Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 22:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
næ, det er jeg ikke. Blev du sur nu Anima? Har jeg gjort mig skyldig i blasfemi, når jeg driller herrens udsending?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
næ, det er jeg ikke. Blev du sur nu Anima? Har jeg gjort mig skyldig i blasfemi, når jeg driller herrens udsending?<HR></BLOCKQUOTE>

Det går nok [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] jeg er ret tolerant...

Men helt ærlig, havde man nu haft en ansvarlig voksen som havde forstand på drugs og moderation så ville jeg nok ha holdt lidt igen med nogen af mine lidt vildere stof eksperimenter... men hva faen man vidste jo ikke bedre dengang, man kan kun håbe at de unge tænker sig mere om hvis de ligesom mig ikke lige er så heldige at have en far eller mor til at introducere en til stoffer.

Men de havde jo håbet at jeg ikke røg på den vogn [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Anima skrev:
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
BOL MIG HÅRDT I HERRENS NAVN!!

- nej altså Anima, ved du nu hvad...

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Anima skrev:
- nej altså Anima, ved du nu hvad...
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg troede du var voksen....

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Jeg er en meget fordomsløs person i virkeligheden...<HR></BLOCKQUOTE>

Der er da noget lort at fyre af:

Citat Anima: Militant Islam er en trussel imod verden...

Det er da en fordom der er til at forstå.

Drop nu dit hellige pis. Der er ingen der gider at høre på det alligevel.
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Anima: ikke alene er du budbringer for gud. Du er også humorforladt.

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
I kick arse for the lord!<HR></BLOCKQUOTE>

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Dankdawg - HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA!!!

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Sparg:
Der er da noget lort at fyre af:

Citat Anima: Militant Islam er en trussel imod verden...

Det er da en fordom der er til at forstå.

Drop nu dit hellige pis. Der er ingen der gider at høre på det alligevel.
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Det er ikke en fordom... det er de barske realiteter, men selvpålagt naivitet er svært at stille noget op imod...

Men jeg kan bare sige VENT OG SE! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] i vil alle give mig ret til den tid, når først helvede for alvor begynder at gå løs...

[ 13 Juni 2003: Besked ændret af: Anima ]

Psychedelia Gay Overlord

Er der noget bedre end en tosse der siger "vent og se"?

Jeg venter stadigvæk på at bare en af de mange forudsigelser om jordens undergang skal manifestere sig, eller en af de mange andre tosse-teorier der forudsiger et stort sammenbrtud for den sags skyld [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Er der noget bedre end en tosse der siger "vent og se"?

Jeg venter stadigvæk på at bare en af de mange forudsigelser om jordens undergang skal manifestere sig, eller en af de mange andre tosse-teorier der forudsiger et stort sammenbrtud for den sags skyld [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Hvorfor er det lige at du ikke kan se hvad det er som er på vej til at ske på verdensplan?

Prøv at sammenlægge de begivenheder som der sker rundt omkring i verden, prøv at opstille det i et regnestykke og fortæl mig så om dit resultalt...

Insane psychedelia user!

Jeg skal give dig matematik, Anima:

Add the Bill of Rights, subtract the wrongs
There's no answers
Memorize and sing star spangled songs
When the questions
Aren't ever asked
Is anybody learning from the past?
We're living in united stagnation

Psychedelia Gay Overlord

Anima - du er ikke anderledes end Jehovas Vidner eller en hvilken som helst anden dommedagssekt. I've heard it alla a 1000 times before...

In our memories

[img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
haha for fanden folkens [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg giver sgu anima ret her, hvis mine børn skulle prøve stoffer - ville jeg helt sikkert være den første til at vise dem hvordan man rigtig gør (ja ikke .. sådan gør vi lamfightere her, bare fyr på), men vide doser osv.

Men alt det andet passer alligevel ikke ind i diskussionen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

@wOODY derfor kan han jo godt vente lige et par med sine yngste børn!

13år er måske lige tids nok.. hvis hun da ikk har været endnu yngre!

Medlem

Geografisk sted: Månen
Sorry! Offtopic, men topic blev aligevel offtopic tidligere!

Det er ikke en fordom... det er de barske realiteter, men selvpålagt naivitet er svært at stille noget op imod...

Men jeg kan bare sige VENT OG SE! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] i vil alle give mig ret til den tid, når først helvede for alvor begynder at gå løs...

[ 13 Juni 2003: Besked ændret af: Anima ]
<HR></BLOCKQUOTE>

@Anima:
Hva r d for noet pis at fyre af!§??"#?!? Ved du overhovedet noet om islam? Muslimer går ikke ind for en fuldstændig nedkæmpning af en fjende! Profeten Muhammed kæmpede både mod jøderne og de kristne, og da han havde besejret dem gav han dem lov til at blive boende i landet mod at de betalte en særlig skat! Profeten og grundlæggeren af Islam gik altså ikke engang ind for en ren Islamisk stat! Han ville sikkert ikke have haft noet imod en sådan stat, men han ville ikke ty til folkemord og tvangsforflyttelser af mennesker for at opnå dette!

