Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 19:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
In our memories

læs selv: Hot doks: Med far på ecstasy

dEEP

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Sikke nogen fjolser alle sammen...

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Fenriz:
Sikke nogen fjolser alle sammen...<HR></BLOCKQUOTE>

Jamen, hvorfor er de det?

Er det ikke lige lovligt fordømmende...

De eneste fjolser må jo være dem som fordømmer farens brug af stoffet, godt nok kan man være uenig i hvorvidt personer under 18 har godt af at tage Kex, men det har faren nu åbenbart ment, det må stå for ham selv, men at fordømme hans handlinger er vel fjollet...

Jeg tror det er et ensporet program... jeg tror ikke man får noget nuanceret billede

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det lyder jo helt klart som endnu et propaganda-skræmmeprogram...

Medlem

Geografisk sted: Århus
[img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] Jeg tror helvede fryser til is før jeg skal i byen og droppe kex, med min far!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Det skal helt sikkert ses!

Medlem
Brugeravatar

jeg skal også se det... ville sgu gerne se min far på kix... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Anima, du ville fremprovokere mindre fjendlighed hvis du respekterede andres holdninger, og argumenterede for dine egne.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Halløj:
Anima, du ville fremprovokere mindre fjendlighed hvis du respekterede andres holdninger, og argumenterede for dine egne.<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg behøver ikke at argumenter for mine holdninger eftersom de er kendt herinde.

Det jeg ikke kan lide det er at man er så hurtig til at fordømme andre mennesker, ja nogen ligefrem hade andre mennesker som de ikke kender, blot fordi de tror at de kan lave en dom udfra nogen oplysninger som de ingengang ved er rigtig eller ej.

Mange anser ikke tanker som værende ligeså skadelige som handlinger...

Men er ikke enhver handling præget af en tanke? en god handling af en god tanke - en dårlig handling af en dårlig tanke?

Derfor - tænk før i udtaler jer...

Hvis folk så gerne vil have fred i verden, hvornår begynder man så at holde våbenvile, krige starter jo i det små, i hverdagen, vi er alle ansvarlige for det som sker i verden, vi er alle en del af verden og vi ville ikke eksisterer hvis vi ikke var en del af verden, verden er os, vil man forandre noget så må det starte inde i en selv...

Dedikeret medlem

@Anima

Jo jeg har selv taget kex og jeg har fundet ud hvad det kan gøre...

Det ville jeg ALDRIG udsætte mine børn for, og man burde sq have hjerne nok til ikke at tage stoffer sammen med sine børn. Det er respektløst!

Men jeg ved godt hvor meget dine "kloge" diskussioner kan føre til off-topic på dette forum så skriv til min pm hvis du har mere brok [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alco|idle:
@Anima

Jo jeg har selv taget kex og jeg har fundet ud hvad det kan gøre...

Det ville jeg ALDRIG udsætte mine børn for, og man burde sq have hjerne nok til ikke at tage stoffer sammen med sine børn. Det er respektløst!

Men jeg ved godt hvor meget dine "kloge" diskussioner kan føre til off-topic på dette forum så skriv til min pm hvis du har mere brok [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Jamen hvis de nu endelig skal tage stoffer, er det så ikke bedst at det er med en voksen og hvorfor så ikke deres far? de kommer jo sikkert til at prøve det før eller siden... hvis børn må drikke når de er 15 så hvorfor ikke lade forældrene introducere dem til stoffer, de kommer jo sandsynligvis til at prøve at før eller siden og så ville det jo være bedst at de gjode det sammen med en erfaren og fornuftig person...

Læg mærke til jeg hverken siger at det som faren har gjort er forkert eller rigtigt, men jeg gør opmærksom på at man ikke udfra de begrænsede oplysninger på nogen måde tage stilling til om det har været rigtigt eller forkert.

Jeg er en meget fordomsløs person i virkeligheden...

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Jeg behøver ikke at argumenter for mine holdninger eftersom de er kendt herinde.<HR></BLOCKQUOTE>

Vi kender alle dine holdninger, men argumentationen står for det meste i en tåge...
Ej, nu holder jeg kæft, sig hvad du vil, der skal være plads til os alle! Jeg synes bare du er ret negativ og moraliserende til tider.
PLUR!

jeg syns du mest det lyder som en far der skulle od på mdma.og nogen seje børen .....
vis min var sådan hade nakke for langtid siden [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Garanteret et grumt propaganda-program.
Men med lidt held får de bragt frem at hvad der ødelægger deres liv er IKKE stofferne, men derimod afstraffelsen og fordømmelsen af samfundet for at bruge "illegale substanser".
Og jeg vil sgu gerne lige høre hvad den læge har af saglige beviser for at en eventuel hjerneskade knægten har, er pådraget via stoffer...
"Men hvis han stopper med xtc og LSD slipper han sikkert uden mén"... Jeg vil æde min morfars sure underbukser på at LSD på ingen måde giver hvad en uvildig læge vil karakterisere som "hjerneskade". Og 100% sikkert ikke noget som vil ses på en hjernescanning!

Dedikeret medlem

Det lyder sq sygt... Fedt at tage den slags stoffer med sine børn... Enhver ved da at stoffer er skadelige så man skal sq være fucked up hvis man vil give sine teenage børn kex!

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alco|idle:
Det lyder sq sygt... Fedt at tage den slags stoffer med sine børn... Enhver ved da at stoffer er skadelige så man skal sq være fucked up hvis man vil give sine teenage børn kex!<HR></BLOCKQUOTE>

Du er da virkelig en hykler hva...

Har du ikke selv taget kix?

Istedet for at fordømme andre, så fordøm dig selv hvis du albsolut skal fordomme nogen...

faren har nok gjort det i god hensigt, det må være det som er det vigtigste... nu ved vi jo ikke hvad som sker i fremtiden for de børn, måske bliver de bedre mennesker af det, måske bliver de ikke, hvem kan udtale sig om det, ihvertfald slet ikke dig.

Anima
nu er det godt nok dig der lyder dum.som voksen må man sku være ansvarlig nok til og hvide hvad det kan føre til for en 16-17år det er sku best og have en sikke opvægst.og kende sig selv.jeg ødelage sku for meget for mig selv fordi jeg state et kex misbrug som 15år .med den afaring jeg har i dag .er jeg glad for at at have den afaring.men ikke så glad for de - det har haft for .det kan godt være du bare er en af de lykke trippe der bare leve et godt og sikke live hvor der ikke er sked nåde.og du bare tage lidt druge inde i for hyggeskyld.men jeg har prøve og være hug på e og det er sku ikke nåde og råbe hura for fedt de time man er på det man så blive det hverdag igen.trode ikke sådan nåde skulle komme ud af din mund [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] ........

også har jeg lige set det komme mandag på tv2 22.45 [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ........

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
citat fra Anima:
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Jamen hvis de nu endelig skal kneppe, er det så ikke bedst at det er med en voksen og hvorfor så ikke deres far? de kommer jo sikkert til at prøve det før eller siden... hvis børn må drikke når de er 15 så hvorfor ikke lade forældrene introducere dem til pik, de kommer jo sandsynligvis til at prøve at før eller siden og så ville det jo være bedst at de gjode det sammen med en erfaren og fornuftig person...

endelig noget fornuft fra dig Anima [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
citat fra Anima:

endelig noget fornuft fra dig Anima [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg kan se at du fordrejede mit indlæg, men nu bliver jeg faktisk lidt nysgerig, er du tilhænger af Sigmund Freud?

Jeg kan så afslører at det er jeg bestemt ikke selv...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]