed?
Det giver ingen mening.
Hvis vi alligevel ikke ville kunne forstå det og du spilder din tid, hvorfor så ikke gøre det på en måde så andre vil kunen forstå det? Eller hvorfor så ikke holde op med at skrive om disse emner?
Det er morsomt at jeg skriver til dig om ræson, og du så svarer med noget der ikke giver nogen mening. Det jeg skrev var jo netop for at du IKKE skulle spilde din tid, sådan som du gør nu.
Du er skør Anima.<HR></BLOCKQUOTE>
For at vende tilbage til det som vi snakkede om, jeg tolker Babylon som noget dobbelt, læg mærke til at samtidig med at den omtales i Bibelen som Skøgen som sidder på de syv hoveder, dvs. bjerge, dyret kommer op af havet, dvs. folkeslag og nationer, dyret repræsentere jordens konger, skøgen er almindelige mennesker, skøgen bærer juveler som symbol på rigdom dvs. handelsfolk, kapitalisme... Der diskuteres om der menes Rom, skøgen blev jo brænd af dyret, rom blev også brændt af en sindsyg kejser ... Men Babylon er også en by i det gamle Mesopotanien i Irak! Og hvor er det lige at de store spændinger i verden udfolder sig? Nemlig i de områder, inklusiv Israel, Kristendommens og Jødedommens højborg.
Indse det folkens, de kræfter som kommer tiol at bestemme menneskehedens udvikling i de næste mange år er den religions krig som er under optravling
Jødedommen vs. Islam vs. Kristendommen
Israelerne siger selv at de styrer Amerika og der er mange som ikke ønsker fred i Israel, det samme gælder på modsatte side, dvs. Muslimsk, begge gør de ultimativt krav på jorden ifølge deres profeters befalinger skal de bestemme verdensudviklingensgang.
|