Muslimerne er ikke ude på at slå os ihjel, men mange dernede har en følelse af at vi prøver at slå dem ihjel, og at de derfor er nødt til forsvare sig = terrorister (I Palæstina må det kaldes frihedskæmpere da landet ikke har sit eget millitær) = Jihad!! Der r desuden ikke noet at sige til at folk i mellemøsten føler sig særligt forfulgt af Vesten!

Når Jeg kigger på verdenssituationen nu (Og vores fortid/historie) ser Jeg et paranoidt Vesten, som føler sig forfulgt allesteder fra! Åååhhh nej, Saddam hussein ligger helt sikkert skumle planer om at synderbombe os alle med atom-våben, d r blot et spørgsmål om tid! Så inden at Irak kan nå og synderbombe os, vil vi synderbombe dem, selvom vi egentlig ikke er 100% sikre i vores sag... men tænk hvis nu!! D r nok bedst at vi lige bomber dem, bare sådan for en sikkerhedsskyld!!!
Det kan godt være at du ikke oplever situationen sådan, men hvis du så kigger på tallene en gang! Hvem har dræbt flest??? Har muslimerne dræbt flest vesterlændinge eller har Vesten dræbt flest muslimer??? Har Palæstinenserne drabt flest Israelere eller har Israelerne dræbt flest Palæstinensere?? Hvordan opfattes det mon af muslimerne nede i de arabiske lande når vi vælger at synderbombe dem pga div. mistanker som ikke var nok grundlag til krig da de ikke var beviste, og stadig ikke er blevet bevist!

Jeg ved udmærket at der findes ekstreme muslimer ligesom der findes ekstreme kristne (bl.a dig selv og så selvfølgelig IRA). Og den bedste løsning på hele verdenssituationen ville være hvis dig og IRA og alle de andre ekstreme kristne (Og de ekstreme jøder hvis i osse vil ha dem med) samledes og så mødtes med alle de ekstreme muslimer på en eller anden mark et eller andet sted langt væk fra civilisationen! Der kunne i så bare ellers få lov at slå hinanden ihjel, for det er i jo så glade for, og så kunne alle os andre mennesker som ellers godt kan finde ud af at enes (på tværs af Kultur/Religion) blive fri fra alle jer Fucked UP Psychos og alt den vandvid og galskab som i nu engang bringer med jer!!!!

Og så forresten for lige at sige lidt til topic:

BØRN SKAL SQ DA IK TA STOFFER MÆ DERES FORÆLDRE, DE SKAL SLET IK TA STOFFER OVERHOVEDET!!!!!!!!

[ 13 Juni 2003: Besked ændret af: Bonghovedet ]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Nej, børn skal ikke tage stoffer - det er vist min mening til den problemstilling. Hvad værre er, at de børn formentlig får et fuldstændig urealistisk forhold til stoffer, eftersom det er deres far, der har introduceret dem for det.

Forældre skal have en fornuftig holdning til stoffer, og at deres børn muligvis tager dem. Men jeg tror aldrig, at forældre helt skal acceptere det.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af g0dkiLLa:
Nej, børn skal ikke tage stoffer - det er vist min mening til den problemstilling. Hvad værre er, at de børn formentlig får et fuldstændig urealistisk forhold til stoffer, eftersom det er deres far, der har introduceret dem for det.<HR></BLOCKQUOTE>

Hvorfor skulle det give et urealistisk syn på stoffer at ens forældre introducerer en til det???

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af g0dkiLLa:
Forældre skal have en fornuftig holdning til stoffer, og at deres børn muligvis tager dem. Men jeg tror aldrig, at forældre helt skal acceptere det.<HR></BLOCKQUOTE>

Hvorfor ikke? Hvorfor er det så vigtigt for forældrene at opretholde en sådan distance til deres børn? Jeg tror tabuiseringen af stoffer er det værste, der er sket i vores kultur, og jeg tror også ofte det er det der skaber problemerne, eller ihvertfald går store problemer endnu større.

Medlem

Geografisk sted: Månen
Selvom Jeg selv har taget stoffer så vil jeg da ik accepterer hvis mine børn (når jeg engang får nogle) begynder på d lort! Stoffer r for farlige til at jeg ville være tryg ved at mine børn rendte rundt gjorde d! D kan godt være at stofferne kan gi dig noet positivt i livet som du kan bruge til noet, men de kan altså oxo gøre d stik modsatte!! Min holdning er klart at d nok er bedst helt at holde sig fra stoffer og med den holdning ville Jeg da aldrig kunne acceptere hvis mine børn begyndte på sådan noet!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]