Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 00:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Westside Brabrand
-psygoa-

forklar det lige......

så svigt da!! [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Tidligere holdmedlem

well.....det eneste der gør det så sørgeligt som det er er at samfundet behandler dem som kriminelle.

hvilket de jo også er, men det er det der er så forkert.

Men jeg tager alligevel afstand fra at han giver den yngste noget

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Fart Jay:
-psygoa-

forklar det lige......

så svigt da!! [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Han mener det godt. Og jeg ved, hvordan man tænker, når man har taget E, og derfor bebrejder jeg ham ikke. Han vil bare dele sin lykke med sine børn.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jah, jeg må nu også slutte mig til dem som har lyst til at happe lidt efter det show! Wow, specielt i starten af programmet eller da ham gutten sad og var alt for fucked og havde den syge kæberasler på [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Nå til det mere seriøse... Faren vil tydeligvis det bedste for sine børn, og tror han gør det bedste men ville hans 13 og 15 årige prøvet det, hvis han ikke havde introduceret det? Man skal sq heller ik fremskynde det, bare for at være sikker... Og så tror jeg han er kommet i en anden pubertet som han aldrig havde haft... Det forklarer han jo faktisk også...

Men alt i alt et godt program som vidste både de gode, og de dårlige sider. De blev selvfølgelig udstillet lidt groft, men det er jo typisk for lignende programmer..

Men ja god underholdning!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alco|idle:
Jah, jeg må nu også slutte mig til dem som har lyst til at happe lidt efter det show! Wow, specielt i starten af programmet eller da ham gutten sad og var alt for fucked og havde den syge kæberasler på [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Det siger du ikke! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Den scene sidder stadig indprentet i min hukommelse. Det kriblede seriøst i min krop. Det var som at se mig selv på kiks, og for satan, jeg kunne lide det. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Faren brugte tydeligvis pillerne som en flugt fra virkeligheden... Og det er DER jeg syntes at et stof-forbrug bliver uhyggeligt!
Og ja selvfølgelig skal man introducere sine 13 årige børn, for sex og psychotropper [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

sikke en skidefar, godt jeg ikke ender sådan [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Han var da en spade ham faren... ville kompensere for sin "spildte" ungdom ved at tage så mange stoffer som muligt i en alder af 40 år.

Det jeg synes er i vejen med at han introducerer det til børnene er ikke det at han lader dem prøve en enkelt pille, men at han behandler stofferne fuldstændig respektløst og det samme gør hans hjernedøde børn selvfølgelig. Det er da totalt uansvarligt at give ecstasy til 13 årig dreng, hans hjerne har da ikke været fuldt udviklet, han skulle ikke engang ha haft lov til at ryge tjald.

Man kan godt give sine børn et fornuftigt forhold til stoffer, og lære dem ikke at klappe 6 piller om ugen. Men det holder ikke rigtigt når man selv gør det.

Forresten, var jeg den eneste der fandt det morsomt at den eneste af dem der sad i fængsel da programmet sluttede var deres storebror, som ikke tog stoffer men var i militæret og røg ind for hærværk?

Jeg må indrømme at jeg ikke havde specielt meget lyst til at tage MDMA da jeg så det program, det mindede mig om hvor latterlige nogen personer bliver af det stof... Men da de klappede syre, det var en anden snak [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Jeg fik mig da en god griner over scenen hvor de blæser rundt og han knap nok kan snakke fordi han er så forvirret.

Dedikeret medlem

@Fenriz

Nej det var du ikke. Jeg sad også og undrede mig lidt over det. Man regnede mere med det var faren eller ham Craig sønnen som var røget ind.

De var btw også for dumme at sidde og sige at de pusher for åbent tv! Godt at han stoppede for ellers stod padderne der vist næste dag [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Med hensyns til faren så jo selvfølgelig var det han gjorde forkert, men jeg tror han prøve t finde sin tabte ungdom, og samtidig være med på moden med sine børn, og det holder bare IKKE når der er så "hårde" stoffer som ecstasy indblandet.

Jeg kan godt forstå han ville gøre det sammen med sine børn for at der ikke skulle ske noget, men han gjorde deres forhold til stofferne for useriøst. De troede jo fandme det var legetøj.

Btw andre der synes at pillerne var RIMELIG dyre...?

Han gav i starten 20 dollars per styk, og senere fik han 6 for 100 dollars...

