Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 20:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 4 AcO-DMT
Junior medlem

Geografisk sted: Vestsjælland
Nogen der ved hvor tit det kan tages? for så vidt jeg ved kan man ikk ta LSD eller 2c`erne mere end 1 gang om måneden ca, for at få mest ud af det?? Håber en der ka hjælpe :)

Titel: Re: 4 AcO-DMT
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Kan du heller ikke med 4-aco-dmt.

Det er acetat-esteren af psilocin. Det virker meget lig svampe. Rent faktisk burde 4-aco-dmt ikke være aktivt men laves om til psilocin i kroppen af ens esterase enzymer, som så virker. Altså samme aktive stof som svampe. (Hvor psilocybin bliver omdannet til psilocin af kroppens phosphatase enzymer)

Men altså.. Jeg har altid følt jeg har fået fuld effekt ved 2 ugers pause mellem trips. Men jeg tripper ikke hver 2 uge konstant. Jeg har engang taget 4-aco-dmt dagen efter 2cb og fik meget begrænset effekt i forhold til dosis.

Det er ikke kun for at få fuld effekt man venter 2-4 uger men også for ikke at "trippe hele tiden". Folk kan godt blive småspacey af for meget narko på for kort tid.

Junior medlem

Geografisk sted: Vestsjælland
Jamen jeg siger mange tak :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
spiffeh skrev:
Rent faktisk burde 4-aco-dmt ikke være aktivt men laves om til psilocin i kroppen af ens esterase enzymer, som så virker. Altså samme aktive stof som svampe.

Er det ikke en hypotese?? Svjv er der stor uenighed i hvorvidt 4-AcO-DMT kan passere BBB selv.

//blazR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
blazR skrev:
spiffeh skrev:
Rent faktisk burde 4-aco-dmt ikke være aktivt men laves om til psilocin i kroppen af ens esterase enzymer, som så virker. Altså samme aktive stof som svampe.

Er det ikke en hypotese?? Svjv er der stor uenighed i hvorvidt 4-AcO-DMT kan passere BBB selv.

//blazR

Jo det er blot en hypotese. Men at 4-AcO-DMT kan passere BBB er også kun en hypotese. Sårn helt præcist hvad der sker når man tager research chemicals(om end, som denne ikke særlig "research agtige" substans) er ikke helt til at sige.

Jeg går ud fra en stor del af ideen omkring det kan passere BBB kommer fra brugere som ikke følte det virkede som svampe - og derfor søgte en anden forklaring. Personligt fandt jeg rusen en tant anderledes. Men hvorvidt det skyldes 4-aco-dmt passere ens blod hjerne barriere er ikke til at sige. Det kan lige så godt skyldes urent produkt som så meget andet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]