Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej

Jeg har købt en del Rivotrilpiller - dvs. over 50. Jeg har tidligere købt ved vedkommende hvor de virkede fint nok.

Men denne gang er det som om de ikke rigtigt virker. Og selv hvis jeg tager 10-15 af dem (de er 2mg's) er effekten lidt vag.

Er der nogen måde man kan få testet om stoffet er rigtigt??

Pillen ser i øvrigt NØJAGTIGT ud som en Rivotril 2mg skal se ud. Der står "Roche" på, har to prikker og et 2-tal.

Håber på hjælp. 1000 tak!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Det korte svar er, nej... Det kræver dyrt udstyr at teste indholdsstoffer, og specielt, hvis du også vil have en koncentrationsbestemmelse.

Og bare fordi logoet er det samme som på de originale, så er det absolut ingen garanti eller et hint om, at der er tale om the real deal. Pillepressere og sågar pillepakkere er mulige at få på det sorte marked, og så kan du lave piller, der ligner hvad som helst på en prik.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Fik du dem bare løst? Ingen indpakning?
Kan være du har fået de paki-blistere der er i omløb for tiden - de indeholder langtfra hvad de skal af indholdsstoffer. Hverken de valium eller rivotril der florerer i falsk blister med pakiskrift på.

Hint: Clonazepam smager meget mildt iforhold til andre piller - faktisk lidt hen af mint. Men kan være svært at bedømme, da bindemidler tit har en neutral smag.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Altså hvis du ikke har nogen tolerance for benzoer (?), og du har taget 20-30 mg clonazepam med en "lidt vag" effekt som følge, så kan der da ikke være nogen tvivl om at det er nogle dårlige piller du har fået fat i? :(

Så med mindre du har en høj tolerance over for benzoer, så har du udført test nok til at konkludere, at de langt fra indeholder 2 mg clonazepam hver.

Dedikeret medlem

Det må simpelthen være Paki piller det der!

Helt ening med kemal omkring smag af clonazepam osv.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg tror I har ret. Det var fake piller.

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Nu vi er igang med at snakke om Clonazepam, så fik jeg nogen ''polske krydser'' igår, dvs, clonazepam tabletter indeholdende 2mg clonazepam i hver. De var i blister pakke. der stod clonazepamum på på bag siden af blister pakken, selve pillen var lidt tyggere end rivotril. en krydsdelekærv på den ene side, blank på den anden?

De er fremstillet i Polen. men synes efffekten var en smule vag. Nogen der kender dem ? og har er faringer med dem?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Øhm 20-30 mg clonazepam? Jeg har ret svært ved at forestille mig effekten af over 4 mg ud over dyb søvn

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Bump!

Jeg river lige op i denne tråd fordi jeg for nylig også har modtaget disse piller hvor der står "Roche 2" på den ene side af pillerne (nogle mangler endda dette) og de virker også meget milde i virkningen.

Bivirkninger som træthed forekommer men ingen af de andre lækre effekter som rivotril ellers har er der. Jeg har ingen benzo tolerance og jeg skal også have 5-10 stykker for at få en vag virkning.

Så jeg ville bare høre om der er nogen der evt. har fundet ud af hvad de kan indeholde? En meget lille mængde clonazepam pr. styk?

og så vil jeg også lige sige at folk skal passe på med at købe rivotriler i Århus området da det sagtens kan være spild af penge..

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
tak for the heads up:-)

Dedikeret medlem

Jeg synes det flyder med fake Rivotril alle vegne!.. Men der har dog været clonazepam i de fleste af dem jeg er stødt på, men bare i MEGET mindre doser!..
Mit bedste råd er altid at få fat i noget Dansk medicin, og hvis det ikke er muligt, så fx. noget nordisk medicin i blisterpakker fx.
Lige ud over Valium er Rivotril nok de benzoer jeg har oplevet mest fusk/kopier med, som næsten ligner de danske på en prik, men bare smager en hel del mildere af clonazepam.. Det er tit at de 2 prikker ikke er enten helt så store eller dybe end de danske eller at de ikke er blanke på samme måde i overfladen..
Men det kan også være meget forskelligt fra hvad for nogle Rivotril det er.. Om det er dem i blister eller ej..
Jeg har selv fået Rivotril i mange år nu(2 mg, 3 gange dagligt) og den nemmeste måde at finde ud af om de er fake,(for mig) er helt klart smagen..
Ja eller købe en 10-15 stk og så æde dem, men det er en dyr farlig måde at tjekke det på da der kan værre andre ting i end lige clonazepam i de fake altså..

Senest rettet af Morpheus 25 jan 2011 18:06, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Jeg tror også jeg er gået i fælden. Lige fået en mængde rivotril. Og har de sidste to mdr kun fået 1 mg dagligt. Prøvede så 7 stk 2 mg og effekten var meget svag. Har tidligere fået store doser, men ville mene at efter sådan en pause skulle mine tolerance være faldet.
Med hensyn til smagen, smager de dog, som i beskriver: meget milde. Måske for milde?? Lige meget hvad er det ihvertfald noget pis at der flyder med fake allesteder.... Nogen der måske kan beskrive smagen yderligere på de real iforhold til de fake for ja de ligner på en prik?

Junior medlem

Nu har jeg prøvet at smage forskel flere gange og de fake er væsentlig mildere og næsten smagsløse i forhold til de ægte rivotril. Så smag inden i investere...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor du mindst venter at finde mig ..
Synes de smager noget ala sødetabletter ..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ChiQah skrev:

Det er ikke en god måde at teste om de er ægte på..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor du mindst venter at finde mig ..
Psyduck skrev:
ChiQah skrev:

Det er ikke en god måde at teste om de er ægte på..

Hvis du læser tråden igennem, vil du forstå mit svar. Men det har du jo så tydeligvis ikke gjort ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]