MFS skrev:
Tror overhovede ikke du kan få en 400/600w derind, kender heller ikke nogle som har sådan nogle store CFL

Hvis du sætter en pc blæser eller bare en blæser op, så kan du nok liige smide en 150w hps ind... Og de er helt fine til at vegge under.
Men hvis du vil have noget rygebart, så er det ikke lowryder du skal have fat i, ærlig talt

Så vil jeg klart følge Shambhala's råd, om have 1 god tøs

Nejnej, det er helt okay, vi alle starter et sted

..
hehe det kan man sikkert ikke, mente bare at have set nogle da jeg kiggede efter pærer men det har nok været andet end cfl så
har tænkt mig at smide en lille blæser eller 2 derind, men jeg tror sku ik jeg tør tage chancen med en hps da skabet er utrolig lille og der ik kommer den vilde udluftning til at starte med
hvilke valg vil være det næstbedste ang pærer ? 180W duel spectre cfl eller 2x 100-200W cfl eller en stor bloom cfl og nogle små sparepærer/lysstorør/andet til vegge ?
1 plante med LST eller andre metoder ville nok være optimalt til mit lille skab men jeg er jo mega noob, så tror det ville være en for stor mundfuld at starte med sådan noget, kunne evt have 2 og så prøve lst på den ene så jeg stadig har 1 hvis det fejler, det er chancen vel rimelig stor for når jeg ingen erfaring har
fik afvide at en blanding mellem lowryder og en anden ville være godt mht pladsen, hvis i har andre forslag til små strains må i gerne sige til, yield er ik det jeg tænker mest på lige atm så det gør ik noget det ik gir det store, bare de er lidt begynder venlige så jeg kan lærer lidt om de små vidundere, men der skal selvfølgelig komme lidt