Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 03:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Hey...
Jeg har lige set af Infected Mushroom kommer til Danmark igen. Tror det bliver totalt fedt.. De spiller i København.

Jeg var i Skive sidst de var her og det var en mega fed oplevelse! Det var alt for fedt.

Andre end mig, som ved de kommer? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Det skulle man da tro [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Jeg ville nu gerne lige se/høre nogle af deres sets inden, en ven blev lidt skuffet i Skive over de numre som blev spillet.

Medlem

Skuffet!? De fyrer alle de fedeste numre af..

Lækkert at stå helt oppe i toppen af tribunen og kigge ud over salen og lysshowet, mens Psycho går totalt amok og hårene rejser sig på hele kroppen... AAAAaaaaahh.. glæder mig allerede. :-)

Medlem

Geografisk sted: The Falafel Heights
Jamen, hvornår???

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Fuck nu Infected...

Er i ikke ved at være vokset fra dem?

Der er hundredevis af andre alt for svedige psytrance-navne, så hvorfor få stiv pik over at Infected skal spille i Danmark igen igen igen ???

Medlem

Dex: Fordi Infected har lavet det fedeste psy-trance til dato! Så fuck det, hvor mange andre "gode" der er. INGEN slår Infected imo.

Det er forresten 8 November.

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Fuck nu Infected...

Er i ikke ved at være vokset fra dem?

Der er hundredevis af andre alt for svedige psytrance-navne, så hvorfor få stiv pik over at Infected skal spille i Danmark igen igen igen ???
<HR></BLOCKQUOTE>

Vokset fra dem ? Hvordan skal det tolkes ? Er du måske vokset fra hallucinogen ?

Hvorfor brokke sig over at nogle mennesker glæder sig over at infected mushroom kommer til Danmark, kan du ikke bare ignorere det ?

In our memories
Brugeravatar

Slet ikke, men Hallucinogen har ikke udgivet 3 efterfølgende skiver med elendig musik - tværtimod har manden udfoldet sig sublimt i nogle af de mange sideprojekter han er med i...

De 2 første Infected skiver holder - men resten... *puke*

Insane psychedelia user!

Det er blot din mening....

Medlem

Hmm.. mener da Infected spiller i Bio til Aug, lige som sidste år. Eller er jeg helt galt på den?

Btw.. Infected styrer! Sidste år i Bio, var en for fed koncert/oplevelse. De styrede virkelig! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Haldolium rykker da en del mere en Infected IMO, og på trods af at de har spillet i Danmark 3 gange inden for det sidste års tid, har jeg da ikke set nogen posts omkring dem...

(Undtagen en flyer, jeg selv postede under et andet topic, tidligere på året)

Jeg stiller blot spørgsmålstegn ved folks Infected-fanatisme!

Medlem

Må da indrømme af Infecte's gamle musik er bedre, end det nye de har lavet. Sådan synes jeg det er med de fleste. SBK, Bitmonx, etc..

men jo Dex, Haldolium rockz MAX! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

kan godt lide "Haldolium - In The Wind"

In our memories
Brugeravatar

H2O-skiven er nu klart federe IMO... Syntes ikke der er mere end 2-3 tracks på den nyeste skive, der er noget at skrive hjem om... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Ifølge min overbevisning, så stinker Infected M. Det er sku ikke lige min kop the...

Hvis man gerne vil høre psychedelisk smadder, når det er bedst :) Så burde man tage med imorgen på Bastionen og høre Gnome Effect, og som en lille bonus ting, så kommer Son Kite også og spiller live.

- Rylle

Medlem
Brugeravatar

jeg troede det var den 1 nov de spillede... okay, jeg tror også det ville være federe at se Haldolium live, end Infected, men ikke så mange af dem jeg kender ved hvem Haldolium er, men Infected ved alle hvem der er...
jeg skal helt klart afsted!!

Medlem

Alle kender da Haldolium ellers er de ikke ordentlig psytrance trippere [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Rylle> Hvis de så bare gad at spille "Møgfisk", men ak nej, gider de nok ikke [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Insane psychedelia user!

NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!!

Hvad sker der for jeres stenede "Jeg har ædt 24 grønne VW og får spasmer i takt til musikken" musik ? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Noget progressive duer, andet gør ikke IMHO. Men det er jo en religionskrig.

Rylle> Når jeg tænker på psychedelisk smadder, så tænker jeg nu på selskabet Aciddance eller Technoms [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Men okay, jeg kender heller ikke Gnome Effect.

[ 27 Juni 2003: Besked ændret af: ~Jensus~ ]

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Selvfølgelig kommer Infected Mushroom til Danmark igen - folk strømmer jo til for at høre dem.

Set fra arrangørernes side kan jeg fint forstå det; I stedet for at booke 2 halvkendte navne booker de et stort som tiltrækker mange mennesker. Altså penge i kassen.

Personligt bryder jeg mig ikke specielt meget om Infected Mushrooms musik mere, og der er mindst 30-40 kunstnere jeg hellere vil høre, men derfor synes jeg nu ikke der er grund til at klage over at de kommer til Danmark igen.

Hvis vi vil have noget andet, nyere, mere spændende og mere varieret musik til Danmark må vi også gøre noget for det - kom til de fester hvor lineup er knap så "mainstream", og ta' dine venner med.

Desuden burde man måske også tænke på, at de store navne trækker en masse til til, der måske normalt ikke går til psytrance fester - og hvis de får en god oplevelse, kunne det måske være de gik til endnu flere fester i fremtiden, og hjalp til med at gøre scenen bedre.

Og forresten - jeg møder ikke op til Infected Mushroom, men regner bestemt med at komme over og høre Simon Posford tvangsfodre et tændt dansegulv med mystiske og dybt, dybt fantastiske lyde [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
http://www.infected-mushroom.net/Main/Main/Main.htm <---her står det, at de kommer d. 8 november...

Hvor officiel siden er ved jeg dog ikke...

Infected er for psytrance hvad Rolls Royce er for biler [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af AoD:
Infected er for psytrance hvad Rolls Royce er for biler [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Alt alt alt alt alt for dyre ???

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]