Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 18:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

jeg har søgt en smule på den røde fluesvamp men har ikk rigtigt kunne finde noget.. så har lige et par spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med.

1. hvis svampen skal indtages så skal gifstoffet jo væk, har jeg ret hvis jeg siger at det forsvinder ved tørring, og hvor lang tid skal den så tøre
2. hvad er start dosseringen (for en nybegynder)
3. hvordan er trippet (i forhold til SN fx)
4. hvordan indtages den bedst muligt (thé, oral osv)
5. hvor lang tid varer trippet ca.

håber i kan hjælpe :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Wind Waker
Citat:
jeg har søgt en smule på den røde fluesvamp men har ikk rigtigt kunne finde noget.. så har lige et par spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med.

1. hvis svampen skal indtages så skal gifstoffet jo væk, har jeg ret hvis jeg siger at det forsvinder ved tørring, og hvor lang tid skal den så tøre
2. hvad er start dosseringen (for en nybegynder)
3. hvordan er trippet (i forhold til SN fx)
4. hvordan indtages den bedst muligt (thé, oral osv)
5. hvor lang tid varer trippet ca.

håber i kan hjælpe

Hey, jeg har godt nok aldrig prøvet det, men så vidt jeg kan læse har det ingenting at gøre med psykedeliske svampe.

http://www.psychedelia.dk/wiki/Amanita_Muscaria

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Svampen indeholder ikke psilocybin og rusen kan derfor ikke sammenlignes med SN. Alle dine spørgsmål kan besvares ved brug af søgefunktionen eller Erowid :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

held og lykke med det :). Har læst en triprapport der siger trippet er fantastisk, men slet ikke anbefales, da fyren brækkede sig og havde det ret skidt nogle dage efter. Så de negative effekter > positive effekter, så vidt som jeg har forstået det. Men som sagt, held og lykke!

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Medlem
Brugeravatar

den trip rapport har jeg os læst, men åd han den ikk os rå ? så vil mene at det var giften der havde gjort ham syg...

Spooner, jeg har søgt en del på det men sys ikk jeg kan finde svar på spørgsmålene :?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Hej og undskyld jeg lige stiller et off-T spørgsmål, men gider ikke at lave en tråd om det.
Kan man ikke lave et muscimol-ekstrakt af fluesvampen ? altså ikke en suppe med ibotensyre og andet snask.
Her er der jo en der gør det med psilocybin, er det så ikke muligt med muscimol ? http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... 61#p414161

Btw til topic vil jeg lige tilføje at en særlig sharman mener at man
skal spise de vide pletter på fluesvampen og ikke kødet.

Altså han skraber pletterne / det hvide snask af med en teske og spiser det rent.

Kan godt lide at de i den video skriver :
the muscaria was spiritually purified and safe.... lol ?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nzpD1VsN9Ig&feature=related[/youtube]

Ikke lige noget jeg vil anbefale folk at gøre.
Men det lyder da spændene.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
der er ikke ret meget muscimol i svampen i frisk tilstand. du kan tørre svampen i ovnen ved ca. 70-80 grader. det skulle omdanne Ibotensyren(som er stimulerende men ikke psykedelisk) til muscimol. startdosis efter denne process er under 5 g.

eller du kan selvfølgelig drikke din egen urin, men så skal du først gennem et stimulanshelvede.

Medlem
Brugeravatar

Halugenlampe skrev:
der er ikke ret meget muscimol i svampen i frisk tilstand. du kan tørre svampen i ovnen ved ca. 70-80 grader. det skulle omdanne Ibotensyren(som er stimulerende men ikke psykedelisk) til muscimol. startdosis efter denne process er under 5 g.

eller du kan selvfølgelig drikke din egen urin, men så skal du først gennem et stimulanshelvede.

hvordan kom urin ind i denne samtale :? :hm:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er en af indtagelses metoderne. Det ville du vide hvis du gad læse lidt op på emnet ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Puuuha, jeg ville sgu aldrig drikke mit gule urin for en mild high. Så hellere lidt kvalme ved at æde svampen rådt. Tror sgu jeg får det dårligt, uanset om jeg så drikker pisset eller spiser svampen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

wushu skrev:
den trip rapport har jeg os læst, men åd han den ikk os rå ? så vil mene at det var giften der havde gjort ham syg...:?

Det er sgu da rigtigt... My bad :lol:

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hanguk
Hvorfor ikke bare holde sig til SN? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er alligevel lidt fedt, at sige man har spist fluesvamp

Medlem
Brugeravatar

Jeg forstår ikke hvorfor folk vil tage stoffer for at spille smarte ude i byen, det giver IMO ingen mening. Tag dem for nydelsen skyld og gør det fornuftigt. At kaste sig ud i noget for at spille smart eller stort, ender tit i at man tager noget man ikke ved hvad er eller taget for meget af det, og så er et ender galt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det var bestemt ikke det jeg mente, hvis du altså hentyder til mig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
TAP skrev:
Jeg forstår ikke hvorfor folk vil tage stoffer for at spille smarte ude i byen, det giver IMO ingen mening. Tag dem for nydelsen skyld og gør det fornuftigt. At kaste sig ud i noget for at spille smart eller stort, ender tit i at man tager noget man ikke ved hvad er eller taget for meget af det, og så er et ender galt.

Der stortset ikke noget som folk ikke vil gøre, for at blive accepteret, af flertallet.

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Medlem
Brugeravatar

Krimse skrev:
Det var bestemt ikke det jeg mente, hvis du altså hentyder til mig.

Det var dig jeg hentydet til ja, men da kun godt at du ikke gør det af de grunde. Har dog svært ved at se hvordan det ellers skulle forstås?

HrKnudsen skrev:
Der stortset ikke noget som folk ikke vil gøre, for at blive accepteret, af flertallet.

Desværre ja, folk burde være mere selvstændige.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
nej, man er ikke selvstændig hvis man spiser rød fluevamp...

....

...Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Jeg skider på hvad i siger, jeg æder rå fluesvamp fordi det er fedt at brække sig og ryste sig ihjel i en kold skov.
Desuden kan jeg efterblæse hele natten på mit eget pis så jeg slår to fluer med et smæk.
Billede

Medlem
Brugeravatar

Jeg har hverken sagt det er uselvstændigt at spise rød flue svamp eller man ikke skal gøre det. Det må folk selv bestemme, det er deres valg.

Jeg har sagt jeg ikke kan forstå man vil gøre det for at "kunne sige noget fedt". Det er imo der filmen knækker. Hvis folk tager stoffer for at prale med det, er der sgu ikke meget mening i det, og at jeg mener at det kan føre til at man tager stofferne på en forkert måde (f.eks. stoffer man ikke kender til bunds eller for meget) fordi man vil spille smart.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]