Men det er da faktisk meget smart at tage farmand med i byen, for han så da ud til at betale for det hele [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
Fuldstændig ansvarsløs far !

han introducere E til dem som han slet ikke selv har fod på, og begynder at spise syre fordi 'det gør alle andre - så det vl jeg også'

Han burde få fjernet sine børn, man så jo hvor meget hjerne skade hans ene søn fik af den livsstil.

Jeg forstår ham nu egenlig godt, og jeg er sikker på han mener det i en god hensigt..
men det fungerede tydeligvis ikke for ham og slet ikke for hans børn...

Jeg blev overasket over hans reaktion til "famile mødet" med børnene hvor datteren (heather?) indirekte beder ham om at holde med at tage stoffer så hun kan bruge mere tid med ham, og muligvis få forældre myndigheden over dem.

godtnok en hjernedød familie.... stakkels børn

[ 17 Juni 2003: Besked ændret af: poke-1-kenobi ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
ok, så ska jeg vist lige dele mit perspektiv på tingene [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

synes sq ham faren virkede flink og var meget åben, men han burde nok ik ha indblandet de 2 mindste børn. han har sq et bedre forhold til sine børn end de fleste mennesker og jeg ka sige med 95% overbevisning at jeg hellere vil ha ham som far en min egen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] det at han til sidst overgav sig til sin søn og lod ham prøve ecstasy synes jeg ik er så slemt, som det ser ud til. hvis ik han havde ladet ham gøre det, ville drengen jo nok selv gøre på et andet tidspunkt og holde sin far udenfor, på den her måde stoler de på hinanden og ka lave aftaler med hinanden [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

BTW.
hvorfor har vi ik sådan nogle raves i DK [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Han var god som far, men at introducere sine børn på henholdsvis 13 og 15 år var forkert. Til sidst tager han også stoffer for at flygte, hvilket er misbrug.

Skal man stole på ham kvaksalveren, der lavede den hjernescanning?

Medlem

Geografisk sted: Herfølge
Her for et år siden prøvet jeg at tag speed og cola med min far.....

først synst jeg det var sej og min far vare alt for cool..

Men nu syntes jeg det var/er uansvarligt af har...

Det skal lide sidet at min far er alkoholiker og har i sine unge dage taget en del stoffer...

Jeg må også tage stoffer for min far som hash speed cola og LSA for det har han selv tage maget af...

det er jeg på en måde skuffet over da han så ikke targe forælder rollen alvorlig........... [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

[ 17 Juni 2003: Besked ændret af: Speed86 ]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Speed86:
Her for et år siden prøvet jeg at tag speed og cola med min far.....

først synst jeg det var sej og min far vare alt for cool..

Men nu syntes jeg det var/er uansvarligt af har...

Det skal lide sidet at min far er alkoholiker og har i sine unge dage taget en del stoffer...

Jeg må også tage stoffer for min far som hash speed cola og LSA for det har han selv tage maget af...

det er jeg på en måde skuffet over da han så ikke targe forælder rollen alvorlig........... [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

[ 17 Juni 2003: Besked ændret af: Speed86 ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Hvor gammel var du første gang?

Medlem

jeg var 15...

fyller 17 her den 3...

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Speed86:
jeg var 15...

fyller 17 her den 3...
<HR></BLOCKQUOTE>

Tja... det er lidt lovligt tidligt, men han gjorde det vel i god tro?

Medlem

ja det gjorde ham vil..

Men jeg havde prøvet speed for...

sjov nok siger han at jeg ikke må tag kix men jeg godt må tag LSD bare jeg gør det de først gang med ham....

In our memories
Brugeravatar

Scott han var da for sej... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Sådan nogen skulle man have nogen flere af..

Medlem

Geografisk sted: Månen
Hold kæft hvor han langt ude ham faren, men d var da godt at moren prøvede at få sat en stopper for showet! Og det var da osse godt at børnene begyndte at lytte lidt til hende til sidst, ihvertfald sagde den mindste af børnene at han godt kunne forstå moren, og at hun selvfølgelig kun ville dem d bedste!!

In our memories
Brugeravatar

ja det gjorde ham vil..

Men jeg havde prøvet speed for...

sjov nok siger han at jeg ikke må tag kix men jeg godt må tag LSD bare jeg gør det de først gang med ham....
<HR></BLOCKQUOTE>

LSD er også mindre farligt end MDMA...

Så det kan jeg nu godt forstå...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]